Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joidenkin lasten äidit ovat kuin toisesta maailmasta

Vierailija
25.05.2015 |

Olenko ainoa joka ei tajua "mammailusta" mitään? Olen kahden lapsen äiti, mutta jostain syystä olen aivan ulalla tuon "mammailun" suhteen. Kun tapaan lasten kavereiden äitejä alkavat he kaakattaa samantien kuinka Minttu-Amarillyksella menee niin hyvin baletissa ja Tahvo-Huubertkin on niin nero, päikyssä oli tehnyt ihan mielettömän hienon talitintintin. Päällä näillä mammoilla on verkkarit, tai tuulipuku ja päässä joku ihmeellinen pipo jossa on tyyliin sama kuosi kun siinä Minttu-Amarylliksen haalarissa. Nämä mammat voivat kevyesti rupatella puolituntia lasten uusista haalareista. Minttiksellä on POP:sun ja Tahksulla Tiksun puku. Lasten kaverisynttäritkin lähestyy taas. Pakko alkaa järjestelemää jo pikkuhiljaa. Syntskät kun on jo lokakuussa ja nyt mennään jo miltei kesäkuuta! No joo, älkää nyt kukaan pahastuko tästä. Tuntuu vain että nämä ihmiset ovat kuin toisesta maailmasta.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan tutustunut vaimooni. Hän on nimittäin täysin kuvailusi kaltainen.
On kyllä hyvä äiti lapsillemme mutta hänellä menee pahasti yli.
Saattaa jopa kesken seksin ruveta puhumaan lapsista jotain. Tai jos tunnelma on vähän kiihkeämpi niin vaimo saattaa yhtäkkiä mennä katsomaan jotain helvetin lasten haalareihin sopivia hanskoja netistä.

Vierailija
42/42 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tavallaan vähän kadehdittaa ne mammat ketkä viitsii upottaa rahojaan kalliisiin vaatteisiin yms. Selkeästi huomaa että lapset ovat heille kaikki kaikessa. Vähän tulee jopa huono omatunto, koska mulla on oma elämä ja silti lapsi.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan