Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuusi vuotta puhuin miehelle muutosta, mutta miestä

Vierailija
25.05.2015 |

ei kiinnostanut. Nyt hän yhtäkkiä innostui ja haluaisi ottaa reippaasti lisää lainaa, mutta mua ei enää kiinnosta. Nautin mieluummin taloudellisesta stressittömyydestä ja asun ahtaammin. Nyt hän on loukkaantunut, kun en arvosta hänen mielipidettään :D :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäs sait!

Vierailija
2/7 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Haaveilin monta vuotta omasta talosta, mies sanoi aina, että ei vielä, ei oo sopiva aika jne. Olen jo aikaa sitten luopunut haaveesta, mutta NYT olisi miehen mielestä sopiva aika. Voi vittu kun vituttaa, hän saa päättää milloin saa haaveilla mistäkin. Mulla mennyt maku koko touhusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, me tehtiin se virhe että muutettiin ylisuureen omakotitaloon kun lapset (3) oli alakoulussa. Nyt kun nuorin on muuttanut viime syksynä pois kotoa, niin on kohta 5 kuukautta yritetty myydä tätä taloa. Eikä ole pelkästä hinnasta kyse vaan ylisuurilla omakotitaloilla ei vaan ole kysyntää tänäpäivänä. Eivät ole muotia. Mä niin kaipaan meidän vanhaa normikokoista ( sata neliötä) taloa.

Vierailija
4/7 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:05"]

Tiedän tunteen. Haaveilin monta vuotta omasta talosta, mies sanoi aina, että ei vielä, ei oo sopiva aika jne. Olen jo aikaa sitten luopunut haaveesta, mutta NYT olisi miehen mielestä sopiva aika. Voi vittu kun vituttaa, hän saa päättää milloin saa haaveilla mistäkin. Mulla mennyt maku koko touhusta.

[/quote]

Niin samat fiilikset.

-ap

Vierailija
5/7 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies oikeasti mitään uutta asuntoa halua. Sinun kiusaksesi vaan teeskentelee ja kostaa kuuden vuoden jankutuksesi.

Vierailija
6/7 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasi kyllä jo ajan pankkineuvojallemme lainakeskustelua varten. Itse en sinne aio mennä.

-ap

Vierailija
7/7 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on että parisuhteessa on 2 ihmistä jotka eivät ole aina samalla viivalla. Sinä halusit muuttaa ja mies ei. Nyt sinä et enää halua muuttaa ja mies on jo melkein pankissa uutta lainaa hakemassa.

Taitaa olla vakavan keskustelun paikka ja sen keskustelun perusteella aloitatte ihan puhtaalta pöydältä ilman mökötystä ja vanhojen asioiden kaivelua.

Tai sitten jatkatte tätä minä haluan/en haluakaan enää-veivaamista kunnes toinen teistä kyllästyy ja jatkaa matkaa...