Onko 173cm 63kg läski?
Kommentit (34)
178/55 tarttiis vähän lihoa. Olet ihan ihannepainossa
Aika ihanteellinen painohan tuo on. Päässä vika jos tuon kokoisena tuntee olevansa läski. Mä olen 170/68 ja pikkusen pullukka, ihanteena pidän jotain 60-63 painoa.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 07:42"]Aika ihanteellinen painohan tuo on. Päässä vika jos tuon kokoisena tuntee olevansa läski. Mä olen 170/68 ja pikkusen pullukka, ihanteena pidän jotain 60-63 painoa.
[/quote]
Siks luulen olevani lihava, koska mun kaverit painaa kaikki mua paljon vähemmän vaikka on lähes saman pituisia. Ja jotkut kaverit lähetteen mulle kuvia mahastaan että kuinka ne on niin laihoja ja että vielä pari kiloa tiputettavaa niin sit on ihan lautavatsa. Mulle pakostakin tulee olo et oon lihava ja ällöttävä... en pääse tästä ajatuksesta eroon. Ja joku täällä puhui rasvasta et läski on rasvaa et ei voi sanoo oonko läski. Mun rasva% on 16, mutta läskillä tarkoitin alotuksessa sitä että oon lihavan näköinen tai iso ja kaikki kattoo mua et hyi ku toi on lihava. :( ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 09:48"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 07:42"]Aika ihanteellinen painohan tuo on. Päässä vika jos tuon kokoisena tuntee olevansa läski. Mä olen 170/68 ja pikkusen pullukka, ihanteena pidän jotain 60-63 painoa. [/quote] Siks luulen olevani lihava, koska mun kaverit painaa kaikki mua paljon vähemmän vaikka on lähes saman pituisia. Ja jotkut kaverit lähetteen mulle kuvia mahastaan että kuinka ne on niin laihoja ja että vielä pari kiloa tiputettavaa niin sit on ihan lautavatsa. Mulle pakostakin tulee olo et oon lihava ja ällöttävä... en pääse tästä ajatuksesta eroon. Ja joku täällä puhui rasvasta et läski on rasvaa et ei voi sanoo oonko läski. Mun rasva% on 16, mutta läskillä tarkoitin alotuksessa sitä että oon lihavan näköinen tai iso ja kaikki kattoo mua et hyi ku toi on lihava. :( ap
[/quote]
Taidat olla tosi nuori? Tai mahdollisesti asut Porvoossa?
Oot ihan sopiva. Jos kropan muoto ei miellytä, ala harrastaa jotakin itselle mieluista liikuntaa. Ja lakkaa kyttäämästä painoasi ja niiden muiden painoa - se ei kerro kuin osan totuudesta.
Olen saman pituinen ja terkkari joskus laski että tuo olisi pituiselleni ihannepaino.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 10:15"]Olen saman pituinen ja terkkari joskus laski että tuo olisi pituiselleni ihannepaino.
[/quote]
Mulle terkkari sanoi kun painoin 58kg ja olin 170cm että olis vähän varaa ottaa painosta pois...
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 09:48"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 07:42"]Aika ihanteellinen painohan tuo on. Päässä vika jos tuon kokoisena tuntee olevansa läski. Mä olen 170/68 ja pikkusen pullukka, ihanteena pidän jotain 60-63 painoa. [/quote] Siks luulen olevani lihava, koska mun kaverit painaa kaikki mua paljon vähemmän vaikka on lähes saman pituisia. Ja jotkut kaverit lähetteen mulle kuvia mahastaan että kuinka ne on niin laihoja ja että vielä pari kiloa tiputettavaa niin sit on ihan lautavatsa. Mulle pakostakin tulee olo et oon lihava ja ällöttävä... en pääse tästä ajatuksesta eroon. Ja joku täällä puhui rasvasta et läski on rasvaa et ei voi sanoo oonko läski. Mun rasva% on 16, mutta läskillä tarkoitin alotuksessa sitä että oon lihavan näköinen tai iso ja kaikki kattoo mua et hyi ku toi on lihava. :( ap
[/quote]
Taidat olla tosi nuori? Tai mahdollisesti asut Porvoossa?
Oot ihan sopiva. Jos kropan muoto ei miellytä, ala harrastaa jotakin itselle mieluista liikuntaa. Ja lakkaa kyttäämästä painoasi ja niiden muiden painoa - se ei kerro kuin osan totuudesta.
