Lolalle törkykommentteja somessa
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo fiksua ole, mutta ihmettelen, miksi nämä ihmiset, jotka itse ottavat silikonit ihan ulkonäön vuoksi, pitävät hirveän suurena ongelmana sitä, että joku ne silikonit sitten huomaa.
Kaikesta minkä huomaa, ei tarvitse mainita. Etenkään itse kohteelle. Peruskäytöstapoja mitkä piti oppia jo ennen kouluikää. Kaikki eivät aikuisinakaan niitä vain oppineet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo fiksua ole, mutta ihmettelen, miksi nämä ihmiset, jotka itse ottavat silikonit ihan ulkonäön vuoksi, pitävät hirveän suurena ongelmana sitä, että joku ne silikonit sitten huomaa.
Olen sitä mieltä, että julkisuus on itseaiheitettu vamma useimmille julkkiksille. Elämää rajoittava vamma. Mitä muutakaan se on, jos ei kaupassakaan pääse käymään?
Minulta ei heru sääliä tai sympatiaa turhan ruikuttajille.
No kyllä käytöstavat pitää olla julkkiksiakin kohtaan, mutta itse ajattelen, että jos ihminen on hakeutunut ulkonäöllään julkisuuteen, mikä ihme siinä on, että sitä ulkonäköä ei saa kommentoida. Esimerkiksi jotkut fitness-tyypit hakee menestystä niillä olemattomilla rasvaprosenteillaan ja värjäävät itsensä jollain tökötillä likaisen ruskeiksi, mutta sitten ei kuitenkaan saa sanoa, että se pullistelu ja irvistely ei ole kaunista ja terveen näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Yliherkkä tuo nainen ja kertonut silikonien ottamisen olleen 1 elämän parhaista päätöksistä ja on esillä. Taviksiltakin kysellään. Kysymykset voi ohittaa niin ei tarvitse hermostua.
Kannattas julkkisten miettiä mitkä asiat haluaa kertoa julkisuuteen ja mitkä ei.
Sellasta se julkisuus on, parasta ois olla ihan hiljaa mutta eihän ne voi olla koska sitten ei tule rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä tarvitse olla edes mikään "turha" julkkis 🙄
Riittää, että olet nainen, niin näitä törkykommentteja ja vielä pahempia kuin joku kuppikoon kysely, saa joko yksityisviestillä tai ihan kommenttina omalla nimellä 🤷Mikä vaivaa miehiä????
Hei! Jos sä itse provosoit, ei pidä provosoitua, jos saat kommentteja takaisin. Pää kylmänä vain jos siihen leikkiin lähdet.
Sääliä tai sympatiaa et nimittäin tule saamaan siitä, jos itse hämmennät soppaa.
Suomalaiset miehet on niin juntteja, ei mitään käytöstapoja. Ventovierailta naisilta kysellään törkeyksiä ja lähetellään niille dick picejä, vaikka olisi kuinka vanha ja ruma ukko kyseessä 😒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta minkä huomaa, ei tarvitse mainita. Etenkään itse kohteelle. Peruskäytöstapoja mitkä piti oppia jo ennen kouluikää. Kaikki eivät aikuisinakaan niitä vain oppineet...
Ei tarvitsekaan, mutta eikö sitten saman tien voitaisi heittää romukoppaan nämä missikisat ja muut pönöttämiskilpailut, kun ulkonäön arvostelu on yksinkertaisesti typerää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää, että olet nainen, niin näitä törkykommentteja ja vielä pahempia kuin joku kuppikoon kysely, saa joko yksityisviestillä tai ihan kommenttina omalla nimellä 🤷Mikä vaivaa miehiä????
Hei! Jos sä itse provosoit, ei pidä provosoitua, jos saat kommentteja takaisin. Pää kylmänä vain jos siihen leikkiin lähdet.
Sääliä tai sympatiaa et nimittäin tule saamaan siitä, jos itse hämmennät soppaa.
Siellä taas joku munakuvan lähettäjä selittelee noloa käytöstään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että julkisuus on itseaiheitettu vamma useimmille julkkiksille. Elämää rajoittava vamma. Mitä muutakaan se on, jos ei kaupassakaan pääse käymään?
Minulta ei heru sääliä tai sympatiaa turhan ruikuttajille.
No kyllä käytöstavat pitää olla julkkiksiakin kohtaan, mutta itse ajattelen, että jos ihminen on hakeutunut ulkonäöllään julkisuuteen, mikä ihme siinä on, että sitä ulkonäköä ei saa kommentoida. Esimerkiksi jotkut fitness-tyypit hakee menestystä niillä olemattomilla rasvaprosenteillaan ja värjäävät itsensä jollain tökötillä likaisen ruskeiksi, mutta sitten ei kuitenkaan saa sanoa, että se pullistelu ja irvistely ei ole kaunista ja terveen näköistä.
Se ei mene niin, että julkkiksena voisit itse päättää julkisuudesta. Uhkaukset ja herjat menee poliisille, mutta olet vapaata riistaa, jos asetat itsesi näytille.
Kyllähän fitness-tyyppejä on paljon arvosteltu rumiksi ja epäluonnollisiksi. Kauneusihanteena se on äärimmäinen, jolla on marginaalinen kannattajakuntansa.
Kaikillahan noilla hyvinvointivalmentajilla on jonkinlainen syömishäiriö: ortoreksia, anoreksia tai bulimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas joku munakuvan lähettäjä selittelee noloa käytöstään.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Kuva kuvasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitsekaan, mutta eikö sitten saman tien voitaisi heittää romukoppaan nämä missikisat ja muut pönöttämiskilpailut, kun ulkonäön arvostelu on yksinkertaisesti typerää.
Jotkut haluaa sitä, antaa heidän asettautua esille. Media tarvitsee myös materiaalia.
ap uhohti kertoa oleellisemman, eli kuinka iso nakki hänellä on.
Kuulkaas äidit, pitäkää pojat tissillä armeijaikään asti, niin ei vieraat lollot jännitä sitten niin kovasti. Iso osa palaa intistä sinne peräkämmariin, joten varustus on hyvä olla valmiina. Ilmainen neuvo, ei kestä kiittää.
Sillä ei ole oikeat rinnat vaan silikonit!
Vierailija kirjoitti:
ap uhohti kertoa oleellisemman, eli kuinka iso nakki hänellä on.
Eiköhän ap ole kuvannut jo itseään instaansa tai alaston Suomi ym. kanaviinsa.
Jotkut tykkää näytellä itseään ja toiset tykkää katsoa. Mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaas äidit, pitäkää pojat tissillä armeijaikään asti, niin ei vieraat lollot jännitä sitten niin kovasti. Iso osa palaa intistä sinne peräkämmariin, joten varustus on hyvä olla valmiina. Ilmainen neuvo, ei kestä kiittää.
Mun pojat haluaa muutakin naiselta kuin tissit. Mistähän lie ikinä tulevat löytämään naisen itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut haluaa sitä, antaa heidän asettautua esille. Media tarvitsee myös materiaalia.
Aikaisemmin oli Jallu ja Kalle ja mitä muita. Nyt löytyy instagramista paljon ilmaista materiaalia. Siinä mielessä maailma on tullut paremmaksi paikaksi.
No vanha revahan se jo on eikä edes suomalainen.
Ja tuokin pitää oikein lehteen erikseen kirjoittaa.