Kukaan mies ei oo koskaan himoinnut mua :)
Loppupeleissä se on ihan mukavaa. Ei tarvitse miettiä et mitä toi musta haluaa, vaan voi olla kaveri kaikkien kanssa ja ei tuu mitään epämukavia jännitteitä. Baarissa saan aina olla rauhassa, eikä tarvii pelätä mitään. Oon jotenkin niin epäseksuaalinen, ettei miehet halua musta mitään. Epäseksuaalisella en meinaa rumaa tai lihavaa, olen pitkä, laiha blondi tyttö. Nyt teitä mammoja harmittaa se, et joku pystyy oleen miesten ympärillä aiheuttamatta hämminkiä. :)
Kommentit (9)
En mä nyt tiedä onko se kateuden aihe, ettei kukaan halua sua seksuaalisesti. Mun mielestä seksuaalinen vetovoima tekee naisellisen olon ja tunnen itseni kauniiksi, jos joku viestittää mulle haluavansa vaikkapainia mun kanssa.
Mistä sinä sen tiedät, ettei kukaan ole himoinnut? Onhan niitä ujoja ja saamattomiakin (sic!) miehiä, jotka vain himoitsevat salaa, mutteivät tee mitään.
Mä oon sitten ensimmäinen! Rupesi kiinnostamaan :)
Kuullostat nuorelta naiselta, joka on vielä vähän hämmentynyt omasvetovoimasta kropastaan. Se tuntuu ihan mukavalle, jos joku pitää viehättävänä ja haluaa vaikka seurustella sun kanssa. Pidä silmät auki ja sydän avoimena.
Mua on, viimeksi silloin kun olin 9.v ... Ei helvetti sitä pelon tunnetta! :D
Aivan varmasti on himoittu ap:ta, et vain ole huomannut sitä. Minäkin himoitsen sinua nyt.
Todennäköisesti on kyllä himoinneet. Kiva että olet tavannut fiksuja miehiä, jotka eivät näe sinua vain "yritettävänä"!