Mikä on parasta sinun iässäsi?
Itse olen reilu kolmekymppinen. Minusta tässä iässä on parasta se, että ei tarvitse enää keskittyä opiskeluun, koulut on tullut jo käytyä läpi. Vakityöpaikkakin on jo ollut useamman vuoden.
Tässä iässä saa hyvillä mielin nauttia kotoilusta ja siellä puuhastelusta. :-)
Kommentit (6)
Se, että lapsi on jo teini. Omaa vapautta on jo reilusti enemmän.
Vakityö, johon menen joka aamu mielelläni. Lapset, joita kolme, kaksi niistä jo omillaan, ja tuo kuopus tänä vuonna täysi-ikäinen, loppuu senkin elatusvelvollisuus. Ainakin teoriassa :)
Ikää 44, ihana miesystävä. Elämäni parasta aikaa!
Että on vielä nuori ja terve, mutta silti varallisuutta jo kertynyt ja asuntolaina maksettu alle vuoden päästä.
26v.
Tätä onkin hyvä miettiä, kun ikää on 53 ja odottelen pääsyä tutkimuksiin säikäyttävien oireiden jälkeen... Yritän miettiä... Ehkä se, että lapset eivät enää ole niin riippuvaisia minusta, jos jotain ikävää sattuu. Yritän myös tehdä ratkaisuja ajatellen enemmän omaa itseäni, en enää vanhempiani, miestäni ja lapsiani. Uskallan useammin kertoa rehellisen mielipiteeni. Ehkä näen itseni enemmän lenkkinä ketjussa, olen vain palanen pitkässä jatkumossa ja ymmärrän paremmin kuin ennen elämän rajallisuuden katsoessani ikääntyviä vanhempiani. Otan aikaa itselleni ja keskityn tuntemuksiini. Alan ymmärtää hiljalleen kroppaani, joka on ollut tähän asti pääni kantaja.
Ei tarvii enää miettiä mitä muut ajattelee.