Erilaiset mielipiteet miehen kanssa lomanvietosta
Takana on ihan hemmetin kiireinen talvi.
Mä haluaisin kesälomalla olla kotona, siivota kerrankin kunnolla, sisustaa nuorimmaisen huoneen, pestä ikkunat yms yms. Tehdä kaikkea sitä, mitä en talvella ole kotona ehtinyt tehdä, mutta jotka kuitenkin mieltä painaa. Sen lisäksi haluan vaan viettää aikaa lasten kanssa, käydä rannalla, pelata krokettia, jutella. Olla vaan ja nukkua hyvin.
Siippa ei ymmärrä tätä ollenkaan. Oikeaa lomaa on hänen mukaansa se, että matkustetaan koko loman ajaksi jonnekin, mieluummin mahdollisimman kuumaan paikkaan ja kauas.
Nyt ollaan pattitilanteessa. Tänä vuonna en aikonut antaa periksi. Neuvoja kiitos, miten ollaan naimisissa vielä syyskuussakin :)
Kommentit (24)
Meillä on myös hyvin erilaiset haaveet, ja sen takia lomailemmekin erikseen. Minä reissaan teinin kanssa viikon maailmalla, mies löhöää sen ajan kirjan kanssa puutarhakiikussa tai "korjaa" asioita. Jonkun aikaa ollaan yhdessä, mutta ainakin osa lomasta tehdään justiinsa sitä mitä huvittaa.
Voisiko miehesi käydä reissussa yksin tai kaverin kanssa?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 19:20"]Kannattaisi varmaan vähentää menoja arkena. Joka päivä pitäisi olla aikaa olla rauhassa ja puuhastella jotakin pientä. -12 [/quote] Toi olisi ideaali tilanne ja mä oonkin karsinu jo: omat harrastukset ja menot. Tiedän, ei oo hyvä tilanne. Mut nää on vissiin ne "ruuhkavuodet"... Ap
[/quote]
Ei kun nimenomaan niille omille harrastuksille ja menoille täytyy varata aikaa. -12
[/quote]
Tiedän, tai jossain vaiheessa alkaa nuppia kiristään toden teolla. Helpommin sanottu kuin tehty, ehkä pitäisi olla itsekkäämpi. Itse asiassa sitä "omaa aikaa" mä tässä varmaan haenkin kun toivoisin saada olla kotona lomasta edes viikon.
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 19:23"] [quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 19:20"]Kannattaisi varmaan vähentää menoja arkena. Joka päivä pitäisi olla aikaa olla rauhassa ja puuhastella jotakin pientä. -12 [/quote] Toi olisi ideaali tilanne ja mä oonkin karsinu jo: omat harrastukset ja menot. Tiedän, ei oo hyvä tilanne. Mut nää on vissiin ne "ruuhkavuodet"... Ap [/quote] Ei kun nimenomaan niille omille harrastuksille ja menoille täytyy varata aikaa. -12 [/quote] Tiedän, tai jossain vaiheessa alkaa nuppia kiristään toden teolla. Helpommin sanottu kuin tehty, ehkä pitäisi olla itsekkäämpi. Itse asiassa sitä "omaa aikaa" mä tässä varmaan haenkin kun toivoisin saada olla kotona lomasta edes viikon. Ap
[/quote]
Pari kolme tuntia omaa aikaa päivässä pitäisi kyllä löytyä. -12
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 19:20"]Kannattaisi varmaan vähentää menoja arkena. Joka päivä pitäisi olla aikaa olla rauhassa ja puuhastella jotakin pientä. -12 [/quote] Toi olisi ideaali tilanne ja mä oonkin karsinu jo: omat harrastukset ja menot. Tiedän, ei oo hyvä tilanne. Mut nää on vissiin ne "ruuhkavuodet"... Ap
[/quote]
Ei kun nimenomaan niille omille harrastuksille ja menoille täytyy varata aikaa. -12