Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi itku mikä taso. Suurin osa täällä kirjoittajista on ääliömammoja. Kouluttamattomia juntturoita.

Vierailija
21.09.2006 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutustasollaan, hänen kyllä pitää osata myös kirjoittaa!

Vierailija
22/28 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No voi voi. Kyllä sitä on koulutettu, jos on kouluja käynyt. Ei akateemisuus tee ihmisestä yhtään sen hienompaa yksilöä, vaikka niin kovasti toivoisitkin

jaa no sittehän riittäää että käy vaikka peruskoulun ekan luokan..vai?

AMK:ta ei kyllä arvosteta pätkääkään, sen olen havainnut työelämässä. ja sen yhen hoitsun on ihan turha riehua että

Tulepa peruskoulun tai ammattikoulun turvin tekemään työtäni..t: ammatistaan ylpeä AMK sairaanhoitaja

koska kai sen nyt tampiompikin tajuaa että ammatilliset jutut pitää opetella (autonkorjaaminen, ruuanlaitto, hiustenleikkuu jne jne) ihan yhtälailla kun lääkärin pitää opetella ne lekurien jutu ja lakimiehet tarvii opetusta oppiakseen lakikiemurat.

Henk. koht oon aina ihmetellyt hoitsuja, että kuka sitä työtä jaksaa ja viitsii. Ei oo mun juttu kyllä yhtään.. mutta onneksi jotkut jaksaa :) Mä teen mieluummin hyvinpalkattua siistiä sisätyötä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä netin ylivoimaisesti typerin palsta. Antaa kyllä hyvän kuvan naisista ja varsinkin äideistä.

Vierailija
24/28 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä voi mistään keskustella asiallisesti, aivan järkyttävää kielenkäyttöä ja toisten mollaamista. Ei täällä viitsi kovin usein käydä, niin ala-arvoista tekstiä täällä on.

Vierailija
25/28 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku mikä taso..Pyydän anteeksi kirjoitusvirhettäni! Siitähän poiki kuitenkin monta älykästä viestiä. Ja sen AMK:N laitoin kyllä ihan piruuttani, mutta ihan kiva, että siitäkin saitte jotain irti. Hyvin joku hoksasi, että joka ammattiin tarvitsee sen koulutuksen. Mutta nythän aletaan päästä siihen asian ytimeen! Ei vissiin täällä olekaan kaikki kouluttamattomia juntteja. Jos on joku ammatti, niin on kai vissiin koulujakin tullut käytyä..? Älkääkä nyt kaikki taas kaikotko, kun päästään vauhtiin..

Vierailija
26/28 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää omaan arvoonsa.

Vierailija
27/28 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ole muita insinöörejä (amk)?

Vierailija
28/28 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun papereilla voit selvitä niistä jutuista, mitä siellä muka oppii..t:sairaanhoitaja (AMK)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi