kuinka usein sua yritetään iskeä?
Tai kuinka usein ylipäänsä vieraat miehet osoittavat huomiota tai flirttailevat? Baarissa, kadulla, Facebookissa... Missä,ikinä. Koetko huomion itsetuntoa kohottajana vai ärsyttääkö se?
Kommentit (21)
Kerran kaupassa joku mies vinkkasi silmää, tai niin luulin kunnes kuulin kun se sanoi kaverilleen että meni roska silmään. :( että vähän hiljasta on ollut.
Joka kerta yöelämässä on useita yrittäjiä. FB:n kautta tullut jokusia yhteydenottoja täysin tuntemattomilta ja kaupungilla, kaupassa, bussissa jne välillä myös miehet hakeutuvat juttusille. Suurilta osin kivaa itsetunnon nostetta, mutta vähempikin välillä riittäisi.
Ei ikinä. Tai sitten en vaan tajua.
Ihan jatkuvasti, lähinnä huomaavat varakkuuden. Tietysti tiimalasi vartalo ja visan vingutus kiinnittää huomion eri ikäisiin miehiin.
N42
Silloin tällöin, humalaiset lähinnä. Ärsyttää vaan, jos on esimerkiksi keskustelemassa ystävän kanssa, ja joku tulee sössöttämään viereen jotain. Eli en ota mitenkään kohteliaisuutena, kaikkiahan ne yrittää.
Kun kävin baareissa, niin siellä useinkin. Nykyisin harvemmin. Katseita kyllä tulee, mutta eipä juuri mitään sen kummempaa.
Nykyään ei enää lainkaan. Aikaisemmin kun olin reippaasti ylipainoinen sattoi tulla joitain miehiä iskemään sillä ajatuksella ettei varmasti tule pakkeja. Nykyään olen kyllä itse samanlainen että en mitään kovin komeita miehiä uskalla lähestyä.
N31
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:33"]Ei ikinä.
M25
[/quote]
Eikun kerran joku tumma hipiäinen halusi "lainata" kännykkää ja kun en antanut niin yritti iskeä, mutta sain väistetttyä.
M25
Homomiehet yrittävät iskeä koko ajan, naiset eivät koskaan. Valitettavasti olen hetero... M29
Kaksi kertaa eläissäni, ole 37 vee. Kumpikin kerta johti hyvin nopeasti seksiin. Mutta olenkin mies....
Ihmettelen, kun kaikki kaverini valittavat että aina joku yrittää iskeä. Ei minua vain kukaan koskaan. En kyllä mitään humalaisten lähentelyä kaipaakaan, että ei sillä...mietin vain, että olenko ihan näkymätön vai mistä johtuu. Ehkä parempi näin.
N21
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:53"]Kaksi kertaa eläissäni, ole 37 vee. Kumpikin kerta johti hyvin nopeasti seksiin. Mutta olenkin mies....
[/quote]
Tai siis naiset on. Homot on koittanu useamminkin.
Joskus. Taidan näyttää sen verran lesbolta ettei useimmat miehet yritä, toisaalta liian usein on yritetty siitä huolimatta että olen ilmoittanut tykkääväni naisista. Hm, naiset taas eivät lähesty koskaan :D
Silloin tällöin. Nykyään kun olen sinkku, on kiva kun voi mielenkiintoisten iskijöiden kanssa jatkaa juttua enemmänkin. :)
Jännää on ollut, kun kaksi (fiksua ja komeaa) miestä on ihan lähiaikoina sanonut, että eivät olisi uskaltaneet lähestyä, koska olen niin tyrmäävän upea (olen siis silloin ollut aloitteellinen). What? No kai sitten itsevarmuus, onnellisuus ja iloisuus näkyy ulospäin upeutena..
Aina baarissa. Eli n. 5 kertaa vuodessa. Sen ulkopuolella ei ole enää tullut yrityksiä vuosiin. Näytän varmasti niin varatulta. N50
Kerran kesässä ja toisen talvella. Riippuu aivan siitä, miten jaksan peppua heiluttaa.