Onko 173cm 63kg läski?
Kommentit (34)
Ei todellakaan. Sen sijaan mielenterveydessä voi olla ongelmia, jos hän kuvittelee olevansa läski.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:08"]Ei todellakaan. Sen sijaan mielenterveydessä voi olla ongelmia, jos hän kuvittelee olevansa läski.
[/quote]
Tuntuu vaan että kaikki kattoo kuinka näytän lihavalta
Mä oon 175/50 ja ihan normaali. Kuten varmasti sinäkin :)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:09"]Mä oon 175/50 ja ihan normaali. Kuten varmasti sinäkin :)
[/quote]
No mut just tota. Oot mua 2cm pitempi ja painat lähes 15kg vähemmän!!! mun pitäis varmaa laihduttaa. Ap
Maximum fatso! Peität jo melkein koko auringon ja uusi jääkausi on ovella, jos et ala laihduttamaan!
Minä 170/63. olen läski koska syön rasvaa ja sokeria. Kaveri 175/65 hoikka
Oon sua lyhyempi mutta painavempi. Itse olen pyöreä, mutta tuo sun olis mun ihannemitta :)
Humblebrag. Kiesus ku sä oot laiha, voi ku mä olisin yhtä laiha ja ihana! Totako sä haluut? T: Pidempi ja laihempi;-)
Oot aika pullea. 170/56 ja laihdutan kokoajan lisää.
Ei ainakaan muhun verrattuna. T. 164cm 76kg
Riippuu aika pitkälti rasvoista. Olin itse pitkään siinä 65kg paikkeilla 174 senttisenä, ja olin suoraan sanottuna laihaläski, selluliitit näkyi vatsassa kun istuin ja kyllä ihan mukava pelastusrengaskin tuli. Aloitin kuntoilemisen ja kun saavutin 60kg kroppani oli elämänsä kunnossa! Ei enää näy selluliittejä ja kropasta tuli sopivan timmi kaikista kohdista, jopa ihonvärikin näyttää terveellisemmältä kuin ennen! ;)
No, minä painan saman verran kuin sinä ja olen sinua 13cm lyhyempi, enkä minäkään nyt mikään tajuton valas ole, joten tuskin olet normaalipainoista isompi.
Terve ihannepaino. Jos liikut paljon ja syöt terveelllisesti, älä muutu. Tahtoo se osteoporoosi myöhemmällä iällä olla juuri huonosti syövien laihojen vaiva.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:33"]
Entä 172cm/77kg?
[/quote]
Ihan ok
Ei.