Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni teistä juo joskus yksin kotona

Vierailija
26.05.2015 |

Kännit? Olenkohan ainoa. Ja onko tää jotenkin noloa? Mulla on nykyisin tapana juoda yksin kotona. -n24

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yksin kotona juominen on alkoholismin ensimmäinen vaihe. Jos alatte ajatella että "yksin, eli parhaimmassa seurassa", niin huolissani olisin. Ite alkoholistin lapsi 30vee. En koskaan juo keskenäni kotona.Ettei se vaan mee siihen mitä ite on joutunu todistaan. Eksä oli samanlainen,myös juopon lapsi.

Vierailija
2/23 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 22:46"]Tuo yksin kotona juominen on alkoholismin ensimmäinen vaihe. Jos alatte ajatella että "yksin, eli parhaimmassa seurassa", niin huolissani olisin. Ite alkoholistin lapsi 30vee. En koskaan juo keskenäni kotona.Ettei se vaan mee siihen mitä ite on joutunu todistaan. Eksä oli samanlainen,myös juopon lapsi.
[/quote]

Mieheni käy noin 3-5x/vuosi ulkona työporukalla tai ystävien kanssa ja silloin minulla on tapana varata pari juomaa itselleni illaksi, sekä kasa herkkuja mukaan. Istun koko illan sohvalla ja selaan nettiä/katson telkkaria. Tuleeko minusta nyt alkoholisti? Ei se kerro mitään missä tai kenen seurassa juo vaan tosiaan ne määrät ja kuinka usein sitä toistetaan ja kykeneekö sitä olemaan ottamattakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, 2vuotta sama rumba :D iltaisin alan juomaan yleensä. Mukavaa tosin harmillista. N19

Vierailija
4/23 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just aloin miettimään josko lähtisin lähipubissa yhellä käymään, vai jatkanko loppuun saakka kotona (vielä kaks kaljaa jäljellä)?? -ap

Vierailija
5/23 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen kuin monet täällä. Mikään ei rentouta yhtä hyvin kuin hyvä viini/olut/viski kotona kaikessa rauhassa. Työ stresssaa niin paljon, että ensin pitää olla ilta yksin ennen kuin nauttii muiden seurasta.

Vierailija
6/23 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös, yksin, lasissa konjakkia, ihanaa!

Vierailija
7/23 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 22:46"]

Tuo yksin kotona juominen on alkoholismin ensimmäinen vaihe. Jos alatte ajatella että "yksin, eli parhaimmassa seurassa", niin huolissani olisin. Ite alkoholistin lapsi 30vee. En koskaan juo keskenäni kotona.Ettei se vaan mee siihen mitä ite on joutunu todistaan. Eksä oli samanlainen,myös juopon lapsi.

[/quote]

Voi olla tai sitten ei. Enemmän merkitsee se kuinka paljon ja kuinka usein juo.

Vierailija
8/23 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:22"]Mä olen vuosia juonut kotona. Usein ja paljon. Huomenna a-klinikalle, maksa-arvojen tarkistus ja jos eivät liian korkeat, aloitan antabuskuurin. Ja perhe kiittää.
[/quote]

Tsemppiä! Sun kannattaa aloittaa myös AA:ssa, saat vertaistukea!

Vierailija
9/23 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin juon yksin, lasten jälkeen en ole käynyt ravintoloissa. Juon varmaan aika paljon ja usein. Mutta mitäpä siitä, kohta lapset isoja ja olen yh. Ketään ei häiritse. Lisään sen, että käyn töissä 40h/vko ja urheilen myös 3 kertaa viikossa. Kulissit kunnossa.
N38

Vierailija
10/23 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä. Ei mulla ole ketään kenen kanssa juoda, eikä yksin kapakassakaan ole järkeä maksaa hunajaa siitä että on muiden ihmisten ympäröimänä yksin.

Vierailija
11/23 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Minä juopottelen monesti yksin, vaikka olisi mahdollisuus mennä kavereiden luo tai joku kysyy että voiko tulla kyläilemään. Aina en vain jaksa olla seurallinen. Mukavaa kuunnella musiikkia, juoda olutta ja syödä jotain samalla. Yksin :) M33

Vierailija
12/23 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä juonut yksin ja on se noloa. N22

Vierailija
13/23 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:11"]En ole ikinä juonut yksin ja on se noloa. N22
[/quote]
Sä olet nolo pissis

Vierailija
14/23 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:11"]En ole ikinä juonut yksin ja on se noloa. N22
[/quote]
No mitäs noloa siinä on jos yksin juo? Eihän kukaan ole näkemässä.

Vierailija
15/23 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon mä hieman, mutta en todellakaan paljon. Voin ottaa ginin tai lasin viiniä. tai oluen

Vierailija
16/23 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pitää olla myös ruokaa ja seuraa. Yksin. Not fun

Vierailija
17/23 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:08"]Et ole ainoa. Minä juopottelen monesti yksin, vaikka olisi mahdollisuus mennä kavereiden luo tai joku kysyy että voiko tulla kyläilemään. Aina en vain jaksa olla seurallinen. Mukavaa kuunnella musiikkia, juoda olutta ja syödä jotain samalla. Yksin :) M33
[/quote] Awwww

Vierailija
18/23 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa joskus yksin kotona juoda pari lasia viiniä ja kuunnella musaa tai kesällä istua omalla terasilla ja juoda vaikka kylmä siideri kaikessa rauhassa...kyllä hermo lepää :)

Vierailija
19/23 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just parasta. Ei tarvi kattella örveltäviä ihmisiä, kuunnella kavereiden känniavautumisia tai jonottaa baariin :D Voi vaikka avautua av-palstalle tai sheikata Beyoncén tahtiin peilin edessä ilman että kukaan näkee.

Vierailija
20/23 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon nykyään. En jaksa työviikon jälkeen mitään enkä ketään. Perjantaina sitten juon muutamat. Pitäisi vaihtaa vähemmän stressaavaan työhön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi