Paljon haluat pudottaa painoa?
Millaisia tilanteita ja tavoitteita laihduttajilla?
Kommentit (26)
75kg on ylimääräistä elopainoa, olen s o ta norsu.
183 cm ja nyt 75 kg, tavoite olisi n 70 kg.
Normaalipainon matalammassa päässä, mutta pari kiloa silkkaa rasvaa saisi lähteä.
160/64, ylipainon rajoilla keikutaan, ja haluaisin pudottaa takaisin reilusti normaalipainon puolelle, ainakin alle 60kg, ihanne olisi 55kg.
Olen pudottanut nyt hieman päälle -50 kg. Juuri kävin lääkärin juttusilla ja sovittiin, että pudotan vielä -7 kg niin saadaan vatsanahkan kiristysleikkauksessa mahdollisimman paljon ihoa pois.
n 43 v.
30 kiloa, 169 cm/99 kg.
Sanokaapa paljon uskallan syödä kaloreita päivässä jotta tulisi -500 kaloria päivässä.
Liikuntaa voi tulla esim. 3h päivässä 1250 kcal. En halua syödä liian vähän sillä sitten en jaksa liikkua ja tulee toppi kuukauden kohdalla ja hirmunälkä ja kaikki kilot takaisin yhdessä päivässä.
N.60kg kun saisi painoa alaspäin niin olisin erittäin tyytyväinen.
En uskalla mennä vaa'alle kun pelkään, että painan jo 70. Viimeksi käydessäni 68. Haluaisin painaa 62 tai ainakin alle 65. Pituutta on 172 eli ylipainoa ei sinällään ole, mutta sisäelinten ympärillä pelkkää rasvaa. Olen ns. laiha lihava (47v). Äitini 75v on samanpituinen ja painaa 50kg, on siis selvästi alipainoinen, mutta häneen verrattuna (hän tekee itse sen vertailun aina kun tavataan, kiitos vaan äiti) minä olen läski jättiläinen.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään kun lähellä alipainoa
Miksi vastasit ylipäätään, kun ei koske sinua?
Vierailija kirjoitti:
En uskalla mennä vaa'alle kun pelkään, että painan jo 70. Viimeksi käydessäni 68. Haluaisin painaa 62 tai ainakin alle 65. Pituutta on 172 eli ylipainoa ei sinällään ole, mutta sisäelinten ympärillä pelkkää rasvaa. Olen ns. laiha lihava (47v). Äitini 75v on samanpituinen ja painaa 50kg, on siis selvästi alipainoinen, mutta häneen verrattuna (hän tekee itse sen vertailun aina kun tavataan, kiitos vaan äiti) minä olen läski jättiläinen.
Täällä myös laiha läski 172cm ja 67kg (55v) ja yritän päästä n.64 kiloon. Toivottavasti lähtis just vatsan seudusta tuo ihra.
Olen 174 cm pitkä ja painan 66 kg. Haluaisin painaa 58-60kg
Koronakiloja on tullut hiipimällä ja etätöitä tekemällä puolentoista vuoden aikana. Lisäksi loukkasin tapaturmaisesti polveni nivelsiteet mikä on usean kuukauden ajan estänyt haitannut liikuntaa. Vaatteet kiristää pahasti ja ikävän yllätyksenä tulee joka kerta kun täytyy etsiä kaapista jotain muuta päälle pantavaa, kuin pieruverkkareita: ne ei sovi päälle!!!! Nyt onkin ollut ryhtiliike tammikuun alusta syömisen kanssa vähähiilihydraattilla ruokavaliolla ja siis herkut pois. En ole vielä uskaltanut vaakalle, mutta pelkään että numero alkaa 9:llä.... Pituutta 168
Suunta on vain ylöspäin ja kohti hoikempaa kesää
On reippaasti ylipainoa, mutta en edes tavoittele normaalipainoa, vaan lievä ylipaino jo olisi hyvä.
Elokuun alusta onkin jo kymmenen kiloa lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
30 kiloa, 169 cm/99 kg.
Sanokaapa paljon uskallan syödä kaloreita päivässä jotta tulisi -500 kaloria päivässä.
Liikuntaa voi tulla esim. 3h päivässä 1250 kcal. En halua syödä liian vähän sillä sitten en jaksa liikkua ja tulee toppi kuukauden kohdalla ja hirmunälkä ja kaikki kilot takaisin yhdessä päivässä.
Mitä noinkin rasittavaa liikuntaa jaksat harrastaa kolme tuntia päivässä? Ettet vain hieman yliarvioisi energiankulutustasi?
178/90 tällä hetkellä ja tavoite olisi pudottaa kesään mennessä 2-5 kg tästä. Olen siis mies ja bodari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30 kiloa, 169 cm/99 kg.
Mitä noinkin rasittavaa liikuntaa jaksat harrastaa kolme tuntia päivässä? Ettet vain hieman yliarvioisi energiankulutustasi?
No kyllä kolmen tunnin hiihtolenkillä tuon verran kuluu jos on painoa noin paljon. En kyllä usko, että joka päivä jaksat noin kauan hiihdellä, eihän sitä kestä tuon kokoisen ihmisen polvetkaan. En tiedä, mitä muissa lajeissa kuluttaa. Ehkä kävelylläkin voi kulutus olla tuota luokkaa, jos on mäkiä.
Kysymyslause on kirjoitettu väärin. Kuuluu olla: PAlJONKO? Suomessa -ko ja -kö kertovat, että on kysymys. Painan 54 kg ja olen 168 cm. Olen 65 vuotta vanha. Minulla on sama paino kuin 19-vuotiaana, mutta kehonkoostumus on toinen: nyt maha pömpöttää ja reisissä on löysää rasvaa. Olen vanha muija nyt, vanhuuseläkeläinen. Kilot eivät ole tärkeitä enää vanhoille, pääasia että on hyväkuntoinen.
Tällä hetkellä tilanne on 174/90 eli ainakin 15 kg olisi pudotettavaa, mutta 20-25 kg olisi ideaali.
Kesään mennessä, jos saisi alle 80 kilon niin olisi mukavaa.