Apua menin hoitolapsen kanssa silittelemään tuntematonta koiraa. Koira puri lasta
En olisi mitenkään arvannut. Koira oli sidottuna aitaan yksin. Hän makasi kyljellään maassa ja oli todella kiltin oloinen.
Olemus muistutti nallekarhua. Oikein pörröinenkin vielä.
Lähestyimme koiraa rauhallisesti ja molemmat silitimme. Koira ei osoittanut vihaisuutta kunnessa aivan yllättäin iski hampaat lapsen käteen!!
Nyt jouduimme lähtemään pika pikaa päivystykseen ja en ehtinyt tavoittaa omistajaa.
Huom olen töissä!! Miten saam omistajan kiinni!!?
Kommentit (38)
Koiranomistajan kakat täytyy kerätä pussiin, ei saa jättää kadulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiko hoitolapsi jäykkäkouristusrokotteen? Itse annan lenkkipolulla koirien nuuhkituttaa itseäni, mutta koskaan ei ole koira purrut. Lapsella saattaa olla äkkinäiset liikkeet, joihin koira reagoi.
Mä en anna. Murahan jos tulee lähelle ja jos ei tajua lähtee niin potkaisen.
En minä kyllä viatonta eläintä potkisi. Kuinka monesti olet potkaissut tähän mennessä?
Ei ole vielä tarvinnut potkaista yhtään kun murahdus toimii.
Potkaise mieluummin sitä omistajaa kuin koiraa, jos nyt välttämättä haluat potkia. Mieluummin ei potkimista laisinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Koiranomistajan kakat täytyy kerätä pussiin, ei saa jättää kadulle.
No totta kai kerätään En halua, että koirani sotkeentuisi mahdollisesti omaan kakkaansa seuraavalla kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti koira pelästyi teitä. Ehkä jäätyi ja lopulta puolustautui.
Tuntemattomia koira ei mennä silittelemään.
Varsinkaan silloin kun koira on ilman omistajaa!!
Vierailija kirjoitti:
Aika väsynyttä yritystä nyt.
Jotenkin ton jutun keksijän tyylistä oppi vetää hatusta noi jutut.Sama kirjoitaja kuin holivikaaren alla tai meidän teini tai kiltti poika,miloin kiltti tyttö jne.
Ei hätää, mielikuvituskoiran purenta ei satu, eikä mielikuvituslapsikaan tunne mitään.
Olen lapsena mennyt silittämään vierasta ja kytkettyä koiraa omaa tyhmyyttäni. Koira vaikutti ihan kiltiltä, mutta hyppäsikin yllättäen puremaan nenästä. Ehdin onneksi vetäytyä nopeasti, ja tuli vain pieni naarmu. Säikähdin kyllä aikalailla. Opin varovaiseksi. Suomen pystykorva oli. Mutta ei jäänyt traumoja.
Yritä nyt vaali päivän kunniaksi keksiä vähän parempaa.
No jaa. Kerran näin Helsingissä kun nainen ja pari lasta olivat menneet hevosten laitumelle. En viitsinyt puuttua asiaan mutta naisen uhmakkaasta olemuksesta näki, ettei heillä ollut mitään lupaa olla siellä. Lisäksi alue oli sellainen, että paikalliset tiesivät tontin olevan vuokrattu kaupungilta ja tunkivat siksi hevostallin talon pihalle, kuin se olisi julkinen alue. Ei ollut julkinen alue. Joku hevonen oli kerran vähällä kuolla samassa paikassa, koska ohikulkijat olivat syöttäneet sitä. Joten en pitäisi mahdottomana, että joku katsoo oikeudekseen mennä lapsen kanssa silittämään yksin jätettyä koiraa. Ainakaan Helsingissä.
Minkä h,,,tin takia te koskette niihin inhottaviin rakkeihin.
Provo. Miten voit olla töissä ja päivystyksessä?
Provon tunnistaa siitä, että se on älytön, liian pitkä ja seikkaperäinen. Oikein keksimällä keksittyjä epäolennaisia yksityiskohtia. Lisäksi ap katoaa, eikä laita mitään muuta kuin ensimmäisen viestin ja jää taustalle seuraamaan.
Täyttä roskaa koko aloitus.
Häpeisit kuinka huonon kirjoitit.
Siis olet töissä ja istut päivystyksessä verisin hoitolapsen kanssa samaan aikaan?
Mutta onhan näitä tolloja, jotka menevät koskemaan vierasta koiraa kysymättä.
Siis koira on ilman omistajaa kytkettynä aitaan niin sinä menet sitä lapsen kanssa silittämään???