Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua menin hoitolapsen kanssa silittelemään tuntematonta koiraa. Koira puri lasta

Vierailija
23.01.2022 |

En olisi mitenkään arvannut. Koira oli sidottuna aitaan yksin. Hän makasi kyljellään maassa ja oli todella kiltin oloinen.
Olemus muistutti nallekarhua. Oikein pörröinenkin vielä.
Lähestyimme koiraa rauhallisesti ja molemmat silitimme. Koira ei osoittanut vihaisuutta kunnessa aivan yllättäin iski hampaat lapsen käteen!!
Nyt jouduimme lähtemään pika pikaa päivystykseen ja en ehtinyt tavoittaa omistajaa.
Huom olen töissä!! Miten saam omistajan kiinni!!?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se pörröisyys liittyy tuohon :D

Vierailija
2/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika väsynyttä yritystä nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se pörröisyys liittyy tuohon :D

Tai koiran omistajan tavoittelu.

Vierailija
4/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin kävi. Jep.

Vierailija
5/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi olevan kiire hoitaa asioita siellä päivystyksessä.

Vierailija
6/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiparka kun tuollaisen trololoon mielessä joutuu seikkailemaan. Ja koira myös.

Vierailija
7/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti koira pelästyi teitä. Ehkä jäätyi ja lopulta puolustautui.

Tuntemattomia koira ei mennä silittelemään.

Vierailija
8/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet ainoa joka mokasi ja kunnolla!! Jokainen tietää ettei vierasta koiraa lähestytä! Jos joku joutuu maksamaan, olet sinä.

Vierailija
9/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti koira pelästyi teitä. Ehkä jäätyi ja lopulta puolustautui.

Tuntemattomia koira ei mennä silittelemään.

Juu juu. Tuskin koiran kapasiteetti riittää kokemaan mitään jäätymisiä. Ilkeä piski se oli.

Vierailija
10/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralle boosteri.

Vierailija
11/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on surkea.

Mutta oma koirani on osan vuodesta oikein pörröinen, ja vielä rotua mitä monet pitää lapsi ystävällisinä, mutta saattaa purra jos joku tulee vaan silittelemään. Ensin saattaa olla ihan okei, mutta sitten saattaakin purra. Ei ole tehnyt sitä aikoihin.

Mutta siksi muut ei silittelee koiraani, koska eivät osaa lukea milloin sille riittää jne.

Vierailija
12/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko hoitolapsi jäykkäkouristusrokotteen? Itse annan lenkkipolulla koirien nuuhkituttaa itseäni, mutta koskaan ei ole koira purrut.  Lapsella saattaa olla äkkinäiset liikkeet, joihin koira reagoi.

Vierailija
13/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saiko hoitolapsi jäykkäkouristusrokotteen? Itse annan lenkkipolulla koirien nuuhkituttaa itseäni, mutta koskaan ei ole koira purrut.  Lapsella saattaa olla äkkinäiset liikkeet, joihin koira reagoi.

Mä en anna. Murahan jos tulee lähelle ja jos ei tajua lähtee niin potkaisen.

Vierailija
14/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierasta koiraa ei koskaan lähestytä kuin omistajan luvalla ja silloinkin annetaan koiran ensin lähestyä haistelemaan käden selkäpuolta.

Vierailija
15/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyllistyt siis eläinrääkkäykseen.tpovottavasti joku ihminen potkasee tai lyö sua jos tuut liian lähelle tai ohitat ne liian läheltä.

Jos mun koiraa potkaisi sit (vaikka en päästä niitä muiden lähelle joka kaltaisiasi hulluja riittää) niin voit olla varma että susta lähtisi rikosilmoitus tai sit potkaisisin sua takas kahta kovempaa.

Vierailija
16/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko sinua koirat useinkin haistelemaan? Lenkkeilen päivittäin, mutta ei minua kyllä tule koirat haistelemaan. Menevät vaan ohi omistajansa kanssa. 

Vierailija
17/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyllistyt siis eläinrääkkäykseen.tpovottavasti joku ihminen potkasee tai lyö sua jos tuut liian lähelle tai ohitat ne liian läheltä.

Jos mun koiraa potkaisi sit (vaikka en päästä niitä muiden lähelle joka kaltaisiasi hulluja riittää) niin voit olla varma että susta lähtisi rikosilmoitus tai sit potkaisisin sua takas kahta kovempaa.

Noin ne koiratkin tekevät ja sellaista kieltä älyävät. Miten tuo koiran puraisu ap:n tapauksessa poikkeaa paitsi ettei koira ilmeisesti antanut varoitusta?

Vierailija
18/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä kyllä viatonta eläintä potkisi. Kuinka monesti olet potkaissut tähän mennessä? 

Vierailija
19/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä kyllä viatonta eläintä potkisi. Kuinka monesti olet potkaissut tähän mennessä? 

Ei ole vielä tarvinnut potkaista yhtään kun murahdus toimii.

Vierailija
20/38 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi