Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokohan alkaa työttömille kelvata orjatyö.

Vierailija
27.05.2015 |

Nih.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilemättä kokkarien märissä unissa.

Vierailija
2/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääsis edes niihin orjatöihin. Tähän asti TE-toimisto on kieltäny kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi orjatyön pitäisi kelvata kenellekään?

Vierailija
4/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvoimatoimistoihin tulee tulospalkkaus, jos virkailija vaan löhöää eikä hommaa duunia asiakkaalle palkka tippuu.

Vierailija
5/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt ns. orjatöissä ja voin sanoa, että teen kaikki hommat vähän sinne päin ja lusmuilen minkä ehdin. Ei, töitä vastaan minulla ei ole mitään, kunhan siitä maksetaan palkkaa.

Vierailija
6/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä isompi ongelma!

Kansalaisaloite tamponiverosta!

Australian mallin mukaan tamponin verotus nyt siis 10%:iin nykyisen alv:n sijasta!!

Kansalaisaloite pystyyn vittuerityisverosta! Vittupinssi rintaan ja barrikadeille!

Mielenosoituksia eduskuntatalolle , jossa heitellään kuukautisverta!

Alas paha patriarkaatti!

Tällä taistelullamme parannamme naisen asemaa!

Säästö 3.79e hintaisesta 28kpl Tampax-pakkauksesta on tajunnanräjäyttävät noin 50 senttiä!

Vuodessa voimme laskea siis huiman säästön!

Toimintaamme verojen alentamiseksi ajava yhdistys tulee hakemaan toimintatukea verovaroista, tietenkin!

Kaikki mukaan!

Valuvat-vitut-ry.

Vierailija
7/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te-toimistojen roolia työnvälitystoimistoina korostetaan. Mitenkähän pitkään työnantajat kattoo sitä hommaa? En ainakaan itse haluais että oman yrityksen työntekijöitä valitsee joku ylityöllistetty tulospalkkausmerkonomi joka pistää työhönosotuksia liukuhihnalta pitkäaikaistyöttömille. Varmaan saa jonkun raskaanaolevankin sieltä kun ei varmaan paljoo työkkärin tätejä kiinnosta selvittää sellaisia "pikkujuttuja". Olepa siinä sitten...

Vierailija
8/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan nyt toki kelpaa, just nuo naapurin pari juoppoa sanoivat, että oikein odottavat pääsevänsä orjatöihin. Ei kai siellä ihan selvinpäin tarvitse olla? Ei niin nuukaa varmaan ole, jos vaikka haravoi tai leikkaa nurmikkoa jossain pikku päissään? Ei syö niin sääsketkään pahasti, tai jotku paarmat.

Vierailija
9/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille kaupungin vihertyöntekijöille potkut ja samat tyypit takaisin "töihin" orjakorvauksella. Näinhän siinä käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi