Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, voisitteko rukoilla kanssani? Naapurini on joutunut vakavaan onnettomuuteen

Vierailija
25.05.2015 |

Naapurini, 5v tyttölapsen ja isomman pojan äiti joutui myöhään lauantai iltana hirvikolariin. Naapurin äiti oli ollut ystävänsä kanssa matkassa, kun täysikasvuinen hirvi oli tullut eteen.. Hirvi kuoli onnettomuuspaikalle, autossa olijat on kiidätetty Tampereelle kriittisessä tilassa!

Mun tekee niin pahaa. =( Voisimmeko rukoilla tuon perheen puolesta?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se rukoilu auta vittuakaan. Toivottavasti selviää, mutta sitä ei mikään yläkerran hihhuli paranna.

Vierailija
22/32 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti teitä uskovaisia. "Ateisteilla on jtn pahasti vialla." Mitähän mieltä se sun rakas jumalasi on toisten tuomitsemisesta ja haukkumisesta? Häpeäisit itse, olet oksettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa on vihaista porukkaa liikkeellä tänään :(

Vierailija
24/32 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen. Ap, olen laittanut kaksi kertaa esirukouspyynnön tänne kun sukulaiseni ovat olleet hengenvaarassa. Molemmat voivat nyt hyvin. Älä lue noita inhottavia vastauksia... Keskity positiivisiin asioihin.

Vierailija
25/32 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani ap siitä että näin ilkeitä kommentteja on tullut. Samaa mieltä olen siitä, että ehkä kerroit perheestä liikaa yksityiskohtia. Mutta minusta on kaunis ajatus, että rukoilet tapaturman uhrien puolesta. Toivottavasti selviävät hengissä! Ovat ajatuksissani tänään.
Ps. Ateistien ei tarvitse varta vasten lähtä lukemaan uskonnon nimessä kirjoitettuja avauksia ja haukkua niitä. Jokainen saa uskoa mihin haluaa, itse olette todella törkeitä käytökseltänne. Hävetkää!
T. N21, agnostikko tai ateisti, en tiedä kumpi

Vierailija
26/32 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 13:27"]

Ei se rukoilu auta vittuakaan. Toivottavasti selviää, mutta sitä ei mikään yläkerran hihhuli paranna.

[/quote]

Entä jos genitaalit suunnitellut ja luonut on jollakin tehnyt vaginassaan konkreettisen ihmeen esim parantamalla? Olitko katsomassa ettei sitä tapahtunut, vain miten ajattelit näyttää toteen ettei ihmettä tapahtunut rukouksen kautta? ;-)

Mikä muuten tekee ateismistasi noin absoluuttisen, että estää kunnioittamasta toisen kokemusta ja samalla hänen subjektiivista ihmisoikeuttaan uskontoon, joka ei ole sinulta edes mitenkään pois?

Vierailija
27/32 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 13:51"]

Olen pahoillani ap siitä että näin ilkeitä kommentteja on tullut. Samaa mieltä olen siitä, että ehkä kerroit perheestä liikaa yksityiskohtia. Mutta minusta on kaunis ajatus, että rukoilet tapaturman uhrien puolesta. Toivottavasti selviävät hengissä! Ovat ajatuksissani tänään. Ps. Ateistien ei tarvitse varta vasten lähtä lukemaan uskonnon nimessä kirjoitettuja avauksia ja haukkua niitä. Jokainen saa uskoa mihin haluaa, itse olette todella törkeitä käytökseltänne. Hävetkää! T. N21, agnostikko tai ateisti, en tiedä kumpi

[/quote]

Mää oon uskova ja mahdun oikein hyvin samaan yhteiskuntaan sinunkaltaisesi ateistin/agnostikon kanssa, joka olet valmis empaattisuuteen ja keskinäiseen kunnioitukseen. Kiitokset sinulle tästä - ja pahoittelut jos joku uskova on sinua kohdellut tökerösti!

Vierailija
28/32 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 26 ja 27 rohkaisun sanoista! <3 ap

Vierailija
29/32 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 14:09"]Kiitos 26 ja 27 rohkaisun sanoista! <3 ap
[/quote]

Älykääpiö älä jaa täällä perheen asioita!

Vierailija
30/32 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen. Toivotaan kaikkea hyvää kaikille.

Vierailija
31/32 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö rukoilla sitä jumalaa, joka salli tämän tapahtuvan  vai jotain muuta?

Vierailija
32/32 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuipa tässä mieleen eräs suomalainen rallikuski, joka oli vakavan onnettomuuden jälkeen HYKS:ssä hoidettavana. Näin itse lääkärien TV:ssä kertovan - ohjelma oli joko uutiset tai Urheiluruutu - että mitään toivoa hengissä selviämisestä ei ole. Vaimo kuitenkin pyysi vielä perhetuttua pappia rukoilemaan. Tänä päivänä tuo rallikuski on hyvissä voimissa. Kukaan ei voi tietenkään olla varma, johtuiko toipuminen noista rukouksista. Mutta se on ainakin täysin varmaa, että rukoilemisesta ei ole tällaisessa tilanteessa mitään haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi