Mun naapuri on usein ilman paitaa sisällä
Semmonen nuori ittekseen asuva mies. Asutaan siis vierekkäisissä kerrostaloissa.
Jos vetäsisin tissit paljaaksi ja kävelisin ympäri kämppää, niin saisinkohan kuumat treffit?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 20:05"]Minä yleensä heitän helikopterin kun naapurin ämmä tuijottaa ikkunasta.
M
[/quote]
Anteeksi
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 20:07"]Näkyykö minun varjokuva kun masturboin tietsikalla.
T.naapuri ilman paitulia
[/quote]
Näkyy ja ihan hyvänkokoinen;)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:37"][quote author="shatteredslashK" time="25.05.2015 klo 19:37"]...tämä veti sanattomaksi. Voithan kokeilla.
[/quote]
Ehkä seki menis sanattomaksi. Tai sitten ei. Mulla on kyllä ihan kivat tissit. AP
[/quote]
minulle voisit näytellä niitä.
t.tissimies
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:37"]
[quote author="shatteredslashK" time="25.05.2015 klo 19:37"]...tämä veti sanattomaksi. Voithan kokeilla. [/quote] Ehkä seki menis sanattomaksi. Tai sitten ei. Mulla on kyllä ihan kivat tissit. AP
[/quote] Ja hyvä näkö!
[/quote]
Tiiviisti rakennetut kerrostalot! On mulla kyllä hyvä näköki. Ja kyllähän nuo kiikarit auttaa ;) AP
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:43"]Oletko varma, että asuu itsekseen. Tiedän nimittäin yhden nuoren miehen, joka kuljeskelee aina kotona ilman paitaa (ei siis todellakaan mitään valittamista :P ) eikä laita verhoja kiinni, kotonaan kun on. Tiedän vaan, että kotoa löytyy myös lapsi ja avovaimo :( [/quote] Sen kämppä on aika varmasti yksiö. Ja ei siellä ikinä muita kyllä näy. Paitsi kavereita. AP
[/quote]
Okei, oon vaan kuullu kun just kulmittain rakennetun toisen kerrostalon asukas on ihmetellyt, eikö tuo ikinä pidä paitaa päällä :D :D Hyvä näkö varmaan silläkin, mutta ei voi kieltää, etteikö hämärässä illassa se naku kroppa sieltä hyvin valaistusta kämpästä paistaisi pitkälle. Onni on että tyyppi selvästi treenaa :P
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:39"]Mä oleilen kanssa usein ilman paitaa kotona ja mullakin on ihan kivat tissit.
Eipä ole tullut treffiehdotuksia.
[/quote]Minäkin olen monesti ilman paitaa kotona ja mullakin on raudalla kovetetut kivat tissit
Minä yleensä heitän helikopterin kun naapurin ämmä tuijottaa ikkunasta.
M
Näkyykö minun varjokuva kun masturboin tietsikalla.
T.naapuri ilman paitulia
Niin? Kyllähän sitä kotonaan saa olla, miten haluaa.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 20:08"]Niin? Kyllähän sitä kotonaan saa olla, miten haluaa.
[/quote]joo, itsensä tuossa tekee tyhmäksi kyttääjäksi
Ohessa linkki yliopistoja koskeviin lainsäädäntöihin ja asetuksiin. http://www.minedu.fi/OPM/Koulutus/yliopistokoulutus/lait_ja_saeaedoekset/?lang=fi
Suomessa jopa yliopistot joutuvat noudattamaan Suomen lainsäändäntöä. Muutokset lainsäädäntöön päättää eduskunta. Eli eduskunta on oikea osoite vaikuttamiseen.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 20:12"]
Ohessa linkki yliopistoja koskeviin lainsäädäntöihin ja asetuksiin. http://www.minedu.fi/OPM/Koulutus/yliopistokoulutus/lait_ja_saeaedoekset/?lang=fi
Suomessa jopa yliopistot joutuvat noudattamaan Suomen lainsäändäntöä. Muutokset lainsäädäntöön päättää eduskunta. Eli eduskunta on oikea osoite vaikuttamiseen.
[/quote]Ei taitaisi eduskunta ottaa käsittelyyn paidatonta naapuria.
...tämä veti sanattomaksi. Voithan kokeilla.
[quote author="shatteredslashK" time="25.05.2015 klo 19:37"]...tämä veti sanattomaksi. Voithan kokeilla.
[/quote]
Ehkä seki menis sanattomaksi. Tai sitten ei. Mulla on kyllä ihan kivat tissit. AP
Mä oleilen kanssa usein ilman paitaa kotona ja mullakin on ihan kivat tissit.
Eipä ole tullut treffiehdotuksia.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:37"]
[quote author="shatteredslashK" time="25.05.2015 klo 19:37"]...tämä veti sanattomaksi. Voithan kokeilla. [/quote] Ehkä seki menis sanattomaksi. Tai sitten ei. Mulla on kyllä ihan kivat tissit. AP
[/quote] Ja hyvä näkö!
Oletko varma, että asuu itsekseen. Tiedän nimittäin yhden nuoren miehen, joka kuljeskelee aina kotona ilman paitaa (ei siis todellakaan mitään valittamista :P ) eikä laita verhoja kiinni, kotonaan kun on. Tiedän vaan, että kotoa löytyy myös lapsi ja avovaimo :(
Minkä ikäinen sinä olet? onko nyt joku 50v puuma havittelemassa nuorta naapurin miestä? ;)
Mulla sama tilanne. Kerran menin piruuttani mustissa pitsialusvaatteissa laittautumaan peilin eteen, josta suora näköyhteys naapurin ikkunaan, jonka takana yksin asuva ukkeli touhuili omiaan.
Ja mitä ukkeli teki! Sammutti valot ja lähti!
Tuumin, että ei voi olla hetero :-0