[/quote]
Oon nuori joo. Harrastan myös liikuntaa, käyn lenkillä ja teen lihaskuntoa ja sen sellasta mut ei se paino tipu. On paha olla kyttämäättä muiden painoa kun ne jankuttavat painostaa koko ajan!! En pysty olemaan kuulematta... Yksi kaverini on 168cm ja painaa 47kg ja hän haluaa laihduttaa vielä koska on liian läski. Musta tuntuu pahalta koska tavallaan se sanoo mulle samalla et mä oon ihan hiton lihava.. Ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 10:15"]Olen saman pituinen ja terkkari joskus laski että tuo olisi pituiselleni ihannepaino.
[/quote]
Mulle terkkari sanoi kun painoin 58kg ja olin 170cm että olis vähän varaa ottaa painosta pois...
[/quote]
Terkkari? Mitä peruskoululaisia täällä oikein pyörii? Menkääs lapset demiin hus hus
Minä olen saman pituinen ja 65kg on mulle just hyvä. Hoikka mutta ei liian. Nyt 70kg ja painon pudotus menossa. Tuohon 65kg juuri pyrin joka oli ennen raskautta. :)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 10:55"]Minä olen saman pituinen ja 65kg on mulle just hyvä. Hoikka mutta ei liian. Nyt 70kg ja painon pudotus menossa. Tuohon 65kg juuri pyrin joka oli ennen raskautta. :)
[/quote]
Kiva kuulla että 65kg on hyvä paino! Tulee itsellekin parempi mieli kun olen tässä vuoden verran ajatellut olevani isokokoinen. Ap
Itse olen 164cm ja 59kg enkä ole lihava, tuskimpa sinäkään olet.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 10:48"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 09:48"] [quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 07:42"]Aika ihanteellinen painohan tuo on. Päässä vika jos tuon kokoisena tuntee olevansa läski. Mä olen 170/68 ja pikkusen pullukka, ihanteena pidän jotain 60-63 painoa. [/quote] Siks luulen olevani lihava, koska mun kaverit painaa kaikki mua paljon vähemmän vaikka on lähes saman pituisia. Ja jotkut kaverit lähetteen mulle kuvia mahastaan että kuinka ne on niin laihoja ja että vielä pari kiloa tiputettavaa niin sit on ihan lautavatsa. Mulle pakostakin tulee olo et oon lihava ja ällöttävä... en pääse tästä ajatuksesta eroon. Ja joku täällä puhui rasvasta et läski on rasvaa et ei voi sanoo oonko läski. Mun rasva% on 16, mutta läskillä tarkoitin alotuksessa sitä että oon lihavan näköinen tai iso ja kaikki kattoo mua et hyi ku toi on lihava. :( ap [/quote] Taidat olla tosi nuori? Tai mahdollisesti asut Porvoossa? Oot ihan sopiva. Jos kropan muoto ei miellytä, ala harrastaa jotakin itselle mieluista liikuntaa. Ja lakkaa kyttäämästä painoasi ja niiden muiden painoa - se ei kerro kuin osan totuudesta. [/quote] Oon nuori joo. Harrastan myös liikuntaa, käyn lenkillä ja teen lihaskuntoa ja sen sellasta mut ei se paino tipu. On paha olla kyttämäättä muiden painoa kun ne jankuttavat painostaa koko ajan!! En pysty olemaan kuulematta... Yksi kaverini on 168cm ja painaa 47kg ja hän haluaa laihduttaa vielä koska on liian läski. Musta tuntuu pahalta koska tavallaan se sanoo mulle samalla et mä oon ihan hiton lihava.. Ap
[/quote]
juuri sopivahan painosi on.
Jos yhdellä kaverillasi on alkava syömishäiriö, ei kannata kadehtia. Pidä huoli omasta nuoresta ja terveestä kropastasi :) Paras alku terveelle aikuiselle elämälle on normaalipaino ja liikkuvainen elämäntapa. Uni ja monipuolinen ravinteikas ruoka siinä mukana niin saat nauttia hyvävoimaisena elämästä!
Lievästi lihava. En taas ymmärrä näitä, jotka puhuvat että noi olisi ihannemitat :D ehkä sitten, jos olet raskaana.
Läski on rasvaa. Ei voi painon mukaan tietää, vaikkakaan tuolla painolla tuskin kauheasti lihaksia tai läskiä on.