Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi blogit hiljenee?

Vierailija
23.01.2022 |

Olen löytänyt muutaman kuukauden aikana tosi omantyylisiä aktiivisesti päivittyviä blogeja, lukenut niitä tunti tolkulla ja sitten jäänyt seurailemaan uuden postauksen tuloa. Mutta niitä ei jostakin syystä tule! Oletteko huomanneet samaa vai onko ihan sattumaa että juuri minun seuraamat blogit ovat vaientuneet?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nuo blogit oo muutenkin jo aika 2010-luvun alkupuolen juttu? Vloggaajat tai "tubettajat" vei näiltä paljon lukijoita, koska videoita on kivempi katsoa, niin nuo blogit käytännössä kuoli pois ja muutamat sinnittelee. Itse olen huomannut sen, että yhä useampi tubettaja siirtyy pois vähentyvien katsojamäärien takia, koska ilmeisesti tiktok vie tubesta porukkaa pois. 

Nykyään niin paljon tarjontaa, että pitkäaikaista katsojasuhdetta ei vaan synny. Sisältöä ei myöskään pysty toteuttamaan määräänsä enempää ja siitä seuraa se, että pitää alkaa öyhöttää johonkin suuntaan, että edes joku katsoo/saa reaktioita.

Vierailija
22/24 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtomedian jutut ovat saaneet niin paljon suosiota epäluotettavan valtamedian takia, moni varmaan on jättänyt usein tyhjänpäiväisten (mainos)blogien lukemisen vähemmälle ja siirtyneet seuraamaan vaihtoehtomediaa.

Tasantarkkaan päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtomedian jutut ovat saaneet niin paljon suosiota epäluotettavan valtamedian takia, moni varmaan on jättänyt usein tyhjänpäiväisten (mainos)blogien lukemisen vähemmälle ja siirtyneet seuraamaan vaihtoehtomediaa.

Tasantarkkaan päinvastoin.

Normiuutisia ei pysty katsomaan enää.

Vierailija
24/24 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmisiä kiinnosta. Varmaan tarjontaa liikaa ja jutut muilta kopioituja. Muutaman kävijän tähden ei ole järkeä kirjoitella.

Ihan suosittuja bloggaajiakin on hiljentynyt, esim. Lähiömutsi

Monet siirtyy Instaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän