Ruusila-Nousiaiset Jenkeissä
Instagramin mukaan Sofia teki kuvaukset Oxygen-lehdelle. Ei tainnut tulla viime kerralta edes maahantulokieltoa!
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 18:03"]
Eikö ketään muka kiinnosta? :(
[/quote]
Liian hyvät kuviot pariskunnalla nyt. Pitäisi mennä huonommin että mammat pääsisi riepostelemaan.
Hyvät kuviot?? :'DDD hahhha noh ehkä av mammojen mittapuulla...
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 04:30"]
[/quote]
No kellä paremmat? Idols-Pertillä ja Maajussi-Jarmolla? Vai ketä täällä nyt yleensä fanitetaan?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 04:34"]
[/quote]
No kellä paremmat? Idols-Pertillä ja Maajussi-Jarmolla? Vai ketä täällä nyt yleensä fanitetaan?
[/quote]
Ei vastausta. Yllättävää?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 04:34"]
[/quote]
[/quote]
Ei vastausta. Yllättävää?
[/quote]
Sohvi hei, ketään nyt ei vaan oikeasti taida kiinnostaa...
(Ja joo, minua kiinnosti, kun kerran kommentoin. Tulin tsekkaamaan, että taasko Sohvi täällä näpit sauhuten kirjoittelee :DD)
Mikähän mielisairaus tuo on että kuvittelee julkkisten itse kirjoittelevan jokaiseen av:n julkkisketjuun? Onko sillä nimi? Celebrophrenia? :D
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 19:56"]Mikähän mielisairaus tuo on että kuvittelee julkkisten itse kirjoittelevan jokaiseen av:n julkkisketjuun? Onko sillä nimi? Celebrophrenia? :D
[/quote]
Nice try soffe ;)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 19:56"]Mikähän mielisairaus tuo on että kuvittelee julkkisten itse kirjoittelevan jokaiseen av:n julkkisketjuun? Onko sillä nimi? Celebrophrenia? :D [/quote] Nice try soffe ;)
[/quote]
On kohteliaisuus Sohvia kohtaan että oletat hänen osaavan kirjoittaa yhtä hyvin kuin minä.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 18:03"]
Eikö ketään muka kiinnosta? :(
[/quote]
Ei :D
Tyson Beckfordin kans bilettääs.
https://instagram.com/p/3WAsDMO0mp/