Olenko ainoa, joka jätän äänestämättä protestina?
Protestina turhan byrokratian paisuttamiselle tässä maassa...
Kommentit (34)
Et, en minäkään äänestä, mutta ketään ei kiinnosta.
Jätä vaan niin äänestän sunkin puolesta.
Jos Sijaltainen nousisi.
Jokainen, joka jättää äänestämättä, äänestää epäsuoraan vihreitä tai vasemmistoa. Niin se vaan menee.
Ja ne puolueet vasta ajavatkin sitä julkisten virkojen ja palkintopestien perustamista.
Että jos vastustat sellasta, niin äänestä ps.
Itse annan protestiäänen, sen saa henkilö joka ei ole vouhottanut koronasta
Olisin äänestänyt jos olisi maksanut mun äänestä.
Mä en jaksanut vaivautua. Nää tuntuu ihan turhilta vaaleilta ja ehdokkaatkin oli jostain mappi-ööstä kaivettuja.
Älytön protesti,jolla luovutat vain valtaa niille, jotka äänestävät.
Olisin äänestänyt puoluetta joka ei ole valehdellut, mahdoton urakka.
Käyn kirjoittamassa lappuun
BILE-SANNA
Kansa saa juuri sellaiset edustajat kuin mitkä se ansaitsee.... Tyhmintä ikinä on olla äänestämättä, muistakaa ettei teillä ole oikeutta valittaa vaalituloksesta. Eikö teille jo kotona ole opetettu mitä tarkoittaa äänioikeus!! Nykyajan ihmiset on vaan niin yksinkertaisia näköjään, vali vali vali......
Protesti se on hiljainenkin sellainen.
Enemmänkin luovut pienestä vallasta mikä sulla on kun et äänestä :/ itse äänestin vkk:ta näissä vaaleissa❤️ sitä ennen en äänestänyt parissa vaaleissa ketään kun tuntui että kukaan ei ansaitse mun ääntä. Sitä ennen äänestin aina vihreitä.
Todella huono protestoinnin muoto. Äänestä mieluummin vaikka jotain Kristallipuoluetta tai VKK:ta, sellainen kun ei jää näkymättä ja kuulumatta.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen, joka jättää äänestämättä, äänestää epäsuoraan vihreitä tai vasemmistoa. Niin se vaan menee.
Ja ne puolueet vasta ajavatkin sitä julkisten virkojen ja palkintopestien perustamista.
Että jos vastustat sellasta, niin äänestä ps.
Mihin tämä perustuu? Nuohan on näissä vaaleissa pienimmät puolueet eduskuntapuolueista. Jos jättää äänestämättä äänet menee kepulle, kepu on suurin pienillä paikkakunnilla, sitten kokoomus ja demarit.
Vierailija kirjoitti:
Protesti se on hiljainenkin sellainen.
Ei todellakaan ole. Protesti on sellainen jonka joku huomaa ja noteeraa jotenkin. Protestilla yrittetään vaikuttaa johonkin. Äänestämättä jättäminen antaa oman äänen vaan sen käsiin joka äänestää. Eli vanhat ja rikkaat. Ne äänestää eniten. Köyhät ja nuoret eivät äänestä, heidän ääntään ei siksi kuulla, he ovat siellä nukkuvissa muka protestoimassa.
Olet. Onpa omaperäinen ja tehokas protesti.
Tuo on aina vain niin kiinnostava ajattelutapa.
Mitä ajattelisit, jos saisit kirjeen, jossa sanottaisiin näin:
"Ilmoitus äänioikeuden pidättämisestä.
Sinulla ei ole äänioikeutta kuntavaaleissa 2022 ja eduskuntavaaleissa 2023. Voit anoa äänioikeuden palauttamista aikaisintaan vuonna 2025. Äänioikeuden palauttamisanomuslomakkeen voit tilata oikeusministeriöstä 50 euron hintaan."
Alkaisiko yhtään kiinnostaa? Miksei?
Minullekaan eivät nämä vaalit koskaan auenneet, joten vaikeakin se olisi käydä äänestämässä. En halua summanmutikassa ketään äänestää...
Valitsen olla äänestämättä tätä hullutussirkusta
Ketään ei sun protesti kyllä kiinmosta.