Oletko jo kesäkunnossa?
Kesä lähestyy ja olisi aika olla kesäkunnossa. Oletko sinä?
Olemalla parhaassa mahdollisessa fyysisessä kunnossa olet automaattisesti paljon attraktiivisempi muiden ihmisten silmissä, olet terveempi ja itseluottamuksesi on korkeampi. Kuitenkin harva jaksaa nähdä vaivaa oman terveytensä ja viehättävyytensä eteen, koska se vaatii paljon työtä. Ne jotka ei jaksa keksii kaikenlaisia tekosyitä sille miksi ei kuntoilisi ja eläisi terveellisesti. Joten liiku, nostele pajon painavia juttuja kuntosalilla, tykkää siitä, sillä on merkitystä! Se on attraktiivista! Ole parhaassa mahdollisessa fyysisessä kunnossa!
Kommentit (33)
Olen aina kesäkunnossa. Kun olen itseeni tyytyväinen muiden mielipiteillä ei ole merkitystä. Ja kelpaan itselleni juuri tällaisena.
Aina. Ylipainoa ei ole. En pullistele lihaksia mutta mikään ei roikukaan - koen olevani vallan hyvä näin.
Olkaa muutkin tyytyväisiä itseenne, se kaunistaa enemmän kuin mikään hikitreeni. :)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 12:14"]
Aikalailla. Täytyy vielä lisätä iltaoluita hiukan, niin saa sopivan pinkeyden vatsan seudulle ja pöhötyksen naamaan. Sopiva punakkuus alkaa jo löytymään. Eilen lopetin jo paidan käytön jukisilla paikoilla, viikonloppuna varmaan vaihdan reisitaskuhousut shortsimalliin ja mäyräkoiran pahvit päähän.
[/quote]
Muista sukat ja sandaalit! Ja vaimolle t-paita, jonka etumuksessa nuoli ja teksti " I'm with stupid".
Ihanan attraktiivista!
Muistakaa sitten myös attraktiivinen saapuminen sinne rannalle!
Odotatte tuulenpuuskaa, jolloin tuulikoneen lailla se tuulettaa hulmuavat kutrinne kun astelette ruskettuneine gasellinjalkoinenne, lantion vienon keinunnan saattelemana pehmeälle rantahietikolle.
Miehet sitten saapuu attraktiivisesti mieluiten merestä, silleen DressMan-mainoksen tavoin. Porukalla järjestelemässä, hitain askelein kapuatte laineiden keskeltä merestä, te meren pikku komeat Poseidonit.
"Housuja, takkeja, bleisereitä....."
"Kananmunia, maitoa, kanaa, jauhelihaa..." Kuulostaa raskaalta ja yksitoikkoiselta. Eikö saa syödä raikkaita marjoja, kasviksia ja hedelmiä?
Olen laihaläski (163 cm, 54 kg), eli minulla on pömppövatsa sekä rinnoissa ja reisissä hippasen liikaa rasvaa. Peppuni ei ole timmi. Lisäksi takareisissä ja pakaroissa on vaaleita pitkiä tiikerinraitoja, jotka tuli jo parikymppisenä. Selässäni on lievää aknea, jota hikoilu lisää. Bikinirajaani en saa ikinä rantakuosiin, koska sokerointi/sheivaus/vahaus tuo aina näppyjä ja lopulta arpia (kuorinnasta, rauhoittavista voiteista, desinfiointiaineesta, höylän terän vaihdosta ja talkista huolimatta). Bikinirajan arvet paranevat vasta monen viikin päästä. Eli en kehtaa mennä tänäkään kesänä rannalle bikineissä, sillä se ei olisi omasta mielestäni attraktiivinen näky.
Olen kunnossa kesällä ja talvella. Talvella harrastan lätkää ja kesällä futista. Siihen lisäksi ulkoilua ja retkeilyä, sekä puutarhan hoitoa. Ihan helppoa. Ruoaksi syön hyvää ja terveellistä apetta, josta osan pyrin kasvattamaan itse. Esim. lampaan lihan, yrtit ja kasvikset. Syksyllä kerään sienet ja marjat talteen ja pakastan.
Olen aina kesäkunnossa. Syön pelkkää rahkaa ja lehtikaalia, sekä juon kookosvettä. Rannalla asettaudun aina jonkun läskin lähelle, jotta oma kroppani korostuu edukseen. Selfiekeppiin olen asennuttanut aurinkovarjon.
En ole mutta no stress kun tuskinpa rannalle edes lähden koko kesänä :)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 12:37"]
Olen ollut vuodesta 2012. Kolmesti viikossa treenit. N18
[/quote]
Lapsena siis et ollut? Plösö.. ja äiti kielsi tulemasta rantsuun häpeän takia.
[/quote]
En ollut. Olin laihaläski. Nyt on lihasta.
N18
Olin mutta tämä kuun 3 ulkomaan reissua palautti kilon takaisin ja vielä 1 reissu ennen heinäkuun lomamatkaa. Väliviikoilla pidettävä 2 "paastopäivää" ettei ihan lipeä:)
Olen. Vielä pari kiloa ehkä pois, ja vähän tiukempi allitreeni, niin olen vielä paremmassa :)