Kuinka pian synnytyksen jälkeen olit entisissä mitoissasi?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 10:53"]
Huoh... Normaali nainen ei liho gramman grammaa raskaus aikana!!!! Miksi tää on suomalaisille niin vaikea tajuta???
[/quote]
Olet varmaan provo tai nuori, mutta vastaan silti. Normaaliin raskauteen kuuluu muitakin kiloja kuin istukan, lapsiveden, vauvan ja lisääntyneen verimäärän kilot. Mitä hoikempi äiti, sen enemmän kiloja kuuluu tulla, jotta imetys onnistuu.
[/quote]
Minulla on kuule 5 lasta joten tiedän ehkä paremmin kuin suomi lortto!!!!
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 10:53"]
Huoh... Normaali nainen ei liho gramman grammaa raskaus aikana!!!! Miksi tää on suomalaisille niin vaikea tajuta???
[/quote]
Olet varmaan provo tai nuori, mutta vastaan silti. Normaaliin raskauteen kuuluu muitakin kiloja kuin istukan, lapsiveden, vauvan ja lisääntyneen verimäärän kilot. Mitä hoikempi äiti, sen enemmän kiloja kuuluu tulla, jotta imetys onnistuu.
[/quote]
Minulla on kuule 5 lasta joten tiedän ehkä paremmin kuin suomi lortto!!!!
[/quote]
Eli provo sekä teini
Kahden viikon päästä ja 3kk päästä jo 9kg laihempi kuin ennen raskautta. Imetys vei kilot niin että kolisi.
Vuosi on mennyt ja olen -5 kg aloituspainosta. En oikeastaan osaa sanoa milloin saavutin aloituspainoni. Kilot on lähtenyt aika huomaamatta ja ponnistelematta.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 10:08"]Vatsa palautui ihan parissa viikossa litteäksi ja vatsalihakset jopa hieman pilkistelivät. 20 raskauskilon tiputus kesti 4 kuukautta. Alapää vielä puolen vuodenkin jälkeen aristaa.
[/quote]
ihan uteliaisuudesta.... miten vatsalihakset voi näkyä, jos on kerryttänyt itseensä 20 raskauskiloa?
Melko pian ja alle aloituspainon imetysaikana. Valitettavasti kiloja on tullut myöhemmin, kun ei enää ollut terveellistä imetysrytmiä
Olin samoissa mitoissa heti lapsen synnyttyä molemmilla kerroilla. Tosin mulla on paljon ylipainoa, että ei mikään saavutus.
Alakerta ei ole palautunut vieläkään täysin, liekö edes palautuu, kuopus nyt 2v.
Puolessa vuodessa paino oli lähes sama, viimeiset viisi kiloa oli tiukassa (tai tisseissä) lähti imetyksen loputtua, paino oli normaali siis vuodessa. Lähtö paino n.50kg viimeisillään raskaana 80kg, kivat +30 kiloa tuli ja lähti.
Toisessa raskaudessa meni n. Puoli vuotta että olin entisissä mitoissa. Silloin painoa tuli n. 25kg
Luulen että kroppani tykkää kerätä nestettä ja rasvaa raskaana :) lihominen on ihan terveellistä, mitä enemmän syö sitä enemmän saa vauva vitamiineja ja mielihyvä hormooneita.
Lasteni syntymä painot oli n. 3700g, ponnistin molemmat tokalla ponnistuksella ulos, oli vissiin noi lihakset niin huippu kunnossa kun kannoin mukanani niin suurta extra painoa :)
En ikinä.
Ekasta jäi 3kg ja tokasta vielä pari lisää. Tissit b-kupista d-kuppiin. Alapää tikattu ihan erinäköiseksi kuin ennen mutta toimii yhä ;)
2.lapsen kanssa myös vanhenin varmasti 10 vuotta ensimmäisen vuoden aikana kun en saanut nukkua tarpeeksi.
Oli ihan mahdottomuus saada painoa putoamaan kun imetti yli 8krt päivässä. painoin 59kg tosi pitkään.
Kun yöimetykset loppui tytön ollessa 1v 4kk, viime huhtikuussa, paino putosi ihan leikiten yli 8kg koska nälkää ei enää ollut samalla tavalla. Nyt painan 53kg, lähtöpainoon vielä melkein 10kg, (45kg) mutta sitä en tavoittele enää. Imetän aamulla, päiväunille, ja yöunille.
Synnytyspäivänä painoin 68kg.
Eipä ole vaimo palautunut kahden lapsen jälkee entisiin mittoihin. Sama ku uittas heppiä sillipurkissa