Lolalle törkykommentteja somessa
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Roikkuvat silikonit sillä on.
Onneks sulla ei roiku tissit, mut järki roikkuu ja pahasti.
Lolasta on joka viikko lehdissä juttuja. Eiköhän hänestä oo jo kaikki tarpeellinen kirjotettu. Ei hänessä ole mitään mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä roikkuu mutta ne on ainakin luomut.
Mitä törkeää on kuppikoon kysymisessä? Itsehän naiset on mm kampanjoinut niistä että ne ovat ihan normaali asia joita ei tarvitsi edes piilottaa. Kysytäänhän kengän ym kokoakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sul on sitten asiat tosi huonosti, ei käytöstapoja eikä tissejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sul on sitten asiat tosi huonosti, ei käytöstapoja eikä tissejä
Mutta silti menee hyvin.
Mitäs pahaa Lola on tehnyt kun sitä haukutaan, ei se kuitenkaan elä tyhjäpäänä kuten Martinat ja Sofiat. Mulla ei ainakaan ole mitään hyvää / pahaa sanottavaa hänestä. T:M42
Lolalla on lapsia ja on aina yrittänyt elättää itsensä rehellisin keinoin. Nyt kiinteistönvälittäjänä. Ei siis ole jäänyt roikkumaan julkisuuteen. On myös ollut tavallisten miesten kanssa, ei ole etsinyt elättäjää.
Lola tuntuu olevan aikuinen ja kypsä nainen, jolla on elämänkokemusta.
Lolasta ei ole pahaa sanottavaa.
Lola on oikein hyvännäköinen luomusti muodokas nainen. Ei tule mitään negatiivista mieleen.
Eihän tuo fiksua ole, mutta ihmettelen, miksi nämä ihmiset, jotka itse ottavat silikonit ihan ulkonäön vuoksi, pitävät hirveän suurena ongelmana sitä, että joku ne silikonit sitten huomaa.
Lolalla jo jollakin olisi oikeus uhriutua rasismista, mutta on pitänyt päänsä kylmänä. Ei ole itkenyt julkisuudessa sitä, kuinka on kohdeltu epäoikeudenmukaisesti ihon värin takia.
Vierailija kirjoitti:
Lola on oikein hyvännäköinen luomusti muodokas nainen. Ei tule mitään negatiivista mieleen.
Luomusti?
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo fiksua ole, mutta ihmettelen, miksi nämä ihmiset, jotka itse ottavat silikonit ihan ulkonäön vuoksi, pitävät hirveän suurena ongelmana sitä, että joku ne silikonit sitten huomaa.
Olen sitä mieltä, että julkisuus on itseaiheitettu vamma useimmille julkkiksille. Elämää rajoittava vamma. Mitä muutakaan se on, jos ei kaupassakaan pääse käymään?
Minulta ei heru sääliä tai sympatiaa turhan ruikuttajille.
Vierailija kirjoitti:
Lolasta on joka viikko lehdissä juttuja. Eiköhän hänestä oo jo kaikki tarpeellinen kirjotettu. Ei hänessä ole mitään mielenkiintoista.
Äijien mielestä näköjään on paljonkin. Käyvät siihen ihan kuumina 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luomusti?
Mielestäni ei ole väliä, onko silarit vai ei. Lola on jo missiaikoina ollut hyvin muodokas. Ehkä ylimääräiset kilot ja lapsien saaminen on saanut rinnat roikkumaan ja rintoja on korjailtu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että julkisuus on itseaiheitettu vamma useimmille julkkiksille. Elämää rajoittava vamma. Mitä muutakaan se on, jos ei kaupassakaan pääse käymään?
Minulta ei heru sääliä tai sympatiaa turhan ruikuttajille.
Kuulostaa kyllä aika vammaiselta, jos tosiaan kauppaankaan ei pääse menemään.
Yliherkkä tuo nainen ja kertonut silikonien ottamisen olleen 1 elämän parhaista päätöksistä ja on esillä. Taviksiltakin kysellään. Kysymykset voi ohittaa niin ei tarvitse hermostua.
Eikä tarvitse olla edes mikään "turha" julkkis 🙄
Riittää, että olet nainen, niin näitä törkykommentteja ja vielä pahempia kuin joku kuppikoon kysely, saa joko yksityisviestillä tai ihan kommenttina omalla nimellä 🤷
Mikä vaivaa miehiä????