Miksiköhän vanha pariskunta ei liiku yhdessä? Heillä olisi kaikki mahdollisuudet siihen
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan liikkua ilman miestäni siksi, että meillä on erilainen vauhti ja erilainen tyyli. Mies sprinttailee sinne tänne ja keksii uusia reittejä koko ajan, minä taas haluan mennä tasaista vauhtia ja ennalta suunniteltua eittiä.
Mikä sinua ap siinä ihmetytää, että vanhatkin pariskunnat koostuvat yksilöistä?
Mietin vain, että ovat joutuneet töiden takia olemaan erossa paljon elämänsä aikana, niin nyt vanhana vihdoin saavat olla yhdessä, niin miksi eivät ole koko ajan yhdessä. ap
En kestä sitä, että ollaan koko ajan yhdessä ja tehdään kaikki yhdessä. Se on sairasta.
Eläkkeelläkin in hyvä, että kummallakin on omaa elämää, harrastuksia ja omia ystäviä. Silloin kummallakin on parisuhdetta virkistäviä virikkeitä yhteiseen aikaamme. Muuten käperrytään kokoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan liikkua ilman miestäni siksi, että meillä on erilainen vauhti ja erilainen tyyli. Mies sprinttailee sinne tänne ja keksii uusia reittejä koko ajan, minä taas haluan mennä tasaista vauhtia ja ennalta suunniteltua eittiä.
Mikä sinua ap siinä ihmetytää, että vanhatkin pariskunnat koostuvat yksilöistä?
Mietin vain, että ovat joutuneet töiden takia olemaan erossa paljon elämänsä aikana, niin nyt vanhana vihdoin saavat olla yhdessä, niin miksi eivät ole koko ajan yhdessä. ap
Koska ovat tottuneet olemaan erillään ja se on heille ok. Vaikka sinulla olisi vimmattu tarve muodostaa ikuinen symbioosi toisen kanssa, niin kaikilla ei ole. Itseasiassa yleisempää taitaa olla se, että kyllästyy ja haluaa olla välillä omassa rauhassaan.
Meidän kylällä on pari, jotka lenkkeilee erikseen. Rouva jumppasi aikoinaan kylän juoppo remmissä. Mies on iso tilallinen, eikä tietenkään halua luopua omaisuudestaan ja rouva on liian peraukinen ja veloissa ettei voi häipyä.
Porissa ainakin vanhat ihmiset kokoontuu oman sukupuolensa edustajien kanssa juoruringeiksi kahviloihin ja kadunkulmiin. Varsinkin miehet täällä tykkää juoruilla äijäporukoissa.
Me liikumme aina yhdessä autolla paikasta toiseen, päivällä teemme omia juutujamme erikseen. Puoliso verstaalla tekee niitä joita minä ideoin esim. puutarhaan ja minä puolestani siellä puutarhassa ideoin ja teen omiani, kohta on kesäkukkataimien kylvöt, niiden hoivaaminen ja sitten varmaan sadan ruukun asetelma istutus ja puutarhan hoito muutoinkin sadoin perennoin, pensain ja puin. 3 liian suureksi kasvanutta kuusta kaadetaan heti kun lumet pois ja siitä se sitten taas alkaa. Viime keväänä ekat 3 jo kaadettiin, itse istutettuja 40v. sitten.
Teemme yhdessä sekä erikseen kaikenlaista jo v.1971 alkaen.
Miksi kokoajan pitäisi olla aivan yhdessä kuin nuoret vastarakastuneet.
Tunnen toki sellaisenkin parin, että kun toinen menee mökillä vessaan, niin toinen seuraa ovelle odottamaan....kyseessä ulkovessa.
Miksi sinua tämä kiinnostaa tai häiritsee, ap?