Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemoglobiini ylös

21.09.2006 |

Mitä keinoja olet käyttänyt " hempparin" kohottamiseen? Mulla oli rvk 9 vain 100 ja terv.hoitaja kehotti syömään rautaa. Olin jo ennen tätä eka neuvolan mittausta juonut pikkupullollisen nestemäistä rautavalmistetta (reilun viikon kuurina) ja silti lukema oli noin alhainen. Nyt ostin isomman pullon ja olen pyrkinyt säännöllisesti sitä ottamaan. Onko muita parempia konsteja, että lukemat nousis? Olen ollut koko alkuraskauden aika väsynyt, mutta en sitä yksin " hempparin" syyksi laittanut, kun muutoinkin on aiemmissakin raskauksissa väsyttänyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purplet]Edellisessä raskaudessa määrättiin Obsidania, kun hemppa laski liikaa.

Viimeksi neuvolakäynnillä hemppa oli 111, mutta olin niillä viikoilla jolloin normaalia veren oheneminen ja tästä johtuva hempan lasku. Koska ei ollut väsyttänyt enkä muutenkaan ollut tuntenut oloa nuutuneeksi ei määrätty lisärautaa. Kehotettiin vain muistamaan ottaa vitamiinit säännöllisesti (neuvolatäti muisti unohteluni niitten suhteen).

Eli syön Multitabs Special 2+ valmistetta, siinä on mm. rautaa.

On tullut syötyä myös mustaherukoita, koska niillä systerini sai hempan nousuun, ku lääkkeet ei juuri auttanu.

Vierailija
2/6 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ovat minulla auttaneet. Rautavalmisteita en pysty syömään, oksennan ne pois. Ainoa on se yrttivalmiste, nimeä en nyt muista, sitä saa apteekistakin, jota olen pystynyt syömään ja on auttanut. Ekassa raskaudessa hg laski 100 ja synnytyksessä paljon sitä allekin, mutta nopeasti myös korjautui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton suosikki, imeytyy nopeasti, nostaa hb>n nopeasti. Kuuriluonteisesti otettava yrttimehu.

http://terveyskaupat.net/epages/HameenLuontaistuote.axl/?ObjectPath=/Sh…

Vierailija
4/6 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten tiedä mitä eroa siinä käytännössä on tuohon edellä mainittuun juomaan. Tämän hinta vaan oli mun kukkarolle sopivampi. Syön myös Obsidania 1 per päivä.

Vierailija
5/6 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni Kräuterblutsaft ei auttanut, hemppa laski lähelle sataa, vaikka otin annoksen joka päivä.

Nyt olen syönyt päivittäin 1xObsidan 100mg sekä 1xMultitabs 2+, joka myöskin sisältää rautaa. Hemppa nousi viikossa 20 pykälää. Obsidan on myös sopinut vatsalle, otan sen yleensä ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija
6/6 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laski koko alkuraskauden tasaisesti, 120 > 107, sain määräyksen syödä lisärautaa, ja söinkin Obsidania 1xvrk ja kolmessa viikossa hb nousi 120:een. Vaihdoin Kräuterblutsaftiin ja sen lisäksi söin Obsidania joka 2-3. päivä. Tän viikon ollut huono olo, ja kävinkin neuvolaas, jossa todettiin että kahdessa viikossa on hb romahtanut arvoon 100, eli mulle kävi kuin Ketsupille eli Kräuterblutsaft ei valitettavasti tepsinyt. Nyt syön Obsidania 2xvrk, toivottavasti arvot saa takaisin koska olo on taas aika heikko, kun paineetkin on ollut koko ajan 90-100/60. Nyt siis rv 21.