Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei pysty olemaan. Rakkaat, haluaisin tietää, kertokaa soitanko hänelle?

Vierailija
26.05.2015 |

On niin vaikea olla. Mutta tekisin itsestäni ihan hölmön jos tunnustaisin kuinka ihastunut olen... Toisaalta vain kerran eletään. Mutta järki sanoo toista, koska sen käytös osoitti ihan toista. Mutta olen niin epätoivoinen kai. En pysty olemaan miettimättä. Mietin sua koko ajan. Minusta tuntuu että se oli sielunkumppanuutta.Sanokaa ihmiset mitä teen. Eli rakastuin lyhyessä ajassa, ja jonkinlaista yhteyttä tunsin. Torjuin sen seksialoitteet kahdesti. Se on varattu. Ainakin oli. Viime tapaamisen jälkeen se oli hyvin välttelevä ja tyly. Ja mun piti lähinnä tehdä asioita mitä hän ei voinut, jotain käytännön juttuja. Eli tuli olo että käytti mun hyväsydämisyyttä hyväksi. Sitten tuntui että alkoi jopa häpeämään mun seurassa olemista. Nyt oon ihan ulalla. En pysty tekemään mitään järkevää. On tosi outoa että rakastuu suin päin. Se kyllä vaikutti alkuun kiinnostuneelta, mutta ehkä se kaipasikin vain huomiota, koska se halus sitä myös muilta. Näillä tiedoilla tiedän miten tyhmältä vaikutan. Mutta mun tunteet tappaa minua, ja haluaisin todella tietää. Ehkä se olisi parempi kuulla suoraan? Eli siis soitanko sille, se oli jo aiemmin todella lyhytsanainen ja heitti luuriakin korvaan kun soitin, mutta siis en tähän asiaan liittyen. Pitäskö itseni takia selvittää asia, koska jää vaivaamaan- vaikka kuinka epätoivoiselta kuulostais. Vai karkoittaako se lopullisesti, jollei siis ole jo karkottunut. Mikä on kylläkin todennäköisintä. Neuvokaa mua. Ei moralisoijille.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä soita, unohda.

Vierailija
2/16 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sekavalta kuulostaa. Tästä jutusta puuttuu nyt jotenkin punainen lanka. Soita ihmeessä, jos niin vaivaa. Kerranhan täällä eletään ja saat ainakin mielenrauhan, jos et muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:22"]

Aika sekavalta kuulostaa. Tästä jutusta puuttuu nyt jotenkin punainen lanka. Soita ihmeessä, jos niin vaivaa. Kerranhan täällä eletään ja saat ainakin mielenrauhan, jos et muuta.

[/quote]Juu, mun ajatukset on aika sekaisin. Enkä pysty keskittymään tarpeeksi että kirjoittaisin jäsentynyttä tekstiä. -ap

Vierailija
4/16 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut mitään tolkkua. Noin sekavassa tilassa ei varmaan kannata soittaa muille kuin enintään ihan lähimmille ja luotettavimmille ihmisille.

Vierailija
5/16 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies ja puhut naisesta? Tiedän miltä toi tuntuu, tunnen samaa erästä miestä kohtaan. Ehkä se olet sinä? En saa häntä ajatuksistani, mietin öin ja päivin...

Vierailija
6/16 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ihmeessä, ja selvitä. Mutta miksi hän löi luurin korvaan? Miksi itse torjuit hänet? Onko välillänne joku väärinkäsitys?

Vierailija
7/16 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän esiintyi lehtienmyyjänä ja se nainen lyö aina heti luurin korvaan.

Vierailija
8/16 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:29"]

Oletko mies ja puhut naisesta? Tiedän miltä toi tuntuu, tunnen samaa erästä miestä kohtaan. Ehkä se olet sinä? En saa häntä ajatuksistani, mietin öin ja päivin...

[/quote]Olen nainen ja puhun miehestä -ap

Vierailija
9/16 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:04"]

Soita ihmeessä, ja selvitä. Mutta miksi hän löi luurin korvaan? Miksi itse torjuit hänet? Onko välillänne joku väärinkäsitys?

[/quote]Niin, siis tuo luurihomma tapahtui kun molemmat päissään. Ja siinä oli vähän häslinkiä ennen sitä... Ja tosiaan taisin useaan otteeseen jankata samasta asiasta. Joka piti mun mielestä saada selväksi. Koska se ois voinu olla vaarallinen tilanne mulle, jos ois esim ottanu tosissaan...-ap

Vierailija
10/16 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu. Jäitä hattuun. Jos otat häneen yhteyttä noin hermostuneena, on vaara että pilaat kaiken. 

Vierailija
11/16 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:24"]

Rauhoitu. Jäitä hattuun. Jos otat häneen yhteyttä noin hermostuneena, on vaara että pilaat kaiken. 

[/quote]Joo, se kyllä tais sen jo saada selville, että sekoan välillä näin...Mutta ei se todella taida olla ainoa syys miksi se alkoi välttelemään, tuo häslinki, ja se on varattu...Mutta hulluhan sekin on, ettei sen puoleen. -ap

Vierailija
12/16 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pieni tosi nuori ja hän on varattu. Anna olla. Halusi vain seksiä, ei muuta.

Vierailija
13/16 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:37"]

Olet pieni tosi nuori ja hän on varattu. Anna olla. Halusi vain seksiä, ei muuta.

[/quote]Niin.Tiedän. Ja niin se tais olla. Mutta minä olen kylläkin vanhempi kuin hän. -ap

Vierailija
14/16 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä paskaa.Jos et usko, soita, se panee sua ja unohtaa.Sitten olet mahdollisesti enemmän rikki.Happy?

Vierailija
15/16 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:50"]

No mitä paskaa.Jos et usko, soita, se panee sua ja unohtaa.Sitten olet mahdollisesti enemmän rikki.Happy?

[/quote]Öö, en tiiä. Saisinpa selville mitä se oikein tarkoitti. Tässä oli pari muuutakin muuttujaa, joita en nyt mainitse. No joo...Minä soitin viimeksi, kai se ottas yhteyttä jos sitä oikeasti kiinnostais?-ap

Vierailija
16/16 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kai sitten soita. Mulla ei kyllä ole tosiaan mitään itsekunnioitusta näissä asioissa toisaalta. Mutta, joo, alan ryyppäämään niin on hetken parempi taas- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän