Ketä kiinnostaa joku Minttu???
Siis nyt ihan oikeasti!! Onko nyt niin ihmeellistä? Joku mamma joka on vaan formulakuskin tyttöystävä?! Sen naamaa näkee joka paikassa ihan koko ajan.. "Mintun erikoishaastattelu" Joo.. Kaikkia kiinnostaa henkilö joka on "kuuluisa" vain ja ainoastaan sen takia että on jonkun kanssa yhdessä ja sattui saamaan vauvan..
Kertokaa nyt rehellisesti jos oon ihan väärässä ja ihmiset oikeesti haluaa tietää tästä mammasta kaiken niinkuin iltalehdistä voisi päätellä..
Kommentit (67)
Mä en edes tiennyt, kuka Minttu on, ennen kuin avasin tämän ketjun :). Mulle tutuin Minttu on Maikki Harjanteen Minttu-kirjojen Minttu...
Jennille pisteitä, hän ei sentään roikkunut mediassa koko ajan, eikä levitellyt ostostensa ja luksusmerkkituotteidensa kuvia pitkin nettiä. Tyylikäs nainen kaikin puolin.
Hänellä oli sentään oma kilparatsastusharrastuksensa. Ei siis ilmeisesti ehtinyt juosta vaan liikkeestä toiseen.
Miten aikuisen ihmisen nimi voi olla joku Minttu? Pliis sanokaa että se on pelkkä lempinimi ja että oikea etunimi on jokin muu?
En tajua miksi Ruusila yrittää näyttää Kardashianilta ja kaikki nämä suomalaiset nuoret naiset yrittää näyttää Ruusilalta?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:35"]Aloittaja ylläpitää itsekseen keskustelua.
[/quote]
Nyt vasta avasin tämän keskustelun edellisen kommenttini jälkeen..
Niin kuin muutama muukin on sanonut niin ihmetyttää se että väittää olevansa niin vaatimaton ja mitä vielä.. Kimillä ei varmaan ole kohta penniäkään rahaa tilillä kun tää mamma käy vähän kaupoilla.. Ja jotenki naurettavaa että tää vaatimaton ihminen on ilmeisesti perustanut jonkun blogin ja varmaan itse soittelee lehtiin että voisi nyt antaa erikoishasstatteluja.. :D Ihme julkisuuden tavoittelua, luulis että Kimi, joka ei kauheesti ole halunnut jakaa yksityiselämäänsä medioille, kyllästyisi kohta tollaseen jatkuvaan esillä oloon ja muuhun ylimääräiseen. Eikös Kimi ole sanonut että hän haluaa vain ajaa formulaa ja se ylimääräinen huomio ja julkisuus ei häntä kiinnosta?
Ap
Tassa olis vahan sisapiiritietoa. Tunnen hyvin henkilon joka tuntee Kimin ja nain ollen myos Mintun. Kimi on kuulemma muuttunut taysin tavattuaan Mintun. Juu, tama Minttu ei tosiaankaan ole se maailman vaatimattomin nainen. Jenni oli tosiaan sitte toista maata.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:10"]Tassa olis vahan sisapiiritietoa. Tunnen hyvin henkilon joka tuntee Kimin ja nain ollen myos Mintun. Kimi on kuulemma muuttunut taysin tavattuaan Mintun. Juu, tama Minttu ei tosiaankaan ole se maailman vaatimattomin nainen. Jenni oli tosiaan sitte toista maata.
[/quote]
Se täytyy kyllä myöntää että Kimi on muuttunut, hän jopa hymyilee joissain kuvissa! :) Mutta silti liika on liikaa.. Milloin tulee Kimin raja vastaan?
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:10"]Tassa olis vahan sisapiiritietoa. Tunnen hyvin henkilon joka tuntee Kimin ja nain ollen myos Mintun. Kimi on kuulemma muuttunut taysin tavattuaan Mintun. Juu, tama Minttu ei tosiaankaan ole se maailman vaatimattomin nainen. Jenni oli tosiaan sitte toista maata. [/quote] Se täytyy kyllä myöntää että Kimi on muuttunut, hän jopa hymyilee joissain kuvissa! :) Mutta silti liika on liikaa.. Milloin tulee Kimin raja vastaan? Ap
Kimi on kylla onnellinen Mintun kanssa, ja taman hanelle suonkin. Minttu on vain jotenkin onnistunut saamaan raukan taysin pauloihinsa, jonka takia kaikki mita Minttu tekee on OK. Kimihan on periaatteessa taysin epakiinnostunut julkisuudesta kun taas Minttu rakastaa sita. Minttu takoo kun rauta on kuuma - talla tarkoitan sita, etta han luo julkisuusprofiilia nyt kun viela voi. T: sisapiirilainen
[/quote]
Mintulla on kaikissa valokuvissa tyhjä katse. Muutenkin on mielestäni ihan tavis. Ei mitenkään erikoinen. En tajua myöskään ketä kiinnostaa joku Mintun bikinibody (rannalla näkee tusinan samannäkösiä ihan missä vaan) Hohhoijaa taas.. zzzzz
Kun vertaa Kate Hyde-Kovalaisen, Emilia Pikkaraisen ja Minttu Virtasen instagramkuvia, niin ero on aika selkeä.
Mieski jo valitti, että ärsyttää tuo gold digger joka pamahataa joka lehden otsikoihin, vaikka lähinnä ne urheilu-uutiset kiinnostaisi. Ihmetteli myös miten vaatimattoman oloinen Kimi katselee tuollaista julkisuustyrkkyä. Kertonee aika paljon, jos mieskin jo rupeaa kiinnittämään asiaan huomiota (eikä suinkaan positiivisella kiinnostuksella). Jotenkin tulee sellainen säälintunne itsellä Kimiä kohtaan, kun jossain vaiheessa tulevaisuudessa ymmärtää mistä on kyse: rahasta ja julkisuudesta, eipä paljoakaan muusta kiinnostuksesta tai rakkaudesta.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:56"]Miten aikuisen ihmisen nimi voi olla joku Minttu? Pliis sanokaa että se on pelkkä lempinimi ja että oikea etunimi on jokin muu?
[/quote]
Minna-Mari oikea nimi.
Onkohan se Minttu antanut Kimille jotain lemmenjuomaa kun on saanut hänet niin pauloihinsa? :D
Minä ostin 2 mökin yrttilavaan,tavalline ja piparminttu. ja sitruunatimjamin
AP olen samaa mieltä! Ei se Minttu ole mitään hääppöstä tehnyt, eikä mun mielestä edes ole hääppöseen näköinen, tavallinen suomalainen noita-akkaa muistuttava tallaaja, hänellä on kuitenkin hyvä kroppa, jolle ehkä vähän kade, mutta oman naaman pitäisin kyllä. Ei se Räikkönenkään hirveesti tällaista muusikkoa kiinnosta :) Mutta hyvää elämää vaan heille ja heidän poitsulle
En ole vieläkään täysin toipunut siitä kirjoituksesta, että Minttu haluaa olla esikuva tytöille.