Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naisellista on avuttomuudessa?

Vierailija
26.05.2015 |

Mielestäni avuttomuus kertoo vain laiskuudesta ja kyvyttömyydestä opetella asioita. Esimerkiksi lattiakaivon tyhjennys ei ole mikään vaikea homma, tai huonekalujen kasaus.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. En näe myöskään mitään naisellisuutta tietämättömyydessä tai siinä, ettei ole omia mielipiteitä.

Vierailija
2/15 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avuttomuus, passiivisuus, objektina olo. Ne on naisten hommia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avuttomuus on taitolaji, ei se ole naisellista kenen tahansa perusnaisen ominaisuutena. Siinä täytyy olla balanssia ja taidokkuutta, ja se täytyy tehdä tyylillä. Kun avuttomuus on luontevaa, ja avuttomalla naisella on tilannetajua, se voi olla hyvin viehättävää ja johtaa legendaarisiin tilanteisiin.

Vierailija
4/15 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on vielä näitä, jotka palstoilla kyselevät miehiltä apua ja loukkaantuvat, kun asiasta tietävä nainen kertoo tietävänsä, mutta ei kerro, kun naisten apu ei kelpaa.

Vierailija
5/15 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:31"]Avuttomuus on taitolaji, ei se ole naisellista kenen tahansa perusnaisen ominaisuutena. Siinä täytyy olla balanssia ja taidokkuutta, ja se täytyy tehdä tyylillä. Kun avuttomuus on luontevaa, ja avuttomalla naisella on tilannetajua, se voi olla hyvin viehättävää ja johtaa legendaarisiin tilanteisiin.
[/quote]
Säälittävää se on. "Siis voi itku, kun pitäis saada toi peili seinään" No rouva on hyvä ja ottaa vasaran/akkukoneen kauniiseen käteen ja pistää naulan/ruuvin seinään.

Vierailija
6/15 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:31"]Avuttomuus on taitolaji, ei se ole naisellista kenen tahansa perusnaisen ominaisuutena. Siinä täytyy olla balanssia ja taidokkuutta, ja se täytyy tehdä tyylillä. Kun avuttomuus on luontevaa, ja avuttomalla naisella on tilannetajua, se voi olla hyvin viehättävää ja johtaa legendaarisiin tilanteisiin.
[/quote]
Säälittävää se on. "Siis voi itku, kun pitäis saada toi peili seinään" No rouva on hyvä ja ottaa vasaran/akkukoneen kauniiseen käteen ja pistää naulan/ruuvin seinään.
[/quote]
Tuo esimerkiksi on todella epäaitoa ja huonoa avuttomuutta. "Siis voi itku..." Hah.

Vierailija
7/15 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen viattomuus ja passiivisuus on inspiroivaa, jos mies toteuttaa maskuliinista sukupuoliroolia, jossa mies on naista vahvempi sekä naisen suojelija ja elättäjä. Tällainen maskuliinisuus ei ole itsessään paha asia.

Vierailija
8/15 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:31"]Avuttomuus on taitolaji, ei se ole naisellista kenen tahansa perusnaisen ominaisuutena. Siinä täytyy olla balanssia ja taidokkuutta, ja se täytyy tehdä tyylillä. Kun avuttomuus on luontevaa, ja avuttomalla naisella on tilannetajua, se voi olla hyvin viehättävää ja johtaa legendaarisiin tilanteisiin.
[/quote]
[/quote]
Tuo esimerkiksi on todella epäaitoa ja huonoa avuttomuutta. "Siis voi itku..." Hah.
[/quote]
No onhan näitä, kun soittelevat huoltomiehille, että pitäisi saada peili tai taulu seinään.

Vierailija
9/15 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:31"]

Avuttomuus on taitolaji, ei se ole naisellista kenen tahansa perusnaisen ominaisuutena. Siinä täytyy olla balanssia ja taidokkuutta, ja se täytyy tehdä tyylillä. Kun avuttomuus on luontevaa, ja avuttomalla naisella on tilannetajua, se voi olla hyvin viehättävää ja johtaa legendaarisiin tilanteisiin.

[/quote]Juuri näin.

Vierailija
10/15 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksena on antaa miehelle kokemus, että hän osaa, on taitava ja vahva. Jos nainen näyttää osaamisensa, eikä piilota sitä niin mies ei saa tällaista kokemusta omasta "erityisestä" taidokkuudestaan. Siksi naisen tulee vaikuttaa avuttomalta. Thats it! Eri asia on sitten se, kannattaako loppujen lopuksi leikkiä avutonta.

Vierailija
11/15 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka vaativat jotain ihme suoritusta naiselta, kyllä naisen on voitava olla heikompi astia.

En itse ainakaan selviä kaikista mistä mies.

Vierailija
12/15 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:52"]Miehet jotka vaativat jotain ihme suoritusta naiselta, kyllä naisen on voitava olla heikompi astia.

En itse ainakaan selviä kaikista mistä mies.
[/quote]
Kyllä sä selviäisit jos viittisit

Vierailija
13/15 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni avuttomuus ei kerro laiskuudesta tai kyvyttömyydestä. Itse olen hyvin pienikokoinen enkä tykkää/jaksa fyysisesti nikkaroida tai puuhastella renkaitten ja lankkujen kanssa. Jos purkin kansi on tiukassa niin todellakin törkkään sen miehelleni avattavaksi, hän tekee sen mielellään ja on hyvillään kun saa auttaa minua. :) Myös paras ystäväni on  vastakohtani joka pystyy "kaikkeen samaan kuin miehetkin". Jopa hän haluaa tehdä puolestani kaikki "miesten työt", vain siksi että tietää etten halua/osaa tehdä niitä. Minä osaan taas tehdä joitain asioita paremmin kuin hän. 

Vierailija
14/15 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin ihanaa kun voi kikattaa ja huutaa toiseen huoneeseen sohvalla istuvalle miehelle "tule äkkiä tänne, apuaaaaaaaaaa!" Ja sitten hän katsoo hitaasti, nousee ylös, tulee ja että "mikä hätänä?" niin sitten kuule......

Vierailija
15/15 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:49"]Mielestäni avuttomuus ei kerro laiskuudesta tai kyvyttömyydestä. Itse olen hyvin pienikokoinen enkä tykkää/jaksa fyysisesti nikkaroida tai puuhastella renkaitten ja lankkujen kanssa. Jos purkin kansi on tiukassa niin todellakin törkkään sen miehelleni avattavaksi, hän tekee sen mielellään ja on hyvillään kun saa auttaa minua. :) Myös paras ystäväni on  vastakohtani joka pystyy "kaikkeen samaan kuin miehetkin". Jopa hän haluaa tehdä puolestani kaikki "miesten työt", vain siksi että tietää etten halua/osaa tehdä niitä. Minä osaan taas tehdä joitain asioita paremmin kuin hän. 
[/quote]
Eli olet laiska paska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi