Neljäs rokote suojaa tehokkaasti vakavalta koronasairaudelta
Neljäs koronarokote nostaa merkittävästi suojaa vakavaa sairautta vastaan, kerrotaan Israelista.
Kommentit (71)
Ei enempää, nyt riitti. Ja lapseni jätätte rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Rämet just sanonut että kolmas jäisi valtaväestölle viimeiseksi?
Miten tuo Rämetin sanoma pitäisi tulkita? Onko se niin, että kolme riittää kuoppaan ja lisät on tuhlausta?
Vierailija kirjoitti:
Hmm mikähän mahtaa olla IS:n lähde? Juuri luin Israelissa olleesta tutkimuksesta joka kertoi täysin päinvastaista.
Niin se menee, eri lähteistä tulee eri tietoa, toiset valehtelee ja toisesta näkee miten asia oikeasti on....päättele itse onko joku huuhaa alustan juttu rokotekielteisillä sivuilla se 'totuus' vai se joka tulee tutkimuksen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Ottakaas nyt asia tosissaan. Rokotteet ovat väitetysti pelastaneet miljoonia varmalta kuolemalta.
Korjasin lauseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm mikähän mahtaa olla IS:n lähde? Juuri luin Israelissa olleesta tutkimuksesta joka kertoi täysin päinvastaista.
Niin se menee, eri lähteistä tulee eri tietoa, toiset valehtelee ja toisesta näkee miten asia oikeasti on....päättele itse onko joku huuhaa alustan juttu rokotekielteisillä sivuilla se 'totuus' vai se joka tulee tutkimuksen kautta.
Ja sitten kun esittää tutkimuksia, rokotemyönteiset eivät hyväksy niitä. Kaikki rokotteista julkaistut tutkimukset on rokotemyönteisille aina huuhaata, jota ei kannata edes lukea. Kun mieli lukitaan, mikään mahti maailmassa ei saa sitä auki, vaikka asiat olisi helppo tarkistaa.
Media kertoo sen, mitä sen omistajat haluavat sen kertovan. Olennaista on se, mitä jätetään kertomatta ja se, mitä ei haluta lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Israelissa on aika hyvin tutkittu, en sanoisi Jerusalem postia rokotekielteiseksi huuhaa-alustaksi.
https://m.jpost.com/health-and-wellness/article-692791
"Two weeks after administering the fourth vaccine, we see a good increase in the antibodies, higher than after the third dose, but not high enough against Omicron,” lead researcher Prof. Gili Regev-Yochay said.
By now, we know that the level of antibodies needed to be protected from Omicron is probably too high for this vaccine, even if it is a good vaccine,” she said.
Sheba’s researchers are also conducting a similar study, administering a fourth shot of Moderna’s vaccine to another group of 150 healthy hospital workers.
Also in this case, the antibody level a week after the new booster increased to a level similar to the one reported after the Pfizer vaccine, Regev-Yochay said."
kiinnostaa tietää, kuinka monta ihmiset on valmiita ottamaan? Kuinka monta kertaa porukka uskoo tuon "seuraava on viimeinen" XD
Kiitos kommenttini poistamisesta. Kyllä nyt on kaikilla hyvä mieli.
Mä oon kaksi ottanut ja kärsinyt viime ajat väsymyksestä jonka suhteen mitään ei edes selviä terkkarissa. Kaikki arvot erinomaiset. Mietin jo rekrytoinnin kanssa johtuisiko hirveä väsymys näistä piikeistä...mitään muutakaan en keksi ja kaksi riitti t. Urheilija
Täältä on taas poistettu ihan asiallisia viestejä. Tää sensuuri on se mikä mut on saanut epäluuloiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tää ei enää jaksa edes naurattaa. Ja siltikin ihmiset rientävät sankoin joukoin hakemaan näitä.
Niinpä, koska sillä sinun nauramisellasi ei ole mitään merkitystä, etkö sitä tiennyt?, No nyt tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Israelissa on aika hyvin tutkittu, en sanoisi Jerusalem postia rokotekielteiseksi huuhaa-alustaksi.
https://m.jpost.com/health-and-wellness/article-692791
"Two weeks after administering the fourth vaccine, we see a good increase in the antibodies, higher than after the third dose, but not high enough against Omicron,” lead researcher Prof. Gili Regev-Yochay said.
By now, we know that the level of antibodies needed to be protected from Omicron is probably too high for this vaccine, even if it is a good vaccine,” she said.Sheba’s researchers are also conducting a similar study, administering a fourth shot of Moderna’s vaccine to another group of 150 healthy hospital workers.
Also in this case, the antibody level a week after the new booster increased to a level similar to the one reported after the Pfizer vaccine, Regev-Yochay said."
Israelissa on paras ja jatkuva tutkimus ollut alusta asti.
Se tietenkin on sellainen, jota rokotemyönteinen ei lue, mutta siitä huolimatta osaa leimata sen huuhaaksi. Ne on neroja.
Vierailija kirjoitti:
Täältä on taas poistettu ihan asiallisia viestejä. Tää sensuuri on se mikä mut on saanut epäluuloiseksi.
Ihan syystäkin.
Omikron-variantti ei ole lievä, vaikka mm. media on sitä meille denialistien lisäksi innolla sellaisena markkinoinutkin. Omikronin aiheuttama tapauskuolleisuus on n. 0.75-0.9 %. Osaltaan väärään tulkintaan on johtanut se, että nyt omikron-aallon aikana viive diagnoosista menehtymiseen on ollut n. 10 vrk pidempi kuin aiemmilla varianteilla.
Here it is. It isn't perfect, but it's time. It isn't everything I had intended for it but it says what it needs to. CrossCorr: lag=23 d
CFR 0.75-0.9%
Omicron Was Never Mild
https://twitter.com/_DavidGlassman/status/1485490673939791875?cxt=HHwWh…
https://dglassman.medium.com/omicron-was-never-mild-2b130568d7fa
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kaksi ottanut ja kärsinyt viime ajat väsymyksestä jonka suhteen mitään ei edes selviä terkkarissa. Kaikki arvot erinomaiset. Mietin jo rekrytoinnin kanssa johtuisiko hirveä väsymys näistä piikeistä...mitään muutakaan en keksi ja kaksi riitti t. Urheilija
Mä oon kårsiny ihan tautisesta väsymyksestä heti kun tää rokotekokeilu alkoi enkä oo edes rokotetta ottanut. Uimaseurani kanssa mietittiin että voisiko johtua foliosta.
T. Uimahyppääjä
Vierailija kirjoitti:
Olen mennyt ja kokenut jo 2 vuotta ilman piikkiä tai maskia. Hyvin on mennyt!
Koputa puuta !
Israel nimen omaan kiirehti rokottamaan kolmesti että tervehtyisi koko kansa.Miten kävi? Hahaa. Eli rokotukset eivät takaa terveyttä.
Se on hyvä se. Sitten ne jotka kolamannen iikin jälkeen on tippuneet miinus 60% suojaan, saavatkin vähän suojaa takaisin. Vielä pari otatte niin olette yhtä turvassa kuin rokottamattomat.
Sen verran tuossa on totta, että eka piikki suojasi sen aikaisilta varianteilta, sitten tuli delta, johon kakkospiikki vielä toimi hyvin. Varianttien myötä alkuperäisistä rokotteista alkoi lähteä potku. Kolmatta piikkiä en itse aio ottaa.