Mikä on pituutesi/painosi?
Kommentit (79)
174cm, 75kg. Rasvaprosentti 12. M26. Lyhyenä miehen pitää yrittää kompensoida lyhyyttä lihaksilla.
165cm ja 62kg, olen entinen syömishäiriöinen (paino vaihdellut alipainosta ylipainoon), tavoitteena pitää paino normaalipainon sisällä.
173/67
Muutaman kilon kun saisi karistettua, ovat kertyneet viime kesästä :/ Joku 62 on yleensä aika normi.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:48"]
170 cm ja 57 kg. Pitäisi pari kiloa saada ennen rantakautta pois. Liikaa tullut herkuteltua viime talvena :/
[/quote]
Mistä alapeukut??
[/quote]voihan toi poikkasta jalat polvista niin ei tarvii painoa enää säätää
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 19:24"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 19:18"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:48"] 170 cm ja 57 kg. Pitäisi pari kiloa saada ennen rantakautta pois. Liikaa tullut herkuteltua viime talvena :/ [/quote] Mistä alapeukut?? [/quote] Turhasta vinkumisesta. Painoindeksisi on hurjat 19,7.
[/quote]
No olen lihonnut kolme kiloa, joten kyllä ainakin itselleni peilikuva näyttää läskiltä. Mielestäni naisen rasvaprosentti ei saa olla yli 19, muuten rupeaa selluliitti yms ällöttävyydet tulemaan esille.
[/quote]
Rasvaprosentilla ja painoindeksillä ei ole mitään tekemistä keskenään. Tuo 19,7 on siis painoindeksi. Rasvaprosenttisi voi olla suurikin.
161/75
Ihannepainoni on 55kg. Nyt imettäessäni paino on pysynyt nykyisessä riippumatta siitä mitä teen, ihan kirjaimellisesti. Vaikka kävin salilla, jumppasin ja lenkkeilin, söin terveellisesti (tosin syön usein liian vähän) ja painoa ei lähtenyt parissa kuukaudessa grammaakaan. Viimeaikoina on terveellinen elämä henk.koht.syistä kiinnostanut kuin kilo p... Joten olen vain mässyttänyt ja liikkunut vain sen mitä on ollut ns. pakko. No ei ole silti tullut painoa lisääkään :D Ja tätä on jatkunut nyt viimeiset kaksi vuotta (ekan lapsen imetys 1v + toisen lapsen imetys 1v) että en keksi muuta syytä kuin tämä imetys. Olen laihduttanut 40 kiloa ennen lasten saantia ja paino pysyi kurissa myös ensimmäisen raskauden. Jonkin aikaa synnytyksestä pomppas sitten melkein 20kg ylöspäin kahdessa kuukaudessa. Toisesta raskaudestakaan ei tullut lisäkiloja.
Mutta en nyt stressaa tätä vielä kamalasti, katsotaan mitä tapahtuu (tai tapahtuuko) kun imetys loppuu ja hormonit tasaantuu. Aineenvaihdunnan ongelmat voi tietty johtua mun huonoista syömistottumuksistakin mutta aiempiin lihomisiin/laihtumisiin verraten tämä on ollut kyllä kummallista aikaa :)
160cm/50kg.
Rinnat on 70D, mutta kylkiluut tuntuvat paidan ja hupparin päälle. Heikottaa, päässä pyörii, rytmihäiriöitä. Pitäisi ehkä nostaa vähän painoa.
178cm ja 70kg. Olen todella tyytyväinen, viiden vuoden salitreeni näkyy. Entinen laihaläski minäkin, nykyään olen lihaksikas mutta pidän semmoista sopivaa rasvakerrosta yllä, ettei mene liian kuivaksi kroppa eikä elämä.