Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joku haluaa keskittyä työhön eikä elää?

Vierailija
26.05.2015 |

Toisessa keskustelussa tyttären lapsihaluttomuudesta tuli eteen tuttu fraasi: Haluamme keskittyä työhömme.

Olen aina ihmetellyt, että minkälainen ihminen pitää työtä niin tärkeänä, että siihen pitää keskittyä muuta elämää uhraten. Oli se muu elämä sitten lapsia tai jotakin muuta.

Olen aina ollut töissä vain saadakseni palkan. Näin siitä huolimatta, että olen korkeasti koulutettu. Ei työ sanele sitä mikä olen, eikä voisi vähempää kiinnostaa puhua työstä sukujuhlissa tai muissa tapaamisissa.

Mikä siinä työssä niin viehättää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minun on vaikea ymmärtää, että muilla ihmisillä on erilaisia preferenssejä kuin minulla."

Vierailija
2/4 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset haluavat elämältä eri asioita. Tuliko yllätyksenä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se lapsettomuus-ketjun aloittaja, ja tyttäreni siis omistaa avomiehensä kanssa hevostilan. Rakastavat hevosia ja muita eläimiä, joten työ on heille sitä mille haluavat elämänsä "uhrata".
- se jonka tytär ei halua lapsia.

Vierailija
4/4 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taidealalla töissä ja saan tehdä töitä ihmisten kanssa jotka lasken hyviksi ystäviksi ja kavereikseni. Hauskaa porukkaa, saa välillä nauraa silmät päästään. Töissä on välillä stressaavaa mutta toisaalta välillä väljät aikataulut. Olen työssäni hyvä ja tykkään haastaa itseäni, tykkään kehittyä. En ole mikään uraohjus tai perfektionisti, mutta pidän työstäni. Jos hankkisin lapsia, tuntisin että joutuisin paljolti luopumaan elämästäni. Kaikki me koemme elämän eri tavoin ja toivomme elämältä eri asioita.