Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viime vaaleissa äänestysprosentti +75% nyt alle 50%!!

Vierailija
23.01.2022 |

Ei paljon kiinnosta enää

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylellä ihan hyvää analyysia vaalituloksesta nyt.

Yksi hyvä pointti oli vaaliväsymys. Liikaa vaaleja, kerran vuodessa äänestetään jostain.

Vierailija
22/25 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että ei persuja ei kiinnosta vaikka aika usein just vedotaan näihin aiheisiin, kun sitä lempi aihetta pidetään esillä…

Miksi suomalaisista vanhuksista ei huolehdita vaan haalitaan… jne.

Nyt olisi olllut paikka alkaa huolehtimaan niistä suomalaisista vanhuksista, mutta ei kiinnostanu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ja mies emme äänestäneet. Yhden vaalikoneen katsoin ja annoin olla. Nämä vaalit eivät kiinnostaneet.

Luulisi, että nämä vaalit nimenomaan kiinnostaisi, koska hyvinvoinnistasi äänestettiin eli asioista joihin on helpompi valitin päättäjän vaikuttaa, koska alueet suht pieniä.

Ikävä kyllä ihmisille ei ole selvillä edes mistä kyse näissä vaaleissa.

Olin miettinyt mahdollisen ehdokkaani, mutta ei hän ollut päässyt valittujen joukkoon, ei olisi päässyt edes vaikka olisi saanut minun ääneni. Puoluekaan ei saanut kovin kummoisia ääniä, joten se siitä vaikuttamisesta taas kerran.

Vierailija
24/25 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ja mies emme äänestäneet. Yhden vaalikoneen katsoin ja annoin olla. Nämä vaalit eivät kiinnostaneet.

Luulisi, että nämä vaalit nimenomaan kiinnostaisi, koska hyvinvoinnistasi äänestettiin eli asioista joihin on helpompi valitin päättäjän vaikuttaa, koska alueet suht pieniä.

Ikävä kyllä ihmisille ei ole selvillä edes mistä kyse näissä vaaleissa.

Olin miettinyt mahdollisen ehdokkaani, mutta ei hän ollut päässyt valittujen joukkoon, ei olisi päässyt edes vaikka olisi saanut minun ääneni. Puoluekaan ei saanut kovin kummoisia ääniä, joten se siitä vaikuttamisesta taas kerran.

Kuinka yksinkertainen (ja narsistinen) ihminen voi olla? En äänestä, koska MINUN mielipiteeni ei kuitenkaa voita… ei hyvää päivää. Demokratiassa enemmistön mielipide voittaa (yksinkertaistettuna), mutta pikku-hitlereiden on tätä hankala hyväksyä.

Vierailija
25/25 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on otettava sähköinen äänestys käyttöön jos halutaan että äänestysprosentti kasvaa. Nyky-ihminen haluaa hoitaa asiat netissä. Eihän tuollaisia vähemmistön äänestyksiä pitäisi edes hyväksyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä