Mitä ostaa 13 vuotta täyttävälle goottitytölle syntymäpäivälahjaksi?
Pitää kuulemma hevistä, vaatteista, (joita tuskin osaan gootille ostaa) meikeistä ja kitaran soitosta.
Ideoita?
Kommentit (53)
Tuota levykauppaa tulin itsekin ehdottamaan. Aikuinen ei voi tietää minkä levyn teini haluaa, mutta musiikki nyt kuitenkin on parempi lahja kuin kortu tai vaatteet.
Kirjakauppaan lahjakortti, sieltä saa varmasti hänelle mieleisistä bändeistä kertovia kirjoja. Itseäni ne kiinnostivat hirveästi tuossa iässä. Tai myös jos itse käyt Suomalaisesta kirjakaupasta katsomassa jostain hänen pitämästään bändistä/artistista kertovan kirjan.
Jos tytöllä on älypuhelin, lahjakortti musiikkipalvelu Spotifyyn voisi olla kiva. Niitä saa ostaa eri hintaisina esim R-kioskeilta, arvoltaan kuitenkin muutaman kympin. Tuli mieleen noista levyehdotuksista, sillä harvempi nuori enää kuuntelee cd-levyjä kun Spotifysta saa tuhansia kappaleita. :)
N16
Hello Kitty tuotepaketti " ...ttu ku noloo!"
Vaikka jonkun hienon goottityylisen kaulakorun, tai lahjakortin johonkin liikkeeseen joka myy goottivaatteita
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:42"]
Jos tytöllä on älypuhelin, lahjakortti musiikkipalvelu Spotifyyn voisi olla kiva. Niitä saa ostaa eri hintaisina esim R-kioskeilta, arvoltaan kuitenkin muutaman kympin. Tuli mieleen noista levyehdotuksista, sillä harvempi nuori enää kuuntelee cd-levyjä kun Spotifysta saa tuhansia kappaleita. :) N16
[/quote]
Tähänkö on tultu? :D Itse muistan teininä hartaasti hypistelleeni lempilevyjeni kansia.... t. ikää reilu 30
Lahjakortti on kyllä hyvä ja varmin valinta. Levy-, kirja-, meikki- tai vaatekauppaan (emp ja morticia).
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:28"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:26"]Muistan jotenkin hämärästi käyneeni kans ton vaiheen läpi yläasteella... Ehkä lahjakortti johonkin on turvallisin valinta. [/quote] Vaihe? Ei se kaikilla jää vaiheeksi.
[/quote]
Missäs kohtaa minä niin väitinkään?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:43"]XXL neekerinkyrpädildo
[/quote]
Kukaan ei kysyny mitä sä haluat synttärilahjaks.
Olin gootti 13-vuotiaana. Oon gootti nyt vielä 30-vuotiaanakin. Mulle ei koskaan ostettu mitään goottiaiheisia juttuja, vaan tyrkytettiin kaikenlaisia tavisten krääsää. Pahin oli se ku mulle ostettiin 16-vuotislahjaksi sellanen kultanen lälly-ristikaulakoru, enkä ollu millään muotoa edes uskovainen. Hitto, oon ikuisesti katkera! :D
Jos kerran tykkää meikeistä niin esim. musta kajal, musta tai violetti kynsilakka, musta luomiväri, musta huulipuna (vaikea ehkä löytää)... Goottivaatekauppoja on Suomessa aika vähän, nuo aiemmissa viesteissä mainitut nyt on. Lahjakortti on varmasti hyvä valinta :)
T. Aikuinen gootti :)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:26"]Muistan jotenkin hämärästi käyneeni kans ton vaiheen läpi yläasteella... Ehkä lahjakortti johonkin on turvallisin valinta. [/quote] Vaihe? Ei se kaikilla jää vaiheeksi.
[/quote]
Hahaha! Hei Leena. Kyllä se jää vaihteeksi kaikilla mt-ongelmattomilla.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:53"]
Jos kerran tykkää meikeistä niin esim. musta kajal, musta tai violetti kynsilakka, musta luomiväri, musta huulipuna (vaikea ehkä löytää)... Goottivaatekauppoja on Suomessa aika vähän, nuo aiemmissa viesteissä mainitut nyt on. Lahjakortti on varmasti hyvä valinta :)
T. Aikuinen gootti :)
[/quote]
Itse asiassa mustia huulipunia löytyy nykyisin melkein joka merkiltä, olihan se viime seasonin hittituote. Lisäksi mm. NYXiltä löytyy musta läpinäkyvä huulipuna, jota voi sivellä jonkin muun huulipunan päälle ja tehdä siitä tummasävyisen goottiversion. :)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:54"]
[/quote]
Hahaha! Hei Leena. Kyllä se jää vaihteeksi kaikilla mt-ongelmattomilla.
[/quote]
Minä sinä mt-ongelmainen oikein mollaat muita mt-ongelmaisia? Pata kattilaa soimaa! Lollero.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:42"]
Jos tytöllä on älypuhelin, lahjakortti musiikkipalvelu Spotifyyn voisi olla kiva. Niitä saa ostaa eri hintaisina esim R-kioskeilta, arvoltaan kuitenkin muutaman kympin. Tuli mieleen noista levyehdotuksista, sillä harvempi nuori enää kuuntelee cd-levyjä kun Spotifysta saa tuhansia kappaleita. :) N16
[/quote]
Tähänkö on tultu? :D Itse muistan teininä hartaasti hypistelleeni lempilevyjeni kansia.... t. ikää reilu 30
[/quote]
Älä huoli, mä ostan vielä levyjä, enkä edes käytä spotifyta! Olen nuorempana äitini levykokoelmista käynyt nappaamassa kaikki parhaat omiin kokoelmiini. :D Mutta ehkä olen perinytkin tämän tavan äidiltäni.
N19
Vaikka joku tyylikäs päiväkirja, esim. mustat nahkakannet.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:42"]Partateriä. No joo, huono.
[/quote]
Emot viiltelee, emot on noloja. Gootit on vaan siistejä.
Kuulokkeet