Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee! Vihdoin tavoite paino saavutettu :)

Vierailija
27.05.2015 |

Tänään vaaka näytti tasan 64kg :) huhhuh... Kyllä tuntui välillä etten koskaan saavuta tuota lukemaa, mutta periksi en antanut. Nyt painan saman verran kuin parikymppisenä. Ikää löytyy nyt 33 vuotta. Lähtöpaino tälle urakalle oli 101kg.
Tuon sadan kilon ylitys oli järkyttävää. Se tunne oli kuin rekan alle olisi jäänyt. Mutta nyt oikeastaan alkaa vasta se, että katsotaan onko musta tähän, nimittäin painon pitäminen tässä kilomäärässä. Lihominen kun on niin helppoa...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Hieno saavutus!

Vierailija
22/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko paljastaa mikä laji? Kuulostaa kivalta tuo liikuntaan koukuttuminen. Itse haluaisin juosta, mut ei tällä painolla vielä voi, uimahallin kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 10:26"]

Ei voi olla totta. Täällä jauhetaan yhdyssanoista, kun toinen iloitsee, että on pudottanut painoa 37 kg. Ei voi kuin epäillä, että yhdyssanoista narisijat ovat ylipainoisia, joilla painonpudotus ei onnistunut. Joo, voitte tulla väittämään, että olette hoikkia, mutta epäilen suuresti. Mistä moinen vinoilu muuten tulisi ellei omasta pahasta olosta?

[/quote]

Emme kaikki ole tunteidemme vietävissä olevia ihmisraunioita, joiden ainoa motivaattori on oma epäonistuminen, vaikka sinä sellainen oletkin etkä täten ihan ymmärrettävästi voi muunlaista ihmistyyppiä käsittää. En nähnyt huomautuksessa mitään vinoilua (toisin kuin sinun pahansuovassa viestissäsi), joten voitko sinä käsittää, että ehkä viesti ei sisältänyt mitään rivien väleistä tulkittavaa, vaan ihan yksioikoisen oikeinkirjoitusneuvon. Tavoitepaino ON yhdyssana. 

Vierailija
24/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!olen kyllä vähän kade! Itse aloitin tammikuun alussa ja painoa pudonnut 12kg. 90->77kg. Kaikki ruuat punnitsen, syön pilkulleen minulle tehdyn ruokavalion mukaan. Hölkkälenkillä käyn 5-6kertaa viikossa ja lihas jumpan 3-4krt/viikko.
Olen tämän vuoden puolella syönyt kolmesti jotain herkkua. Nyt 2kk juminut tuo paino.
Ärsyttää aika paljon ne jotka hokevat vaan, että laihtuu jos kuluttaa enemmän kuin syö. Ei näy toimivan mulla.

Vierailija
25/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 10:26"]

Ei voi olla totta. Täällä jauhetaan yhdyssanoista, kun toinen iloitsee, että on pudottanut painoa 37 kg. Ei voi kuin epäillä, että yhdyssanoista narisijat ovat ylipainoisia, joilla painonpudotus ei onnistunut. Joo, voitte tulla väittämään, että olette hoikkia, mutta epäilen suuresti. Mistä moinen vinoilu muuten tulisi ellei omasta pahasta olosta?

[/quote]

Emme kaikki ole tunteidemme vietävissä olevia ihmisraunioita, joiden ainoa motivaattori on oma epäonistuminen, vaikka sinä sellainen oletkin etkä täten ihan ymmärrettävästi voi muunlaista ihmistyyppiä käsittää. En nähnyt huomautuksessa mitään vinoilua (toisin kuin sinun pahansuovassa viestissäsi), joten voitko sinä käsittää, että ehkä viesti ei sisältänyt mitään rivien väleistä tulkittavaa, vaan ihan yksioikoisen oikeinkirjoitusneuvon. Tavoitepaino ON yhdyssana. 
[/quote] Hanki elämä.

Vierailija
26/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! :)

Vierailija
27/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea!

Vierailija
28/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea suuresta ja varmasti hyvin ansaitusta onnistumisestasi!!! :)

Muistathan nyt "dietin" jälkeen nostaa kaloreita hitaasti suuremmiksi, tämä auttaa aineenvaihduntaa pysymään perässä paremmin kuin että alat samantien syömään paljon enemmän, niin ja tietysti sitä terveellistä ruokaa myös jatkossa ja sinulla tulee olemaan monta onnellista vuotta tavoitepainossasi!

Vierailija
29/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, mahtava suoritus!

Vierailija
30/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 12:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 10:26"] Ei voi olla totta. Täällä jauhetaan yhdyssanoista, kun toinen iloitsee, että on pudottanut painoa 37 kg. Ei voi kuin epäillä, että yhdyssanoista narisijat ovat ylipainoisia, joilla painonpudotus ei onnistunut. Joo, voitte tulla väittämään, että olette hoikkia, mutta epäilen suuresti. Mistä moinen vinoilu muuten tulisi ellei omasta pahasta olosta? [/quote] Emme kaikki ole tunteidemme vietävissä olevia ihmisraunioita, joiden ainoa motivaattori on oma epäonistuminen, vaikka sinä sellainen oletkin etkä täten ihan ymmärrettävästi voi muunlaista ihmistyyppiä käsittää. En nähnyt huomautuksessa mitään vinoilua (toisin kuin sinun pahansuovassa viestissäsi), joten voitko sinä käsittää, että ehkä viesti ei sisältänyt mitään rivien väleistä tulkittavaa, vaan ihan yksioikoisen oikeinkirjoitusneuvon. Tavoitepaino ON yhdyssana.  [/quote] Hanki elämä.

[/quote]

Vau. Sun lyyriset kykysi kyllä saa mut kalpenemaan kunnioitusta. Mitä sanoilla kikkailua, "hanki elämä", veikkaan että tuo tulee käyttöön ympäri Suomen! Eiku.

Vierailija
31/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 12:07"]Onnea!olen kyllä vähän kade! Itse aloitin tammikuun alussa ja painoa pudonnut 12kg. 90->77kg. Kaikki ruuat punnitsen, syön pilkulleen minulle tehdyn ruokavalion mukaan. Hölkkälenkillä käyn 5-6kertaa viikossa ja lihas jumpan 3-4krt/viikko.
Olen tämän vuoden puolella syönyt kolmesti jotain herkkua. Nyt 2kk juminut tuo paino.
Ärsyttää aika paljon ne jotka hokevat vaan, että laihtuu jos kuluttaa enemmän kuin syö. Ei näy toimivan mulla.
[/quote]

Sinähän olet laihtunut paljon! Onnea sinullekin! Kuulostaa että aineenvaihdunta ei välttämättä toimi nyt kunnolla, ehkä lihaksistosi on jumissa? Kokeile syvävenyttelyä tai joogaa, vaikka muutama tunti viikossa eli ihan kunnon satseja vaikka tunti tai pari kerrallaan. Samalla rentouttaa mieltäkin, se vaikuttaa kehoon myös.

Vierailija
32/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulle jäänyt löysää nahkaa tai venymäarpia? Kuinka pitkä olet?

Hieno saavutus, onnittelut! Minulla on vielä 14 kiloa tavoitepainoon mutta enköhän vielä sinne pääse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän