Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

joudun imuroimaan isällä !!!!! APUA !!

Vierailija
27.05.2015 |

oon 15v ja asun vuoro viikoin vanhemmilla . äidin kaa menee ok mut isällä on joku ongelma mua vastaan . mulla on paniikki häiriö , joka tulee es . merk . imurin ja pesukoneen äänestä . äiti ymmärtää mun sairauden ( oon ollu sen takii 2kk osastolla ja 4kk laitoksella ku sain raivokohtauksia paniikki kohtausten jälkeen ) . siel meen ulos ku äiti pesee pyykkiä tai imuroi , käyn pienel kävelyllä koiran kaa ja äiti soittaa ku  on valmista . mut isä vaa nauraa mun sairaudelle ja pakottaa imuroimaa !! ottaa sit konetta ja puh . pois jos en imuroi . tänää suostuin ja sain hengen salpauksen siit äänestä . en voi tiskaa ku kädet tärisee jatkuvasti lääkityksestä , mut oon tarjoutunu kuivattaa pyykkii ja pesee ikkunoita ja luuttuumaan . isälle se ei käy . äitikää ei oo saanu sitä muuttamaan mieltään . mitä teen ?? voiks lasten suojelu tai koulu hoitaja auttaa täs ? kiitti avusta !

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa ilmeisesti isälle on määrätty huoltajuus ja äiti on tapaava vanhempi. Jos näin, niin ap ei tosiaan voi kieltäytyä menemästä isälle. Varmasti huoltajuuden määräämiseen näin on jokin syy, ehkä äiti peesaa ja tukee tyttöä väärin noissa ongelmissaan.

12-vuotiaan mielipide kysytään huoltajuusasioissa mutta lapsi ei todellakaan määrää missä asuu. Sen tekevät vanhemmat tai käräjäoikeus. Tapaavaa vanhempaa voi kieltäytyä tapaamasta ja tässä tapauksessa kuulostaisi, että se on äiti.

Juristi

Vierailija
42/46 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 19:20"]oon 15v ja asun vuoro viikoin vanhemmilla . äidin kaa menee ok mut isällä on joku ongelma mua vastaan . mulla on paniikki häiriö , joka tulee es . merk . imurin ja pesukoneen äänestä . äiti ymmärtää mun sairauden ( oon ollu sen takii 2kk osastolla ja 4kk laitoksella ku sain raivokohtauksia paniikki kohtausten jälkeen ) . siel meen ulos ku äiti pesee pyykkiä tai imuroi , käyn pienel kävelyllä koiran kaa ja äiti soittaa ku  on valmista . mut isä vaa nauraa mun sairaudelle ja pakottaa imuroimaa !! ottaa sit konetta ja puh . pois jos en imuroi . tänää suostuin ja sain hengen salpauksen siit äänestä . en voi tiskaa ku kädet tärisee jatkuvasti lääkityksestä , mut oon tarjoutunu kuivattaa pyykkii ja pesee ikkunoita ja luuttuumaan . isälle se ei käy . äitikää ei oo saanu sitä muuttamaan mieltään . mitä teen ?? voiks lasten suojelu tai koulu hoitaja auttaa täs ? kiitti avusta !
[/quote]

Joudut imuroimaan isällä??? Isä kulkee käsien varassa pitkin lattiaa ja imee ja sä ohjaat jaloista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on perkele että pilalle passattu ja työtä vieroksuva itkee viranomaisille jos joku kehtaa vaatia tekemään osansa kotihommista

Vierailija
44/46 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

41 , TODElLAKIN teen kotitöitä ! mm . vien roskat , pesen ikkunat , siivoan jääkaapit , lajittelen ja kuivaan pyykit , huolehdin äitipuolen kissat ja kilpikonnat kun oon isällä . oon koittanut VAIHTAA !!!! noita hommia johonkin muuhun esim ruanlaittoon mutta isä ei suostu vaan vaatii että on PAKKO imuroida . saattaa myös illalla kun nukun alkaa hurisuttaa imuria jolloin saan paniikki kohtauksen enkä voi nukkua koko yönä kun pelkään että se tulee taas .

Vierailija
45/46 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 20:24"]41 , TODElLAKIN teen kotitöitä ! mm . vien roskat , pesen ikkunat , siivoan jääkaapit , lajittelen ja kuivaan pyykit , huolehdin äitipuolen kissat ja kilpikonnat kun oon isällä . oon koittanut VAIHTAA !!!! noita hommia johonkin muuhun esim ruanlaittoon mutta isä ei suostu vaan vaatii että on PAKKO imuroida . saattaa myös illalla kun nukun alkaa hurisuttaa imuria jolloin saan paniikki kohtauksen enkä voi nukkua koko yönä kun pelkään että se tulee taas .
[/quote]

Kumma että paniikkihäiriö tulee ikävistä hommista. Varo ettet pölyjä pyyhkiessä aivasta, sen jälkeen ei voi sitäkään tehdä. Ja mitä helvetin työtä on pyykkien kuivaaminen? Hiustenkuivaajallako sä niitä kuivailet?

Vierailija
46/46 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa.