Mies 29v + 1v miettii; itseluottamusta vertailuista
Joskus olen katsonut itseäni peilistä ja ajatellut olevani jotenkin ärsyttävän tavallinen tai että minunlaisiani on monta muutakin. Mutta sitten olen tullut ajatelleeksi sitä, miten pidän viehättävänä suurinta osaa naisina ja varsinkin niitä, jotka näyttävät kaikki samalta silmälasien kanssa, joten sen jälkeen olen hyväksynyt helpommin myös itseni kiinnostavaksi ja erikoiseksi.
Joskus myös mietin vaatteideni vikoja. Esimerkki; menneellä viikolla menin erääseen urheilulliseen joukkotapahtumaan ja pengoin sopivia pöksyjä. Lopulta löytyi puhtaat college-housut, mitä nyt olivat polvista alaspäin ihan vähän ryppyiset (rypyt silisivät jalkaa nostaessa). Ajattelin siinä sitten, että ovatkohan nämä vähän nolot pöksyt, mutta ajattelin siltä kannalta, että hyväksyisinkö sellaiset housut naisella ja arvelin hyväksyväni. Sen lisäksi laitoin muutenkin positiivista ajattelua sekaan ja kuvittelin tilanteen, missä joku arvostelisi tai nyrpistelisi housuilleni ja kuvittelin itseni hörähtämässä tälle arvostelijalle "Joo, minusta se on aika söpöä" viitaten siihen arvosteltuun asiaan ja sillä tavalla mitätöiväni kritiikin, tullen etiketinrikkojasta uhrin asemaan.
-Mies 29v + 1v-
Vai niin.