Ketä kiinnostaa joku Minttu???
Siis nyt ihan oikeasti!! Onko nyt niin ihmeellistä? Joku mamma joka on vaan formulakuskin tyttöystävä?! Sen naamaa näkee joka paikassa ihan koko ajan.. "Mintun erikoishaastattelu" Joo.. Kaikkia kiinnostaa henkilö joka on "kuuluisa" vain ja ainoastaan sen takia että on jonkun kanssa yhdessä ja sattui saamaan vauvan..
Kertokaa nyt rehellisesti jos oon ihan väärässä ja ihmiset oikeesti haluaa tietää tästä mammasta kaiken niinkuin iltalehdistä voisi päätellä..
Kommentit (67)
Minttu valittaa blogissaan, ettei ole mukava olla kuvattavana varikolla, kuitenkin itse julkaisee kuvia jatkuvalla syötöllä. Blogin mukaan varikolle valmistautuminen vie tunnin (meikkaus, hiukset ja vaatteiden valinta). Melkein kuin juhliin lähtisi.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:25"]
Minttu valittaa blogissaan, ettei ole mukava olla kuvattavana varikolla, kuitenkin itse julkaisee kuvia jatkuvalla syötöllä. Blogin mukaan varikolle valmistautuminen vie tunnin (meikkaus, hiukset ja vaatteiden valinta). Melkein kuin juhliin lähtisi.
[/quote]
No jo on todellakin! Minä menisin sinne varikolle tuulipuvussa ja linttaan astutuissa vanhoissa lenkkikengissä. Suomalaisen ei tarvitse vaatteilla koreilla! Rillit huurussa matkaan. Käsilaukuksi kelpaa vaikka joku vanha muovikassi, jonne saa veskipaperirullan nenäliinaksi ja vaseliinia huulirasvaksi.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:32"]
[/quote]
No jo on todellakin! Minä menisin sinne varikolle tuulipuvussa ja linttaan astutuissa vanhoissa lenkkikengissä. Suomalaisen ei tarvitse vaatteilla koreilla! Rillit huurussa matkaan. Käsilaukuksi kelpaa vaikka joku vanha muovikassi, jonne saa veskipaperirullan nenäliinaksi ja vaseliinia huulirasvaksi.
[/quote]
Niin. Jos Minttu ei olisi varikolla tyylikkäänä, siitä se poru täällä vasta nousisi. Eli tee niin tai näin, aina väärinpäin.
Minusta Minttu on tosi nätti ja tyylikäs ja joutunut aikalailla yhtäkkiä julkisuuden valokeilaan. Ei ole ihan helpoimpia paikkoja, uskokaa vaan.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:32"]
[/quote]
[/quote]
Niin. Jos Minttu ei olisi varikolla tyylikkäänä, siitä se poru täällä vasta nousisi. Eli tee niin tai näin, aina väärinpäin.
Minusta Minttu on tosi nätti ja tyylikäs ja joutunut aikalailla yhtäkkiä julkisuuden valokeilaan. Ei ole ihan helpoimpia paikkoja, uskokaa vaan.
[/quote]
Ei minttu mihinkään valokeilaan ole joutunut, ihan on itse itsensä sinne työntänyt. Hän olisi voinut halutessaan pysyä täysin pois julkisuudesta. Formuloita voi seurata muutenkin kuin täydessä tällingissä varikkomiesten keskellä. Kimi ei ole vieläkään maininnut minttu virtasta missään.
Totta tosiaan, itse tyrkyttänyt itsensä tähän yli äyräytten jo menevään julkisuuteen. Joka ikinen päivä kun katson uutisa ip-lehdistä ja MTV3:stä, siellä on: "Minttu avautuu..., paljastaa...Ihan kuin nämä mediat kilpailisivat, kuka julkaisee ekaksi Minttu uutisen. Mintussa ja Karita Tykässä on jotain samaa, kun vain Mintultakin ei menisi kuntoilu överiksi. Uusin paljastus: synnytyssairaalasta lähtiessä vain 4 kg ylipainoa.
Kuulin että yhtä Stefania kiinnostaa.