Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisko lihava nainen saada asiallisen FB:n?

Vierailija
26.05.2015 |

Vai onko ihan tuhoon tuomittu ajatus?

Olen siis lihava, ihan reilusti enkä vaan vähän pullea. Olen myös sinkku, ja läheisyyden- ja seksinkaipuinen. Baareista saisin yhden yön juttuja kyllä, niitä hyvännäköisiäkin, mutta en halua harrastaa känniseksiä. Olen jo niin epätoivoinen, että mietin oikeasti jotain seksipalstaa, josta löytäisin jonkun fb:n. Mutta onko turha haaveillakaan sellaisesta, jos on lihava? Enkä tosiaan halua mitään isäni ikäistä ihramahaa, vaan itseni ikäisen tai nuoremman, siistin ja fiksun, hyvinvarustellun miehen satunnaisiin hetkiin.

Oisko jollain kokemusta asiasta?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook-kaverin vai? Ei oikein selvinnyt tekstistä mitä haet... Outoa olisi tosin etsiä facekavereita randomeista, mutta kait se on tätä nykypäivää.

Vierailija
2/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö laihduta? Se on ihan kaikilla mittareilla kannattava panostus ja itsekin olen entinen "läski" eli tiedän mistä puhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakipanoa se on vailla.

Vierailija
4/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

fuckbuddyn? Luultavasti, mutta varmaan voi saada myös ihan vakavan suhteen, jos haluaa mielummin sellaisen.

Vierailija
5/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin sinkkuaikoina tärppäsi, useammankin kerran :) Olen 25 v, muuten ihan siisti ja nätti mutta tosiaan ylipainoa on reilusti. Nettipalstoilta varmasti löytyisi, siellä ainakin tiedetään mitä ollaan hakemassa! Itse löysin noita vakipanoja harrastus- ja opiskelukuvioiden kautta.

Vierailija
6/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:54"]Kyllä mulla ainakin sinkkuaikoina tärppäsi, useammankin kerran :) Olen 25 v, muuten ihan siisti ja nätti mutta tosiaan ylipainoa on reilusti. Nettipalstoilta varmasti löytyisi, siellä ainakin tiedetään mitä ollaan hakemassa! Itse löysin noita vakipanoja harrastus- ja opiskelukuvioiden kautta.
[/quote]
Onpa kiva. Olen sporttinen ja mukava mies eikä siltikään löydy :(

Vierailija
7/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuckbuddyn niin. Ja helppohan se on sanoa että laihduta, oon yrittänyt mutta huonolla tuloksella. Ja se laihdutus ei nyt ole vastaus mun ongelmaan. Jos laihdutan, niin laihdutan ihan muista syistä kuin saadakseni seksiä.

Mieluummin mä vakaan parisuhteen ottaisin, mutta eipä tunnu löytyvän. Olen ollut sinkkuna jo vuosia, eikä muutosta näy. Kuitenkin läheisyyden- ja seksinkaipuu on niin suurta, että tahtoisin jonkun sitä lievittämään. (Kuten sanoin, baareista irtoaisi, samoin lähipiirin ukkomiehet vonkaa, mutta mä en halua varattuja enkä muutenkaan mitään puolituttuja vakipanosuhteeseen.)

Vierailija
8/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:54"]Kyllä mulla ainakin sinkkuaikoina tärppäsi, useammankin kerran :) Olen 25 v, muuten ihan siisti ja nätti mutta tosiaan ylipainoa on reilusti. Nettipalstoilta varmasti löytyisi, siellä ainakin tiedetään mitä ollaan hakemassa! Itse löysin noita vakipanoja harrastus- ja opiskelukuvioiden kautta. [/quote] Onpa kiva. Olen sporttinen ja mukava mies eikä siltikään löydy :(

[/quote]

Niinpä.. mistäköhän johtuu.

Vierailija
9/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:54"]Kyllä mulla ainakin sinkkuaikoina tärppäsi, useammankin kerran :) Olen 25 v, muuten ihan siisti ja nätti mutta tosiaan ylipainoa on reilusti. Nettipalstoilta varmasti löytyisi, siellä ainakin tiedetään mitä ollaan hakemassa! Itse löysin noita vakipanoja harrastus- ja opiskelukuvioiden kautta. [/quote] Onpa kiva. Olen sporttinen ja mukava mies eikä siltikään löydy :(

[/quote]

Niinpä.. mistäköhän johtuu.
[/quote]
Olen mies, paska tyyppi vai? Kerro jos tiedät.

Vierailija
10/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:57"] [quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:54"]Kyllä mulla ainakin sinkkuaikoina tärppäsi, useammankin kerran :) Olen 25 v, muuten ihan siisti ja nätti mutta tosiaan ylipainoa on reilusti. Nettipalstoilta varmasti löytyisi, siellä ainakin tiedetään mitä ollaan hakemassa! Itse löysin noita vakipanoja harrastus- ja opiskelukuvioiden kautta. [/quote] Onpa kiva. Olen sporttinen ja mukava mies eikä siltikään löydy :( [/quote] Niinpä.. mistäköhän johtuu. [/quote] Olen mies, paska tyyppi vai? Kerro jos tiedät.

[/quote]

Kuulostat vain hivenen katkeralta, se on aika varma karkottaja.

Vierailija
11/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:57"] [quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:54"]Kyllä mulla ainakin sinkkuaikoina tärppäsi, useammankin kerran :) Olen 25 v, muuten ihan siisti ja nätti mutta tosiaan ylipainoa on reilusti. Nettipalstoilta varmasti löytyisi, siellä ainakin tiedetään mitä ollaan hakemassa! Itse löysin noita vakipanoja harrastus- ja opiskelukuvioiden kautta. [/quote] Onpa kiva. Olen sporttinen ja mukava mies eikä siltikään löydy :( [/quote] Niinpä.. mistäköhän johtuu. [/quote] Olen mies, paska tyyppi vai? Kerro jos tiedät.

[/quote]

[/quote]
En voi kieltää ettei tässä jo hieman katkeroidu, mutta kyllä sen pystyn peittämään. Nyt väität, että nainen näkee sen siltikin, okei voitit, olen siis katkera.

Vierailija
12/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook? Asiallisen Facebookin? Asiallisen Facebook-profiilin? No mene ja tiedä. Ei kai se lihavuus siihen vaikuta.

Vierailija
13/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otat vaan jonkun kaltaisesi maavalaan. Kyllä heitä löytyy vapaita yksilöitä miehistäkin.

Vierailija
14/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:56"]En usko. Tai ehkä jonkun mamun?
[/quote]
Oletko palstapersu menettänyt naisesi mamulle vai mistä toi mamuttelu johtuu?

Vierailija
15/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan kuule meet treffeille jonkun kivan näkösen kanssa ja sänkyyn. Jos oli kiva niin ehota seksisuhdetta. Kyllä mulla oli ainakin sinkkuaikoina aina niitä kelle voi soittaa kun tekee mieli. 2 kanssa oltiin tiiviimmin yhdessä. Toista näin viikottain ja toista vähän harvemmin. Molemmat hyvän näkösiä ja toinen jumalattoman hyvä sängyssä, toinen ihan kiva. Molempien kanssa olin kähnyt ensin treffeillä, toisen kanssa mentiin heti sänkyyn ja seksi oli niin hyvää, että sitä jatkettiin, vaikka seurusteluun ei inspistä kummallakaan ollut. Toisen kanssa oltiin lähinnä kavereita ja myöhemmin ajauduttiin sänkyyn ja annettiin sen aina vaan toistua. Molempia tapailin useamman vuoden.

Vierailija
16/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:04"]

[/quote]

[/quote]
En voi kieltää ettei tässä jo hieman katkeroidu, mutta kyllä sen pystyn peittämään. Nyt väität, että nainen näkee sen siltikin, okei voitit, olen siis katkera.
[/quote]

Kuulostat ihan palikalta, eikä ole mitään epäseksikkäämpää kuin tyhmä mies. Sitä ei ulkonäkö korvaa, ehkä voisit kokeilla olla mykkä?

Vierailija
17/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku afrikkalainen mies. Monet afrikkalaiset pitävät tukevia tai lihavia naisia kauniina ja seksikkäinä, sillä Afrikassa lihavuus on vaurauden symboli. Muista kuitenkin ennen suhteen aloittamista molemmilta sukupuolitautitestit sekä kondomit käyttöön ainakin alkuvaiheessa!

Vierailija
18/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:04"]

[/quote]

[/quote]
[/quote]
Kuulostat ihan palikalta, eikä ole mitään epäseksikkäämpää kuin tyhmä mies. Sitä ei ulkonäkö korvaa, ehkä voisit kokeilla olla mykkä?
[/quote]
Okei, entä jos kokeilen tyhmää naista?

Vierailija
19/19 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:39"]

Enkä tosiaan halua mitään isäni ikäistä ihramahaa, vaan itseni ikäisen tai nuoremman, siistin ja fiksun, hyvinvarustellun miehen satunnaisiin hetkiin.

[/quote]

Eiköhän miehetkin halua "satunnaisiin hetkiin" sellaisen naisen, jotka täyttävät heidän kriteerinsä, joten miksi he haluaisivat sinut? Mielestäni sinun kannattaisi etsiä omaa "tasoasi" olevan miehen eli ylipainoisen. Faktahan nyt on tutkimustenkin valossa, että ihmiset pariutuvat ulkonäöllisesti oman tasoisensa kanssa - kai tämää pätee seksiinkin, jos ei ole nimenomaan tuiterissa baarissa, joka ei sinulle kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi