Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni tytär on parikymppinen, edelleen kauhea teinivaihe päällä

Vierailija
27.05.2015 |

Sininen tukka ja sellainen teinimäinen tyyli, löysät housut, printtipaita ja joku huppari. Todella nätti tyttö muuten, mutta erilainen hiusväri ja tyyli tekisi hänelle hyvää. 

Elämäntyyli on hirveän lapsellinen. On ollut vuoden välivuodella, bilettää, juopottelee. On jotenkin poikamainen käytökseltään.

Epäilemme että olisi lesbo, mutta emme ole kysyneet suoraan. Mistä lesbon tunnistaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu taas :D

Vierailija
2/11 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbon tunnistaa siitä että tykkää tussusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän vastakysymyksen: miksi olet kiinnostunut hänen seksuaalisesta suuntautumisestaan? Miten se vaikuttaa sinun elämääsi?

Vierailija
4/11 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä aika moni on "vähän" teini vielä. Eikä se burberryn kaulahuiviin ja villakangastakkiiinkaan pukeutuminen anna elämänviisautta sen enempää kuin huppari. Anna tytön elää ja kokeilla. Nelikymppisiä nuoruuden perässä vesirajahameessa juoksevia epätoivoja parempi vaihtoehto.

Vierailija
5/11 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pukeudun samalla tavalla ja monesti päällä jotain eläinkuvioisia sukkia tai t-paitoja ja tukka oli pinkki vielä vuosi sitten. Ja ikää mulla on 22. Oon sitä mieltä että nuorena pitää kokeilla mahdollisimman paljon eri asioita ja vetää ne övereimmät kuteet päälle vielä kun kehtaa!

Vierailija
6/11 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on sininen tukka. Siis voi kauheeta ja oon jo kuitenkin 28.

Vierailija
7/11 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/11 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voi kyynel, salee lese. No mut hei, sil on vielä toivoo - mä oon 26 ja vähä sama meininki :3 Cry me a river

Vierailija
9/11 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa nuorten olla nuoria, sinä marttyyri voisit keskittyä omaan elämääsi ja seksuaalisuuteesi niin ei tarvitsisi noin huolehtia siskon tyttärestä. Kaikki asiat ei sinulle kuulu.

Vierailija
10/11 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 00:14"]

Esitän vastakysymyksen: miksi olet kiinnostunut hänen seksuaalisesta suuntautumisestaan? Miten se vaikuttaa sinun elämääsi?

[/quote]

Taitaa AP:ta nuori liha houkutella ja toivoo vaan että siskontyttö olisi lesbo niin voisi vihjailla huoletta mitä se täti haluaakaan.

Vierailija
11/11 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaasti kehittyvä myöhäisherännäinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä