Ukkomiehet laivalla
Olin tuossa joku aika sit risteilemässä ja vaikka en kummoisenkaan näköinen akkeli ole niin vientiä ois ollut, järjestään ukkomiesten taholta. Yhden kanssa juteltiin ja käytiin tanssimassa discossa ja ois ollut valmis varmasti vaikka mihin. Itsekin olen siis varattu niin oma rajani meni siinä tanssimisessa.
No nyt kävin huvikseni etsimässä fb:ssä tämän yhden miekkosen niin sillä on kuvista päätellen aivan saakelin hyvän näköinen vaimokin. Ja jaksaa tällaista vanhempaa akkaa pokailla.
Jotenkin taas menee usko koko miessukupuoleen kun näki miten käyttäytyvät :(
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:52"]Mutta toisaalta ihan oma vika kun päästävät ukkonsa tuollaisille reissuille, kaikkihan sen tietää mikä meininki siellä on.
[/quote]
Joo, käsiraudoilla patteriin kiinni, ettei vaan oo muuta elämää ukoilla. Onnellista elämää! (Kutsutaan myös henkiseksi väkivallaksi, kun toisen 'muu elämä' mitätöidään perheen ulkopuolelta)
Haistakaa kaikki paska. Umppah Umppah, tshh tshh tshhhhhh... diii di di diiiii diuuuu diuu didi diiiiiiii
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:28"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:52"]Mutta toisaalta ihan oma vika kun päästävät ukkonsa tuollaisille reissuille, kaikkihan sen tietää mikä meininki siellä on. [/quote] Joo, käsiraudoilla patteriin kiinni, ettei vaan oo muuta elämää ukoilla. Onnellista elämää! (Kutsutaan myös henkiseksi väkivallaksi, kun toisen 'muu elämä' mitätöidään perheen ulkopuolelta)
[/quote]
Samat säännöt kuitenkin molemmille. Ukko oli kavereineen laivalla ja nyt kiukuttelee ja aukoo päätään, kun olen lähdössä omine kavereineni viikonloppuna :D
53 varattua naista olen nainut. M50
Naiset pettää ihan yhtä paljon kuin miehetkin. Se vain unohtuu näiltä miesvihaajilta miesvihapalstalla miesvihakiimassa velloessaan.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:49"]
Olin tuossa joku aika sit risteilemässä ja vaikka en kummoisenkaan näköinen akkeli ole niin vientiä ois ollut, järjestään ukkomiesten taholta. Yhden kanssa juteltiin ja käytiin tanssimassa discossa ja ois ollut valmis varmasti vaikka mihin. Itsekin olen siis varattu niin oma rajani meni siinä tanssimisessa. No nyt kävin huvikseni etsimässä fb:ssä tämän yhden miekkosen niin sillä on kuvista päätellen aivan saakelin hyvän näköinen vaimokin. Ja jaksaa tällaista vanhempaa akkaa pokailla. Jotenkin taas menee usko koko miessukupuoleen kun näki miten käyttäytyvät :(
[/quote]
Eli kaksi varattua ihmistä on tanssinut keskenään, mutta koska toinen on mies, niin hän olisi varmasti ollut valmis pettämään? Ei juma mikä logiikka...
Annatte siis ymmärtää, mutta ette ymmärrä antaa.
Nussittuna olisit nukkunut sikeästi.