Nolouskilpailu. Olin marketin edessä minuuttia vaille seitsemän vappuaamuna. Oletko vielä nolompi?
Kävin siis tekemässä viikko-ostokset.
Miten teillä?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Parempi minuutti liian aikaisin kuin 10 liian myöhään.
Mitä kamalaa olisi tapahtunut jos olisi mennyt kauppaan 10 yli?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs noloa tuossa on?
Se tarkoittaa, etten ole ollut juhlimassa vappua eikä vappuaamu eroa mitenkään tavallisesta lauantaista. Onhan se tosi noloa. Nyt olen palannut kaupasta ja perhe nukkuu edelleen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kamalaa olisi tapahtunut jos olisi mennyt kauppaan 10 yli?
Aivokäyrä näköjään tekee loivaa liikettä näin aamuvarhaisella.
Jonotin vappuna aamukaljaa kaheksalta kun en muistanut että sääntösuomessa saa alkoa vasta yheksältä
Niinpä. Kyllähän sitä nolouksen aiheita voi jokainen keksiä vaikka tyhjästä. Parempi pysyä siellä kotona niin ei nolaa itseään eikä muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs noloa tuossa on?
Se tarkoittaa, etten ole ollut juhlimassa vappua eikä vappuaamu eroa mitenkään tavallisesta lauantaista. Onhan se tosi noloa. Nyt olen palannut kaupasta ja perhe nukkuu edelleen. Ap
Joo, ainakin yli kolmekymppisen, perheellisen varsinkin, olisi kuulunut vähintään vedellä yksi skumppapullo ja pari viivaa koksua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs noloa tuossa on?
Nyt on torstai. Mutta jos vertaat lauantaihin, niin ei siinä siltikään ole mitään erikoista. Mietippäs vaikka vuorotyöläisiä.
Sitäpaitsi monesti eläkepäivänä meillä eläkeläisillä on kokoontumisajot lähikaupan edessä jo ennen seitsemää. Seuraava kokoontumisajo on kello yhdeksän.
Mäkin olen selvä, hereillä ja mietin miten bussit tänään kulkee, menen illaksi töihin. En onnekseni päivystykseen, missä taitaa olla juhlatunnelma katossa. Not.
Niin, ja mitä sitten? Kannattaakin käyttää koko elämä miettien että mitä muut sinusta ajattelevat. Ja ilmoittaa kaikki asiasi vielä täällä. Ihan kun ketään kiinnostaisi v*ttuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs noloa tuossa on?
Et ole suinkaan ainoa. Tuskinpa ne työt aikaisin aloittaneet myyjät tai kukaan täällä tähän aikaan palstailevakaan on vappua railakkaasti juhlinut.
Toisaalta juhlia on erilaisia ja monelle tämä vappupäivä ja siihen liittyvä brunssi on aaton juhlintaa tärkeämpää, eli jos nyt joku jotain olisi miettinyt, niin ihan hyvin on voinut ajatella, että haet viime hetken täydennyksiä aamun vapputarjoiluihin.
En noloile yhtään mistään. Elän omaa elämääni, ja muut saavat elää omaansa.
Vierailija kirjoitti:
Jonotin vappuna aamukaljaa kaheksalta kun en muistanut että sääntösuomessa saa alkoa vasta yheksältä
Vain amatöörit päästää kaljat loppumaan kesken juhlien.
Nolompaa olisi seistä Alkon suljetun oven edessä ja toivoa, että se avautuisi normaalin torstain aukiolon mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja mitä sitten? Kannattaakin käyttää koko elämä miettien että mitä muut sinusta ajattelevat. Ja ilmoittaa kaikki asiasi vielä täällä. Ihan kun ketään kiinnostaisi v*ttuakaan.
Otapa vakavasti humoristisen aloituksen. Ap
Mitä juhlimista vapussa on? Ei ole pakko örveltää. Mieluummin raittiina ostoksille ja hyvät elämäntavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa aloituksessa oli huumoria?
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa aloituksessa oli huumoria?
Sivusta
Sehän on kokonaan huumoria, otsikosta alkaen. Ap