Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jo kesäkunnossa?

Vierailija
27.05.2015 |

Kesä lähestyy ja olisi aika olla kesäkunnossa. Oletko sinä? 

Olemalla parhaassa mahdollisessa fyysisessä kunnossa olet automaattisesti paljon attraktiivisempi muiden ihmisten silmissä, olet terveempi ja itseluottamuksesi on korkeampi. Kuitenkin harva jaksaa nähdä vaivaa oman terveytensä ja viehättävyytensä eteen, koska se vaatii paljon työtä. Ne jotka ei jaksa keksii kaikenlaisia tekosyitä sille miksi ei kuntoilisi ja eläisi terveellisesti. Joten liiku, nostele pajon painavia juttuja kuntosalilla, tykkää siitä, sillä on merkitystä! Se on attraktiivista! Ole parhaassa mahdollisessa fyysisessä kunnossa!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauhtia av-mammat! Hankkiutukaa kesäkuntoon! Six pack abs shape kuntoon! Ei ole mitään tekosyitä olla lihava! Ruokavalio uusiksi, tästäedes ei sokeria, minä uskon että suurinosa kansakuntamme sairauksista tulee suuresta sokerin kulutuksesta! Joten minimoi tästäedes sokeri! Hankkikaa salijäsenyys! Polkekaa hyötymatkat polkupyörällä! Olkaa attraktiivisia! Eläkää six pack abs shape ruokavaliolla! Kananmunia, maitoa, kanaa, jauhelihaa, kevyttä hiilarilähdettä, jne. Sieltä se kesäkunto tulee!

Hop hop hop, liikettä av-mammat! Kannustan teitä kesäkuntoon! Minä saavutin six packin ja unelmieni vartalon kovalla työllä, vaikka ei se ole oikeastaan edes niin vaikeaa kun asennoituu omaan six pack abs shape -lifestyleen. Liittykään mukaan, tervetuloa!

T: Teidän oma Personal Trainer

Vierailija
2/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, perse roikkuu ja vyötäröllä löysää. T. 169cm, 53kg :(

Mites saan tästä kropasta kuukaudessa seidettävän ja 2kg pois??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 11:59"]

Vauhtia av-mammat! Hankkiutukaa kesäkuntoon! Six pack abs shape kuntoon! Ei ole mitään tekosyitä olla lihava! Ruokavalio uusiksi, tästäedes ei sokeria, minä uskon että suurinosa kansakuntamme sairauksista tulee suuresta sokerin kulutuksesta! Joten minimoi tästäedes sokeri! Hankkikaa salijäsenyys! Polkekaa hyötymatkat polkupyörällä! Olkaa attraktiivisia! Eläkää six pack abs shape ruokavaliolla! Kananmunia, maitoa, kanaa, jauhelihaa, kevyttä hiilarilähdettä, jne. Sieltä se kesäkunto tulee!

Hop hop hop, liikettä av-mammat! Kannustan teitä kesäkuntoon! Minä saavutin six packin ja unelmieni vartalon kovalla työllä, vaikka ei se ole oikeastaan edes niin vaikeaa kun asennoituu omaan six pack abs shape -lifestyleen. Liittykään mukaan, tervetuloa!

T: Teidän oma Personal Trainer

[/quote]

kiitos kannustuksesta, mutta vähän myöhäistä nyt, kun ylipainoa on 30 kg. 

Vierailija
4/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkeet on aina kesäkunnossa.
t. 171cm 85kg

Vierailija
5/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kg enää tiputettavaa, kohta oon kesäkunnossa!! jee!

Vierailija
6/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se rantapallokin on eräänlainen kesäkunto.
Masentuneena ei jaksa paskaakaan välittää liikunnasta tai oikeasta ruokavaliosta.
Enkä kyllä jaksa mistään muustakan välittää.
Haluan vain syksyn ja pimeyden takaisin mahdollisimman pian, että saan nukkua ja olla pieteä!

Vierailija
7/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein oon. Loppurutistus menossa, viikko aikaa

Vierailija
8/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 12:05"]Kyllä se rantapallokin on eräänlainen kesäkunto.
Masentuneena ei jaksa paskaakaan välittää liikunnasta tai oikeasta ruokavaliosta.
Enkä kyllä jaksa mistään muustakan välittää.
Haluan vain syksyn ja pimeyden takaisin mahdollisimman pian, että saan nukkua ja olla pieteä!
[/quote]

*pirteä

Vierailija
9/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen rannalle just semmosena kun olen, karvoineni, läskeineni, selluineni ja arpineni. Jos joku ei siedä näkyä, laittakoon silmät kiinni, kattokoon muualle tai poistukoon paikalta. En mä mene sinne itseäni esittelemään tai muita arvostelemaan vaan pitämään hauskaa, vilvoittelemaan, luomaan lapsille kivoja muistoja yhteisestä ajasta. Mun kokemuksen mukaan eniten sekaisin itsensä kanssa ovat he, jotka näkevät epäkohtia muissa ihmisissä.

Vierailija
10/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kroppa ja fyysistä kuntoa, joten kunhan kesä tulee, olen "kesäkunnossa".

Vierailija
11/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo raskausmaha tuossa antaa kivan tekosyyn ahmia kaikkia kesäherkkuja oikein olan takaa, että voin sitten elokuussa lillua vedessä viehkeänä hylkeenä.

Vierailija
12/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla. Täytyy vielä lisätä iltaoluita hiukan, niin saa sopivan pinkeyden vatsan seudulle ja pöhötyksen naamaan. Sopiva punakkuus alkaa jo löytymään. Eilen lopetin jo paidan käytön jukisilla paikoilla, viikonloppuna varmaan vaihdan reisitaskuhousut shortsimalliin ja mäyräkoiran pahvit päähän.

Vierailija
13/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 12:01"]

En ole, perse roikkuu ja vyötäröllä löysää. T. 169cm, 53kg :(

Mites saan tästä kropasta kuukaudessa seidettävän ja 2kg pois??

[/quote]

Kauhea tilanne. Itse en kehtaisi edes kadulla liikkua noilla koordinaateilla, puhumattakaan, että rannalle uskaltautuisin. 

Johan siellä vahingoniloinen naurunremakka kaikaisi, kun tuollainen hirviö astelisi mereen. Suositukseni on, että pysyttelet tiiviisti kotioloissa, etkä häiritse meidän kauniiden kesäfiiliksiä. 

Vierailija
14/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuodesta 2012. Kolmesti viikossa treenit.

N18

Vierailija
15/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 12:37"]

Olen ollut vuodesta 2012. Kolmesti viikossa treenit. N18

[/quote]

Lapsena siis et ollut? Plösö.. ja äiti kielsi tulemasta rantsuun häpeän takia. 

Vierailija
16/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh. En ikinä söis jauhelihaa...

Vierailija
17/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina rantakunnossa! 170/70 - muiden mielipiteet ei kiinnosta. Jos tahdon nauttia kesäpäivästä yleisellä uimarannalla, sen myös varmasti teen. Minua ei kiinnosta myöskään muiden kilot

Vierailija
18/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kanaa. Enkä maitotuotteita. 

Sulla varmaan elimistö aika tukossa.

Vierailija
19/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. bikinit päälle ja rannalle. Ei siinä sen ihmeempää tarvitse :) Älkää luulko minua valaaksi ja vierittäkö rannalta veteen!

T.164/72 löllerö

Vierailija
20/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, aina, ympäri vuoden. Mies 187cm ja 82kg, 37-vee. Tosin tällä naamalla en ole "attraktiivinen" vastakkaisen sukupuolen silmissä, eli reenaan muuten vaan.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme