olen suljetulla osastolla. kysyttävää?
Kommentit (24)
No just, mun osastolla ei päässyt nettiin, tai saanut olla puhelimella D: Kukaan potilaista siis. Eikä ollut verhojen niitä sälekaihtimien naruja, tai mp3:seen kuulokkeita, koska kuulokkeiden naruihin olisi voinut hirttäytyä. Suljettu osasto ja psykoosi.
t. teini
Pääseekö siellä ihan vapaasti nettiin?
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 20:27"]Pääseekö siellä ihan vapaasti nettiin?
[/quote]
Pääsee. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 20:27"]Pääseekö siellä ihan vapaasti nettiin?
[/quote]
Pääsee. Ap
[/quote]
Pääsee. Ap
[/quote]
En ole ap, mutta voisin vastata että kyllä.
Ex mieheni oli kanssa ja kyllä siellä puhelimet sai olla.
Miksi olet siellä? Onko osastolla sinua pelottavia potilaita?
Millä osastolla? Kauanko olet ollut? Oletko ensimmäistä kertaa?
Pääseekö siellä vapaasti nettiin?
Mun kaveri oli myös monta kuukautta. Aluksi puhelin oli pois, sitten vain öisin pois ja sitten sai pitää koko ajan.
Mäkin meen huomenna, mutta vaan käymään ja kyllä siellä mulla on ainakin puhelin.
Tsemppiä Sinulle. Hyvä että olet päässyt hoitoon.
Veditkö viikonloppuna kännit ja yritit itsaria? (Varmaan yleisin syy päätyä sinne)
No johan nyt on markkinat, kun ihan suljetulla osastollakin pääsee nettiin. Ei ainakaan edesauta paranemista.
Mitä SÄ haluat kertoa MEILLE kun tulit tänne kerjäämään huomiota?
Onko lapset jo huostassa? Tai kuka niitä hoitaa ja mitä heille on kerrottu missä olet ja miksi?
Mäkin olen osastolla