Voinko todellaki päästä synnytyksestä näin "helpolla"?
Tai siis enemmänkin synnytyksen jälkeisestä ajasta... Viime viikolla sain esikoiseni ja nyt tuntuu kun ei olisi lainkaan puskenut tuollaista 3.8kg jötikkää jalkovälistään, vuotoakaan ei oikeastaan ole, pientä tiputtelua vaan. Istuminen, pissaaminen tms ei tuota mitään vaikeuksia. Tissitkin voi oikein hyvin.
Kellään kokemusta, voikohan tilanne tästä vielä huonontua yhtäkkiä? Vai onkohan se pahin vaihe takana jo? Lauantaina olisi sukulaisen ylioppilasjuhlat tiedossa ja haluaisin siellä kovasti kävästä. Sitä varten pitäisi vaan ostaa mekko jne, tympeä niitä turhaan ostella...
Kommentit (19)
Miksi taas teit uuden aloituksen? Etkö saanut aiemmin tarpeeksi huomiota?
Varmaan kaikki kilotki jäi synnärille? Oot onnekas!
Oon kateellinen!! Mutta uskon kyllä ettei se tosta muutu huonommaksi :)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:57"]Miksi taas teit uuden aloituksen? Etkö saanut aiemmin tarpeeksi huomiota?
[/quote]
Kadotin sen edellisen! Luulin ettei se tullut ollenkaan kun oma netti alkoi temppuilemaan. ap
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:57"]Varmaan kaikki kilotki jäi synnärille? Oot onnekas!
[/quote]
Ei jääny. Siksi uusi mekko :D ap
Ei varmaan kannata nyt ainakaan harrastaa seksiä n. 1-2 viikkoon sillä se voi laukaista tulehduksen vaikka tuntisitkin itsesi hyvinvoivaksi. Paikkojen pitää antaa palautua. Muuten sinulla ei pitäisi olla mitään vaaraa tai estettä miksi et voisi mennä juhliin.
Jos tulehdusta ei tule, niin kyllä se vaan paranee tuosta.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:00"]Ei varmaan kannata nyt ainakaan harrastaa seksiä n. 1-2 viikkoon sillä se voi laukaista tulehduksen vaikka tuntisitkin itsesi hyvinvoivaksi. Paikkojen pitää antaa palautua. Muuten sinulla ei pitäisi olla mitään vaaraa tai estettä miksi et voisi mennä juhliin.
[/quote]
Harvinaisen helppo hillitä himonsa tässä vaiheessa :D Olo ei kuitenkaan NIIN hehkeä vielä ole. ap
Itse rakastelin mieheni kanssa jo 2vkoa synnytyksestä. Ei tulehdusta.
Siis aattelit niinku viikko synnytyksen jälkeen jättää vauvas/raahata vauvas mukaan juhliin?! Jotku ei sais lisääntyä....
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:04"]Siis aattelit niinku viikko synnytyksen jälkeen jättää vauvas/raahata vauvas mukaan juhliin?! Jotku ei sais lisääntyä....
[/quote]
Puoltoista viikkoa siinä vaiheessa. Mutta eipä sillä vauvan iällä ole väliä kun vauvaa en todellakaan vielä ole mihinkään juhliin viemässä. Itse menen käymään, kyseessä kun on minun sukulaistyttö. Olen noin 4km päässä vauvasta joka on isänsä hellässä huomassa. Ja todellakaan en aio viipyä kauan, ihan jo tissitki pistää siinä asiassa vastaan. Eiköhän me kaikki selvitä :) ap
taas sinä. eikö yksi keskustelu asiasta riittänyt?
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:13"]taas sinä. eikö yksi keskustelu asiasta riittänyt?
[/quote]
Luitko viestin 6? :) Juuri ku laitoin tänne keskustelun, mulla alkoi netti temppuilemaan. En sitte ite keskustelua onnistunu löytämään joten luulin ettei se ikinä tullutkaan tänne. Joten tein nyt myöhemmin uuden. Pahoitteluni! ap
Onnekas oot! Tuskin enää tuosta pahenee jos kuitenkin otat varovaisesti ettei mitään tulehduksia pääse tulemaan. :)
Onnea pikkuisesta;
Mulla on ollut kaikissa kolmessa noin, paitsi vuotoa enemmän. Eiköhän se ollut tuolla selvä, kunhan et vaan innostu liikaa huhkimaan.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:25"]Onnekas oot! Tuskin enää tuosta pahenee jos kuitenkin otat varovaisesti ettei mitään tulehduksia pääse tulemaan. :)
Onnea pikkuisesta;
[/quote]
Kiitos! ap
Kyllä voi. Kuopuksen jälkeen olin heti kunnossa, ei sattunut mihinkään eikä aristanut. Jälkivuoto kesti kaksi viikkoa.
Esikoisesta kesti toipua pidempään, oli todella kipeä eppari, tikit repeili, kohtutulehdus jne. Kai se oli toosa sen verran venynyt ettei tuntunut enää missään. Sulla tosin esikoinen niin se on kyllä harvinaista.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:29"]Kyllä voi. Kuopuksen jälkeen olin heti kunnossa, ei sattunut mihinkään eikä aristanut. Jälkivuoto kesti kaksi viikkoa.
Esikoisesta kesti toipua pidempään, oli todella kipeä eppari, tikit repeili, kohtutulehdus jne. Kai se oli toosa sen verran venynyt ettei tuntunut enää missään. Sulla tosin esikoinen niin se on kyllä harvinaista.
[/quote]
Tän voi tulkita niin että mää olen löysä koska en revenny esikoista synnyttäessäni... Mutta haluan säilyttää oman mielenrauhan joten en tulkitse asiaa niin :D ap
Ihmeellinen ajatusmaailma, että elämä pahenisi...