Apua! Lapselle toinen nimi...?
Eli siis minulla on ongelma, minkä toisen nimen annan lapselleni? Nyt kysyn mielipidettä mikä näistä sopii parhaiten, en nimen kauneutta/hirveyttä.
Kastehelmi Amanda
Kastehelmi Annastiina
Kastehelmi Lumia
Kiitos jo nyt :3
Kommentit (24)
Noista vaihtoehdoista mun mielestä Lumia on paras ja kaunein :)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 19:33"]
siis olisko kastehelmi etunimi? Sen perään ei kyllä sovi mikään noista, kun on noin pitkä nimi. Mä ehdottaisin että jos ton Kastehelmen pitää olla kutsumanimi, niin laittakaa se toiseksi nimeksi, tai sitten kolme nimeä
Esim. Amanda Kastehelmi
Lumia Kastehelmi
Amanda emma Kastehelmi
Mä antaisin vähän kansainvälisemmän nimen kuin Kastehelmi, koska jos tyttö koskaan muuttaa ulkomaille niin nauretaan tuollaiselle nimelle, mutta kukin tyylillään. Onneks lapsi voi aina otta sen toisen nimen käyttöön :)
[/quote]
Kiitos mielipiteestäsi! Tykkään itse nimestä todella paljon. :)
Kastehelmi Galaxy tab 5
Kastehelmi iPhone 6
Kastehelmi Nexus 4
Kastehelmi Emilia
Kastehelmi Linnea
siis olisko kastehelmi etunimi? Sen perään ei kyllä sovi mikään noista, kun on noin pitkä nimi. Mä ehdottaisin että jos ton Kastehelmen pitää olla kutsumanimi, niin laittakaa se toiseksi nimeksi, tai sitten kolme nimeä
Esim. Amanda Kastehelmi
Lumia Kastehelmi
Amanda emma Kastehelmi
Mä antaisin vähän kansainvälisemmän nimen kuin Kastehelmi, koska jos tyttö koskaan muuttaa ulkomaille niin nauretaan tuollaiselle nimelle, mutta kukin tyylillään. Onneks lapsi voi aina otta sen toisen nimen käyttöön :)
[/quote]
Voihan sen nimen vaikka kääntää Moisture drop- muotoon jos tulee esim. kansainvälinen ura
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 19:50"]
Kastehelmi Galaxy tab 5
Kastehelmi iPhone 6
Kastehelmi Nexus 4
[/quote] Hmm joo numeroita voi kyllä siis laittaa lapselle nimeksi ;) -ap
Minun mielestä nuo ei ihan ns.rimmaa nuo nimi ehdotukset.
Mikään ei soinnu, mutta annastiina on noista nimistä mukavin
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 19:55"]
Mikään ei soinnu, mutta annastiina on noista nimistä mukavin
[/quote] No kertokaa mikä teidän mielestänne sointuisi?
Ap:n ehdottamista Annastiina.
Mikä olisi lapsen kutumanimi? Kasti, eli kuten kastiketta jossain päin Suomea kutsutaan.
Pitäisi olla kolme nimeä, että kuulostaisi ns rimmaavalta. Tyyliin Kastehelmi Anna Amanda.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 20:15"]
Ap:n ehdottamista Annastiina.
Mikä olisi lapsen kutumanimi? Kasti, eli kuten kastiketta jossain päin Suomea kutsutaan.
[/quote] Kutsumanimi Helmi voisi olla, mutta lempinimenä en tiedä :D
Kastehelmi toiseksi nimeksi. Voit kuitenkin käyttää sitä kutsumanimenä, mutta toisaalta lapsi ei ole kahlittu pitkään ja erikoiseen etunimeen. Annastiina viralliseksi etunimeksi.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 19:51"]
Esim. Amanda Kastehelmi
Lumia Kastehelmi
Amanda emma Kastehelmi
[/quote]
Voihan sen nimen vaikka kääntää Moisture drop- muotoon jos tulee esim. kansainvälinen ura
[/quote]
Voi jestas miten hyvät naurut sain tästä. :D
Esim. Amanda Kastehelmi
Lumia Kastehelmi
Amanda emma Kastehelmi