Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon asuminen voi kallistua?

Vierailija
27.05.2015 |

Missä menee kipuraja? Taas nousee kiinteistävero, jätevero, sähkövero, lämmitysöljyn ja kaukolämmön vero. Olen päiväkodissa töissä ja taitaa olla että ensi vuonna palkkani ei riitä omakotitalossa asumiseen. Minulla on onneksi puoliso jolla myös työpaikka, mutta entä ne lukuisat suomalaiset jotka eivät ole syystä tai toisesta töissä? Kenellä on varaa asua? Edes vuokralla sillä nämä kaikki korotukset näkyvät myös kohonneina vuokrina. Vai onko tarkoitus että kohta puolet suomalaisista saa asumistukea?

Ei tässä paljoa autoveron laskut auta kun koskaan ei ole ollut varaa uuteen autoon. Ei ole enää mitään mistä tinkiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis asumme vanhassa omakotitalossa, emme missään 500m2 luksustalossa.

ap

Vierailija
2/5 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tarkoituksena on ajaa ihmiset telttamajoitukseen keskelle korpea. Ovatpahan siellä sitten valmiiksi reservissä kun Venäjän joukot tulevat rajan yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sompuille talot täytyy saada, kun herrasväki tänne saapuu. Paljon lapsia, ja lisää tulee, joten isot asunnot ja omat pihat pitää olla. Valtio maksaa "pakkohuutokaupassa" nimellisen korvauksen.

Vierailija
4/5 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on yritystoiminta kasvanut vuosittain ja nyt saan keskimäärin 3000-6000€ kuukausittain KÄTEEN. Ja olen vasta 27-vuotias mies, vain amiksen käynyt. Asun kaksi vuotta vanhassa pakettitalossa yksin ja kaikki kulut yhteensä alle 1000€/kk. Joka kuukausi jää pirusti säästöönkin kun ei ehdi/halua edes tuhlata.

Vierailija
5/5 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:22"]

Itsellä on yritystoiminta kasvanut vuosittain ja nyt saan keskimäärin 3000-6000€ kuukausittain KÄTEEN. Ja olen vasta 27-vuotias mies, vain amiksen käynyt. Asun kaksi vuotta vanhassa pakettitalossa yksin ja kaikki kulut yhteensä alle 1000€/kk. Joka kuukausi jää pirusti säästöönkin kun ei ehdi/halua edes tuhlata.

[/quote]

Niin, valitettavasti meillä kaikilla ei ole mahdollisuutta samaan. Mutta hieno juttu että sinä olet pystynyt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä