Paljollako olet ostanut vaatteita tänä vuonna?
Oon ostanut tämän vuoden aikana kolmet sukat ja kaksi paitaa, yht. noin 20 euroa. Oon aika tyytyväinen itseeni. Nyt voin ostaa hyvällä omallatunnolla vähän kalliimman mekon kesän juhliin :) Plus jotkut hienot korkkarit... ja ehkä vielä uusi juhlakäsilaukku :P
Kommentit (59)
Lähes tuhannella eurolla. Juhlamekko ja kengät plus muita vaatteita.
Hieman yli 100e, sis. hautajaisvaatteet ja metsäretkikamppeet.
Lisäksi olen ostanut hautajaisiin kengät ja vaelluskengät yht. 145e.
Miten ihmeessä tuollaisen pystyy muistamaan? Mulla ei ainakaan ole aavistustakaan :O
Kengät on helpompi mulla muistaa, koska ostin kolmet parin viikon sisään ja ne on ainoat tälle vuodelle. Niihin meni n. 400€. Tuossa on Green Comfortin sandaalit töihin, saman merkin kävelykengät ja Merrellin lenkkarit. Vielä vois vapaa-ajan käyttöön ostaa sandaalit ja sitten pitäis pärjätä kesä.
n. 300€, josta yksi mekko ja pusero hautajaisiin. Pusero oli huonolaatuinen ja jo vähän pilalla. Lisäksi toinen mekko, neule ja takki sekä 4 paria sukkia.
Aika paljon lukumääräisesti koska olen laihduttanut yli 20kg. Sisävaatteet ovat olleet täysin halppiksia koska en vielä tiedä mihin lukemaan painoni päätyy, tavoite on kyllä määritelty. Takit ovat sitten olleet hieman hintavampia, eivät mitään merkkituotteita mutta kuitenkin jotakin muuta kuin Lidl ja Lindex. Alle tonnin joka tapauksessa kaikki yhteensä.
Ehkä parilla sadalla. En ole varma, ostelen tosi paljon kirppiksiltä 1-5 eurolla vaatteita. Uusia en ole ostanut kuin muutaman. Olen uudistanut vaatekaappia paljon lähiaikoina.
Vähintään 3 tonnilla. Sisältää myös kengät ja uuden lasketteluasun. Kaikki alennuksesta mutta hyvälaatuisia, eikä kovin "erikoisia" niin ei jää käyttämättä muodin muuttuessa. Muutin syksyllä miehen kanssa yhteen ja huomasin talven mittaan että on ollut virhe kuivata vaatteita kuivausrummussa. Paljon vähemmän olisin ostanut jos vaatteet olisivat pysyneet siedettävän näköisinä. Ja päätin olla ostamatta enää h&m kun ne vaatteet vasta kamaliksi rummussa menivätkin, värit kulahti ja vaatteet muuttu ihan muodottomiksi :/ myös halvimmat budget sportin urheiluvaatteet lensivät roskiin. Toivottavasti nyt kannatti panostaa. Mies saa kuivata vain omat vaatteensa rummussa nykyään!
Kun nyt oikein laskin, niin ainakin 500 € mennyt perusvaatteisiin ja lisäksi noin 300 € urheiluvaatteisiin eli yhteensä noin 800 €.
Voi kuulostaa paljolta, mutta suurin osa vaatteista on tullut ihan tarpeeseen. Mukana on esim. kevättakki 70 €, kahdet farkut 60-70 €/pari, kun entiset olivat joko rikki tai jääneet pieniksi, siistimpi mekko 70 € ja nilkkurit 90 €. Aloitin vuoden alusta kuntosaliharrastuksen, joten treenivaatteita on tullut osteltua ja laskettelureissulle ostin laskettelutakin alennusmyynneistä.
Summissa on muuten mukana myös huuto.net- ja facebook-kirppisostokset.
Sukkia, alushousuja ja sukkahousuja tarvitsee aina lisää. Niitä olen ostanut 100 eurolla. Lisäksi ostin kirpparilta takin ja villapaidan. Siinä se taitaa olla. Eli 105?
Just odottelen 500 euron pakettia tulvaksi, lisäksi olen käyttänyt n. 500 euroa, mutta näissä on kyllä mukana lasten vaatteita myös.
Yhdet sukat olen ostanut, alle 5 euroa siis. Heräteostos oli sekin. En aio ostaa yhtään vaatetta tänä vuonna.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 19:44"]Ehkä 200-300e. Huh ja hyh.
[/quote]
On toisaalta ollut yhdet hautajaiset sekä ristiäiset, joihin jouduin ostamaan päällepantavaa.
Varmaan monella sadalla eurolla: olen ostanut alusvaatteita, sukkia, sukkahousuja, toppeja, äitiysvaatteita. Siihen päälle vielä lastenvaatteet (kahdelle toppavaatteita tälle ja ensi talvelle ja paljon sisävaaatteita kun molemmat kasvupyrähtivät ihan kunnolla), joten varmaan mennään jossain tuhannessa eurossa.
Kirppareita keväällä kiersin, mutta oli tällä kertaa huono tuuri.