Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on parasta sinun iässäsi?

Vierailija
24.05.2015 |

Itse olen reilu kolmekymppinen. Minusta tässä iässä on parasta se, että ei tarvitse enää keskittyä opiskeluun, koulut on tullut jo käytyä läpi. Vakityöpaikkakin on jo ollut useamman vuoden.

Tässä iässä saa hyvillä mielin nauttia kotoilusta ja siellä puuhastelusta. :-)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii enää miettiä mitä muut ajattelee.

Vierailija
2/6 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että lapsi on jo teini. Omaa vapautta on jo reilusti enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi. 

N50

Vierailija
4/6 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakityö, johon menen joka aamu mielelläni. Lapset, joita kolme, kaksi niistä jo omillaan, ja tuo kuopus tänä vuonna täysi-ikäinen, loppuu senkin elatusvelvollisuus. Ainakin teoriassa :)
Ikää 44, ihana miesystävä. Elämäni parasta aikaa!

Vierailija
5/6 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on vielä nuori ja terve, mutta silti varallisuutta jo kertynyt ja asuntolaina maksettu alle vuoden päästä.

26v.

Vierailija
6/6 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä onkin hyvä miettiä, kun ikää on 53 ja odottelen pääsyä tutkimuksiin säikäyttävien oireiden jälkeen... Yritän miettiä... Ehkä se, että lapset eivät enää ole niin riippuvaisia minusta, jos jotain ikävää sattuu. Yritän myös tehdä ratkaisuja ajatellen enemmän omaa itseäni, en enää vanhempiani, miestäni ja lapsiani. Uskallan useammin kertoa rehellisen mielipiteeni. Ehkä näen itseni enemmän lenkkinä ketjussa, olen vain palanen pitkässä jatkumossa ja ymmärrän paremmin kuin ennen elämän rajallisuuden katsoessani ikääntyviä vanhempiani. Otan aikaa itselleni ja keskityn tuntemuksiini. Alan ymmärtää hiljalleen kroppaani, joka on ollut tähän asti pääni kantaja.