Kolmen Kaverin Jäätelö, huhhuh
miten voikin olla hyvää ja puhtoisen makuista. Kahta makua olen maistanut. Mustaherukka- appelsiini ja vadelma- valkosuklaa. Ton ekan yhteensopivuutta kyllä epäilin, mutta oli ihanaa.
Kommentit (51)
Kardemumma-mustikka on tosi hyvää!
Oon monesti niitä himoinnut mutta kovan hinnan takia en ole raaskinut ostaa..
Itse petyin kaiken sen hypen jälkeen, ei juuri minkään makuisia :(
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:44"]Mistä niitä saa? Vallila-Pasila-Töölö-Keskusta-Sörkka? Täälläpäin liikun.
[/quote]
Lähes mistä tahansa helsingissä, jopa joissain alepoissa. Ainakin keskustassa postitalon supermarket, kampin supermarket, herkku....
Syön just tällä hetkellä vadelma-valkosuklaata, niiin hyvää!
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:00"]Syön just tällä hetkellä vadelma-valkosuklaata, niiin hyvää!
[/quote]
Taidan mennä ostamaan itsekin! Niin taivaallista!
En tykkää siitä kardemumma-mustikasta. Kardemumma peittää mustikan kokonaan alleen. Myöskään se korvapuustijäätelö ei ole yhtä hyvää kuin Ben & Jerry'sin vastaava. Mustaherukka-appelsiini on ihan hyvä maku, mutta rakenne on liian tiivis kuten muissakin. Rakenteeltaan parhaita kaupan isoissa pakkauksissa myytäviä on Ingmanin Creamy -jäätelöt, mauista parhaat se Mokkapala ja Rocky Road. Parhaita muuten on italialaistyyppiset gelatot, joissa on pehmeän täyteläinen rakenne.
Melkein yhtä hyviä kuin itse tekemäni jäätelöt.
Saako näitä mistään muualta kuin pk-seudulta? T.en jaksa googlata
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:12"]Saako näitä mistään muualta kuin pk-seudulta? T.en jaksa googlata
[/quote]
Tampereella ainakin noita on melkein joka ruokakaupassa.
Hyvää oli, pakko oli maistaa kun asutaan sen heidän "jäätelötehtaan" lähellä :) Kontulan ostarilla on myyty kesällä sitä siinä terassialueellakin. Ja monessa kaupassa olen nähnyt myös.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:12"]Saako näitä mistään muualta kuin pk-seudulta? T.en jaksa googlata
[/quote] No saa, saa.
Olen maistanut ainoastaan mansikka-vaniljaa ja suklaata ja molemmat oli ihan sairaan hyviä. :)
Mansikka oli raikas ja puhtaan makuinen, herkullinen. Suklaa aidon suklaan makuinen, ei ätälämakea.
Mietin että mitäs tässä seuraavaksi sitten maistaisi?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:12"]
Saako näitä mistään muualta kuin pk-seudulta? T.en jaksa googlata
[/quote]
Anakin Turusta saa K-ketjun kaupoista.
Mulla olis tälläkin hetkellä aloitettu paketti sitä mustaherukka-appelsiinia pakkasessa. Ei vaan nappaa mitenkään. Jossain vaiheessa pitää heittää pois, että saa jotain parempaa jätskiä tilalle.
Mistä niitä saa? Vallila-Pasila-Töölö-Keskusta-Sörkka? Täälläpäin liikun.