Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan mies ei oo koskaan himoinnut mua :)

Vierailija
17.05.2015 |

Loppupeleissä se on ihan mukavaa. Ei tarvitse miettiä et mitä toi musta haluaa, vaan voi olla kaveri kaikkien kanssa ja ei tuu mitään epämukavia jännitteitä. Baarissa saan aina olla rauhassa, eikä tarvii pelätä mitään. Oon jotenkin niin epäseksuaalinen, ettei miehet halua musta mitään. Epäseksuaalisella en meinaa rumaa tai lihavaa, olen pitkä, laiha blondi tyttö. Nyt teitä mammoja harmittaa se, et joku pystyy oleen miesten ympärillä aiheuttamatta hämminkiä. :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti on kyllä himoinneet. Kiva että olet tavannut fiksuja miehiä, jotka eivät näe sinua vain "yritettävänä"!

Vierailija
2/9 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt tiedä onko se kateuden aihe, ettei kukaan halua sua seksuaalisesti. Mun mielestä seksuaalinen vetovoima tekee naisellisen olon ja tunnen itseni kauniiksi, jos joku viestittää mulle haluavansa vaikkapainia mun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä sen tiedät, ettei kukaan ole himoinnut? Onhan niitä ujoja ja saamattomiakin (sic!) miehiä, jotka vain himoitsevat salaa, mutteivät tee mitään.

Vierailija
4/9 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin sua yli kaiken :(

Vierailija
5/9 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sitten ensimmäinen! Rupesi kiinnostamaan :)

Vierailija
6/9 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostat nuorelta naiselta, joka on vielä vähän hämmentynyt omasvetovoimasta kropastaan. Se tuntuu ihan mukavalle, jos joku pitää viehättävänä ja haluaa vaikka seurustella sun kanssa. Pidä silmät auki ja sydän avoimena.

Vierailija
7/9 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on, viimeksi silloin kun olin 9.v ... Ei helvetti sitä pelon tunnetta! :D

Vierailija
8/9 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti on himoittu ap:ta, et vain ole huomannut sitä. Minäkin himoitsen sinua nyt.

Vierailija
9/9 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuliha

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän