Kolmen Kaverin Jäätelö, huhhuh
miten voikin olla hyvää ja puhtoisen makuista. Kahta makua olen maistanut. Mustaherukka- appelsiini ja vadelma- valkosuklaa. Ton ekan yhteensopivuutta kyllä epäilin, mutta oli ihanaa.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:22"]En ole Kuopiossa törmännyt näihin jäätelöihin, onko ne myynnissä vain K-kaupoissa?[/quote]
Kuopiossa saa ainakin Kolmisopen Citymarketista.
Hintatietoisten kannattaa joskus kaupassa ottaa pakastealtaasta Kolmen Kaverin jäde ja esim. Aino jäde (samankokoinen pikari) ja verrata niiden painoa. Toiseen vispattu ilmaa, josta maksat yhtälailla.. Hevi-vaaka kertonee totuuden kilohinnasta.
Tykkään sininen ilmavasta samettisuudesta
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:30"]
Hintatietoisten kannattaa joskus kaupassa ottaa pakastealtaasta Kolmen Kaverin jäde ja esim. Aino jäde (samankokoinen pikari) ja verrata niiden painoa. Toiseen vispattu ilmaa, josta maksat yhtälailla.. Hevi-vaaka kertonee totuuden kilohinnasta.
[/quote]
Makutietoisten kannattaa tosiaan ostaa sitä Aino-jäätelöä. Tai vielä mieluummin italialaista gelatoa, jos sitä omasta kotikaupungista saa isoissa pakkauksissa. Jäätelön ei nyt vaan kuulu olla kivikova tiiliskivi, joka sulaessaan muuttuu maidoksi. Makuasioita ei ratkaista hedelmävaa'alla.
Paksua, jämäkkää ja täyteläisen makuista siitä pinnalta.
Olen vähän ihmeissäni tästä hypetyksessä täällä, koska itse en ole pitänyt niitä mitenkään kovin erikoisina. Valkosuklaa-vadelma oli ihan ok, mutta kardenumma-mustikka oli aika kaameeta. Kardemumma oli ainoa mikä koko jäätelössä oikeastaan maistui. Ajattelin kyllä testata muitakin makuja.
Mainostaako Kolme Kaveria jäätelöitään täällä ilmaiseksi vai mitä ihmettä, kun näitä ketjuja on ollut useempiakin viime aikoina?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:43"]
Mainostaako Kolme Kaveria jäätelöitään täällä ilmaiseksi vai mitä ihmettä, kun näitä ketjuja on ollut useempiakin viime aikoina?
[/quote]Ei kun innokkaat fanit postaavat kehuja minuutin välein.
Nyt kun täältä maaltakin saa Kolmen kaverin jätskejä, mä en enää osta muuta kuin mustikka-kardemummaa! Maistoin sitä mustaherukka-appelsiinia, mutta siitä en tykännyt.
Mieluusti itsekin ostaisin stadilaista artesaanijäätelöä, mutta kun omaan makuuni Ainot ja Carte d'Or:it sopivat paremmin.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:24"]
Se kahvijäätelö! Parasta!
[/quote]
Ite en tykkää Juhlamokasta kahvina, niin en oo viittiny maistaa. Juon pelkkää espressoa, mustana. Muuten oon kahvijäätelöistä tykännyt, mutta onkohan tuo liian "laihaa" tämmöselle ko minä? Ovat aika kalliita niin en viiti turhaan ostaa... Tosin kaikki tähän asti maistetut on ollu herkkuja!
En ole Kuopiossa törmännyt näihin jäätelöihin, onko ne myynnissä vain K-kaupoissa?