Facebookpäivitys! Jonka haluaisit tänään tehdä mutta, et kehtaa!
Koska sukulaiset, typerät tuttavat ja sen sellaiset.
Kirjoita se siis tähän aloitukseen.
Tässä omani:
Istun taas paskalla tuijottaen puhelintani, koska pyyhkiminen on niin vaivalloista ja inhottavaa
Kommentit (11)
Ketä teistä en ole vielä nähnyt tai jutellut puhelimessa 2022 puolella, en halua nähdä loppuvuonnakaan.
Ai että vtuttaa tehdä töitä idioottien kanssa.
Mun mielestäni neutronipommi oikein aseteltuna olisi hyvä ratkaisu, koska se poistaisi ihmiset mutta säästäisi materian. EI tarvittaisi montakaan pommia, ainoastaan kokoomuksen, kristillisten, perussuomalaisten, VKKn ja Kristallien puoluekokoukseen yksi riittävän vahva kuhunkin.
Sama, sen verran pahat pukamat että pelottaa käydä pöntöllä.
Voide auttaa, mutta vain vähän.
Te ystävät joita olen pyytänyt lukuisia kertoja kahvittelemaan, ulkoilemaan, viettämään iltaa jne. Voisitte katsoa peiliin ja miettiä miltä tuntuu tulla kerta toisensa jälkeen torjutuksi. En jaksaa enää yrittää, heitetään vaan vuosien ystävyys roskiin kerta en teille enää mitään merkitse. Ei tarvitse olla yhteydessä, hyvää loppuelämää.
Ihana kun lopultakin asunto kiiltää. Jopa ikkunat tuli pestyä ulkoa ja sisältä.
Lälläslää, mulla on tutkinnot, hyvä palkka ja hyvä työ. Uus auto. Ja teillä on-----mitä? Niinpä, eipä kiusaajista ikinä todellisessa elämässä mitään tuu.
Muistokirjoituksen kuolleelle omaiselleni. En voi ottaa riskiä, että eräät sukulaiset näkevät sen ja tunkevat hautajaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Muistokirjoituksen kuolleelle omaiselleni. En voi ottaa riskiä, että eräät sukulaiset näkevät sen ja tunkevat hautajaisiin.
Voit sä sen muistokirjoituksen miehellesi laittaa. En ole tunkemassa hautajaisiin. Otan osaa. Sisaresi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit sä sen muistokirjoituksen miehellesi laittaa. En ole tunkemassa hautajaisiin. Otan osaa. Sisaresi
Kyseessä ei ole mieheni, mutta kiitos osanotoista.
Että sain tänään arvostelun tenttiin, joka piti suorittaa valmiiksi 2 vuotta sitten.